Guest angel_eyes-80

Kuinka monta kaasoa/bestmania? (yhdistetty)

855 posts in this topic

Yksi kaaso ja kaksi bestmania, kun sulho ei voinut valita veljistään vaan toista. :)

Yksi kaaso mullakin, mutta sitäkin tehokkaampi! :D

Mulla oli kaksi kaasoa  :-X  Toinen piti mun "pään kasassa" ja toinen hoiteli enemmän käytännön juttuja itse juhlissa ja järjestelyissä  :) Aivan loistavat kaasot oli  :-X

Mulle tulee yksi kaaso. Eikä valinta ollut vaikea, paras ystäväni. :D

Kaksi kaasoa, toinen lapsuuden ystäväni, ei niin innokas suunnittelija ja toinen uudempi ystävä, erittäin innokas suunnittelija  ;D

Yksi kaaso tulossa ja valintaa ei tarvinnut pohtia. Siskoni toimii eräänlaisena "apukaasona".

Vaikken morsian enää olekaan...  ;)

Yksi kaaso sekä hyvä ystäväni seremoniamestarina

Tehopakkaus ja minun tuki ja turva on  ;D

Alunperin olin ajatellut jopa kolmea kaasoa, mutta eräs tuttu pappi antoi ymmärtää, että yhdellä tulisi pärjätä. Ja yksi onkin nyt valittu. Meille tulee sitten erikseen autonkuljettajat, koska bestmanilla ei ole ajokorttia. Lisäksi polttarivastaavia on useampia.

Yhdellä kaasolla koetetaan pärjätä. Tosin olen vähän suunnitellut, että jonkinlaisen kunniatehtävän pitäisi myös eräälle ystävälle antaa. Tuleeko hänestä sitten 2. kaaso vai mikä, on vielä aivan täysin auki.

Yksi kaaso on ja välillä vaikeuksia senkin kanssa... onneksi ei tullu pyydettyä useampaa ;) huh huh

Mulla ei ole kaasoa. Siviilivihkimistämme juhlatilassa on juhlistamassa vain kymmenisen vierasta & suunnitelmat eivät ole suureelliset. Yksi vieraista on kyllä auttanut suunnittelussa & järjestelyissä, on toiminut ns. "kaasokkeena". Ei ole bestmaniakaan.

Kaksi kaasoa. Itsellä on siitä hyvät kokemukset, kun itse olin kaasona viime kesänä. Meitä oli kaksi ja tehtävät jakautuivat mukavasti :)

Yksi kaaso riittää mainiosti. Ainakin nyt tuntuu siltä  :P

Ei tule kaasoa, kun ei tule oikeita häitäkään. Paras kaveri kyllä tietää suunnitelmista ja sen kanssa "varmaan" vähän häsätään. ;D Riippuen siitä millasiks suunnitelmat muodostuu, saadaan sitten apuja muista läheisistä (anoppi jo riemuitsi, että se on sillon lomalla, jouduin hiukan rauhotteleen ;)) Mun mielestä kaaso on sellanen kiinteästi hääperinteeseen liittyvä henkinen tuki ja turva eikä työkone, ja tosiaankin kun ei sellasta seremoniaa o tulossa niin ei sitten nimettyä kaasoakaan.

Kaksi kaasoa ilmeisimmin,toisen jo kysäisin( ja hetki oli ihaaanaaa :D;tippa linssissa oltiin molemmat)

Luulisin ettei kaasoa ollenkaan.. Saa nyt nähdä.