Guest Alla kanelipuun

Tietääkö kumppanisi sinun kirjoittelustasi täällä?

801 posts in this topic

Tietääpä hyvinkin, itse sattui tämän ensin löytämään ja sitten näytti mulle.

TIETÄÄ!

Sulhanen löysi minulle tämän sivuston  :)

Juu tietää ja väittää että olisin jotenkii häähullu  ::) mut oon yrittäny siltäkin joskus mielipiteitä kysellä  ;D

Tietää että käyn täällä, muttei luultavasti sitä että kirjoittelenkin tänne. :) Kysyi eilen huvittuneena, että onko vierotusoireita kun vielä täällä roikun, ja huvittui suuresti kun kerroin että on täällä rouvajuttujakin ;)

Tietää kyllä... käymme tällä foorumilla yhdessä ja erikseen ja tiedämme myös toistemme nimimerkit. :)

Ei vielä tiedä.  ;D Tai no tietää että joskus aikanaan tunnukset tänne loin, mutta että nyt aloin itsekin tänne jotakin kirjoittamaan. No se itse täällä enempi aktiivisesti hyörii, joten enköhän jää aika äkkiä kiinni  :P

Jep, tietää ;D .. tossa se vieressä häärää omalla koneellaan.

Kyllä todellakin tietää. Tuossa selän takana omalla koneellaan häärii ja välillä aina kurkkii mun näyttöä, kun naureskelen tai ihastelen jotain.  :-X  :-X  :-X

Mun kulta oikein kehoitti mua tulemaan tänne  :D Häiden järjestely on hiukka enemmän mun vastuulla, mutta kyllä tuo toinenkin hienot juhlat tahtoo  :-X

Tietää ja "joutuu" kuuntelemaan kun luen täältä kokoajan uusia niiiiin ihania juttuja jotka kävis aivan upeasti meidänkin juhliin...

kyllä tietäähttp://www.naimisiin.info/yabbfiles/Templates/Forum/default/grin.gif

Tietää toki. Ei ole mitään syytä, miksi en olisi tästä kertonut.

Kyllä tietää. Olin alunperin sitä mieltä, etten millekään hääforumille ilmoittautuisi, mutta tässä on lähtenyt suuri pyörä pyörimään.  ;D Minä haaveilen jo kovasti hääpuvusta ja olenkin aloittanut jo täydet etsinnöt, suunnittelen hääpaikkaa, opastekylttejä, häämusiikkia yms. yms. Sulhoa yritän pitää myös mukana, kun ovathan nämä hänenkin häänsä ja haluan, että juhlista tulisi sellaiset, että hänkin pitää. Sulhanen on kuitenkin hieman huvittunut tästä minun suunnitteluinnosta (siitä, että olen näin intoutunut) ja siitä, että olen tänne oikeasti kirjautunutkin. Hii! Mutta onhan tämä hauskaa! Ja mukava nähdä, että muutkin ovat jo suunnittelemassa vuoden päässä olevia häitään. Kaikille oikein mukavia hääsuunnitteluja!! :)

kyllä tietää ja välillä käy utelemassa että mitäs täällä kirjoitellaan ;D

Ei tiedä..  ::) En tosin aio mitenkään peitellä mutta haenkin täältä sitä "yllätys" ideaointia jolla voin sitten koettaa tehdä rakkaaseeni vaikutuksen.  ;D

Tietää toki. Ei tosin taida niin utelias olla että alkaisi etsimään mitä tänne kirjottelen. Enkä nyt kovin salaista asiaa tänne oo meinannu kirjotella.

Onhan tuolla mahdollisuus katsoa se tuolta sivuhistoriasta mutta epäilen että ei varmaan ole niin utelias että alkaisi selvittää oonko kirjoittanut ja millä nimimerkillä. Toki kerron jos tahtoo tietää.

Mies tietää mutta ajattelee jotta tämä on "naistenjuttu"... mutta kyllä se välissä katselee olkani yli kun luen/kirjoitan jotain...  :)

Tietää, ja päivittelee vieressä kun olen täysin jumiutunut meidän uudelle koneelle!  ;D Kysyin, josko olisi itsekin halunnut oman nimimerkin  ;) mutta ei kuulemma kiinnostanut.. hih hih

Ei tiedä vielä, koska rekisteröidyin juuri äsken  ;D Aion kyllä kertoa ja tietää, että olen lukenut sivustoja lähes päivittäin. Nyt on kiva, kun pääsee tänne höpöttelemään hääjuttuja varsinkin, kun aiomme pitää asian salassa vielä pitkään ja suunnittelemme ihan kahdestaan järjestelyjä... ;) Kukaan muu ei siis tiedä vielä.

Tietää ja pitää lähinnä naisten hömpötyksenä. ;D

Tietää ja en yllättyisi jos joskus kävisi itsekin paikalla lueskelemassa.

Tietää toki ja pitää foorumia oikein mainiona keinona ihmisten vaihtaa kokemuksia ja saada ideoita muilta samassa tilanteessa olevilta.