Guest Alla kanelipuun

Tietääkö kumppanisi sinun kirjoittelustasi täällä?

801 posts in this topic

En enää muista mitä olen aiemmin vastannut... ;D

Tietäähän se mutta tietää myös sen että suurimman osan kirjoitteluistani kirjoitan tuonne alakertaan jonne se ei pääse ilman tunnuksia.

Enemmän oon puhunut naiksuista muiden osioiden takia kuin hääosioiden... ;)

Tietää se :) mutta ei kyllä itse kirjottele.

;D En ole siis ainut jolle hihitellään!Lukee kyllä itsekin joskus näitä  ::)

Tietää. Itse se minulle tätä ehdottikin.  ;D

Tietää, vaikka aluksi kyllä yritin kovasti salailla uutta suosikkisivustoani ja tyhjennellä yhteisen koneen sivuhistoriaa.. Meillä häiden suunnittelu kun ei ole vielä ihan ajankohtaista ja aiheesta keskustelu aiheuttaa sulhasehdokkaassa(23 vee) vielä lähinnä vaivaantuneisuutta. Tai siis naimisiin menosta ollaan kyllä keskusteltu, mutta mitkään syvemmät pohdiskelut esim. vuodesta, kuukaudesta, kirkosta tai kampauksesta ei vielä oikein kiinnosta. Tää on siis mulle oikein sopiva paikka purkaa tätä rajatonta hääintoa ettei kotona ahdistuta ;D

Tietäähän se. Tuossa se vieressä naureskelee. Mä aina raportoin sille parhaat palat.  ;)

Ei vielä, mutta kohta tietää, kun pitää näyttää täältä niin monta kivaa ideaa, joita vois käyttää meijänki häissä. Se varmaan on ihan tyytyväinen kun höyryän täällä, enkä jauha sulhoraukalle kolmatta tuntia "mitä tulee hääkarkeiks?" tai "pakko saaha tuommosia ruusun terälehtiä pöytäkoristeiks" tms..

Minäkin puran ikuista hääkuumettani tätä kautta ;) Avomies toki tietää ja välillä kohottelee kulmiaan kun oikein innostun jostain touhottamaan jostain naikkariasiasta..Ehkä se tajuaa kosiakin jokupäivä vielä  ;)

Sulho tietää. Välillä ku puhutaan esim puhelimessa ja sulho kysyy: Mitäs muru? vastaan: tietokoneella. Tulee nopeasti vasta kysymys: ai hää juttuja vai? Jotenkin tuntuu et sulho on vähän rinta rottingilla siitä että olen niin innoissani meidän häistä. Hän on ihan tyytyväinen ollu että tykkään suunnitella, ja välillä kyselen hänenkin mielipidettä esim. erilaisiin keskusteluketjuihin.

Tietää toki! Häiden lähestyessä vietän täällä entistä enemmän aikaa...  :)

Kyllä me molemmat etsimme tietoa täältä vaikka minulla vain on nimimerkki(jota vain minä käytän),mutta sulhanen kysyy ja minä etsin...

Kyllä tietää ja jaksaakin hihitellä asialle..  ;)

Ei tiedä, mutta luulen että arvaa kyllä että erilaisilla palstoilla hääjutuista kirjottelen ja etsin tietoa.

Kyllähän tuo miekkonen tietää ja on itsekin ilmoittautunut sulhaseksi, tosin ei ehkä käy täällä niin "ahkerasti" kuin mie ;D. Hänkin välillä naureskelee miun häähömpötyksille ja lukee olkani ylitse juttuja ;D

Tietää ja kävi äsken juuri tossa naureskelemassa olan yli  ::) Naiset on kuulemma ihmeellisiä kun jaksaa värkätä tälläsiä asioita...

Tietää ja kävi äsken juuri tossa naureskelemassa olan yli  ::) Naiset on kuulemma ihmeellisiä kun jaksaa värkätä tälläsiä asioita...

Peesi. Näin myös meillä  ;D

Ei tiedä, mutta varmasti epäilee :) Pitänee kaiketi kertoa, kunhan isäntä kohta kotiutuu.

Kyllähän tuo sulhanen taitaa tietää missä morsian käy haaveilemassa. Taitaa lähinnä hymyillä koko asialle ja pitää tätä lähinnä hassuna harrastuksena. Toisaalta on varmasti helpottunut, että mulla on joku paikka missä purkaa "hääpaineita", mutta ei taida tietää kuinka paljon aikaa täällä saa helposti vierähtämään...  ;D

Sitäpaitsi täältä on saanut ihan mielettömän hyviä ideoita liittyen aivan kaikkeen. Ja ihan mielellään tuo sulhokin käy jotain kuvia/juttuja katsomassa kun pyydän.

Tietää ja naureskelee minulle siitä.  ;D

Aivan sama täällä.!!!  :-X ;D

Ei tiedä.Hän olisi halunnut vain vihkiminen maistraatissa ei muuta mutta sain puhuttua siviilivihkimisen ja pienet pippalot. Häät ovat minun järjestettävänä ja jos sanon jotain häihin liittyvää iskee hänelle hirmuinen paniikki eikä mielellään halua kommentoida.

Ei tiedä.Hän olisi halunnut vain vihkiminen maistraatissa ei muuta mutta sain puhuttua siviilivihkimisen ja pienet pippalot. Häät ovat minun järjestettävänä ja jos sanon jotain häihin liittyvää iskee hänelle hirmuinen paniikki eikä mielellään halua kommentoida.

Tuttua tuo paniikkijuttu.Onkohan se heillâ veressä.? Heh heh  ;D

Tietää ja on pelkästään iloinen et jaksan innostua suunnittelemaan hyvissä ajoin kaikkea ;D

Eipä mun mielestä oo mitään pahaa jos käy tälläisellä foorumilla kirjoittelemassa..??  Eri olis jollain pokka-sivustoilla pyöris tms..

Aikasemmin taisin jo vastata, mutta päivitetään tietoja; sulho todellakin tietää että roikun täällä ja käypä hän itsekin satunnaisesti naikkaroimassa tai vaihtoehtosesti komentaa minuu ettimään jotain juttuja..

Tietää, että oon lueskellut foorumia jo pari kuukautta ilman nimimerkkiä. Ja nyt kun sain rekisteröidyttyä, niin tietää myös nimimerkin eli ei parane niitä salaisuuksia täällä kirjoitella. Tosin ei niitä pahemmin olekaan.