Ewy

Kosinnan odottelu vol. III

681 viestiä aiheessa

Jaha, jos sitä pitkästä aikaa alkaisi taas haaveilla... Kävi tässä ilmi, että saadaan/joudutaan viettämään tänä vuonna jouluaatto ihan kaksistaan kotosalla. Ollaan jo ihan innolla suunniteltu päivän ohjelmaa ja ruokalistaa :D Olisi kyllä kivan romanttinen ajankohta, kun kuitenkin tuollainen erikoisempi päivä, mutta ihan vaan kahden kesken. Joulukosinta jossain sukuloidessa kun taas ei olisi yhtään sellainen mitä toivoisin, mutta joulu ajankohtana olisi kyllä aika <3 

Meillä noin muuten on tulossa kaveripiirissä useammatkin häät tässä 2019-2020 niin josko tuo omakin mies alkaisi pikkuhiljaa heräämään :rolleyes: 

Jaa viesti

Palataan taas asian äärelle! Mulla naimisiinmeno- ja kihlaushaaveet ajoittuu aina tähän talven sesonkiin (joulu, uusi vuosi ja synttärit). Taas toiveet nostaa päätään... Eli mitään ei todellakaan ole tapahtunut kuluneen vuoden aikana, kun tammikuussa asiaa sivuutettiin keskustelun myötä. Jossain välissä tuli jo "masennus" asian suhteen, että kihlaus ei kai sitten ikinä osu mun kohdalle... :(

Suhteessa on menty eteenpän (kymmenes vuosi <3) kuitenkin niin, että kesän aikana tehtiin tulevaisuuden päätös hankkia nykyisen pienen asunnon rinnalle omakotitalo ja iso tontti. Joko olemassa oleva, tai rakennutetaan "viittä vaille valmis". Tätä ei ole aikataulutettu, mutta nyt on lupa haaveilla ja suunnitella mitä halutaan. Toivottavasti siihen päästään kiinni vuoden-parin aikana. Elämä on muutenkin henkisellä tasolla vakiintunut paikalleen, on hyvä tässä ja nyt myös kodin ulkopuolella. Työkuviot ovat mallillaaan ja aijon pitäää niistä kiinni. Tästä vähän paasasinkin kotona takaraivossa tuo tammikuinen keskustelumme elämäntilanteista ja ajatuksista naimisiin menosta. Toivottavasti mies tajusi mun rautalankakuviot, että en aijo tuhlata enää aikaa ja haaveita lähtemällä opiskelemaan ja sen myötä ammatillisesti tyhjän päälle, vaan aijon pitää näistä meidän haaveista kiinni, kun ne on paljon realistisempia.

Jaa viesti

Uusi odottaja täällä hei! 

Olen 28-vuotias nainen, miehekkeeni 27 v. Erosin pitkästä parisuhteesta vuosi takaperin, ja löysimme lapsuudenkaverini kanssa toisemme yhteisten harrastusten kautta viime keväänä. Sillä tiellä ollaan nyt, virallisesti 7 kk seurustelleena. 

Tuntuu hullulta odotella kosintaa jo nyt, mutta kun tunnemme läpikotaisin ja olen umpirakastunut. Miehekkeen perhe muutti naapureiksemme aikanaan meidän ollessa taaperoita, joten yhteistä historiaa löytyy. Meillä on vuosien saatossa ollut joskus jotain pientä viritystä ilmassa, mutta elämä on kuljettanut varsinkin minua pitkin Suomea. 

Nyt olemme huikean onnellisia yhdessä, asummekin jo saman katon alla, ja sormusta epävirallisesti jo vähän vartoilen. 

Jaa viesti

Uusi odottelija täälläkin ilmoittautuu! 

Olen kerran jos toisenkin selaillut näitä sivuja ja keskusteluja haikeilla mielin, toisaalta nauttien tästä kutkuttavasta odotuksesta. Päätin nyt alkuvuodesta, että eiköhän se ala olla aika ruveta pikkasen suunnittelemaan häitä ^_^

Ollaan siis miehen kanssa oltu yhdessä reilu vuosi (okei, vuosi ja kuukausi) ja ihan alusta lähtien tiedetty se, että nyt kolahti se oikea kohdalle ja puhuttu naimisiinmenosta. Suunnitelma on se, että kun saadaan talokaupat tehtyä, kihlaus tapahtuu sitten. Jokin vaisto mulle koko ajan kertoo, että se tapahtuu ennen kesää (saa nähdä sit että pitääkö paikkansa :D). Ollaan vähän puhuttu, että ens vuonna olisi meidän häät sitten. 

Aluksi tuli kovia pettymyksiä, kun ei tullutkaan kosintaa esim ulkomaanreissuilla, mut nyt olen päättänyt nauttia tästä, koska mitä muutakaan sitä voi kuin nauttia? :D Ja pääseepähän suunnittelemaan häitä, joten kun mies sitten kauhuissaan kyselee järjestelyistä ja budjeteista, on mulla vastaukset valmiina ;)

Jaa viesti

:wub: Maanantaina kumppanin kanssa juteltiin ja eilen haettiin sormukset.  Päälle 8v yhdessä ja monta vielä edessä. 

Nyt pääsen hössöttämään häiden suhteen.

Gyda and Vaniella like this

Jaa viesti

Onnea Moony! 

Meillä ei kuulunut uuden vuoden kosintaa eikä myöskään lomamatkalla viime viikolla kosittu. Sormuksia kyllä vilkuiltiin, tai ainakin minä... Mieskin siinä vieressä hengaili, joten toivottavasti hiukan jäi kokoa ja makua mieleen tulevaisuutta varten. 

Häistä on jostain syystä juteltu viime päivinä paljon sekä yleisellä tasolla että myös omista. Mitään sen tarkempaa ei tietenkään ole suunniteltu, mutta ovat ne mielen päällä ilmeisesti molemmilla nyt olleet. 

Jäänen siis odottamaan ystävänpäivää. 

Jaa viesti

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään