645 viestiä aiheessa

Leineperin ruukin kankipajasta vielä -

onko täällä ketään jolla olisi ollut nyt esim. elokuun aika siellä hääjuhlaa,

kun on ilmeisesti porissakin päin ollut kylmempää..

miten paikan lämmitys sujui?

vuokraaja puhui silloin kun käytiin katsomassa paikkaa,

että sitä on myös mahdollista vähän lämmittää.

mutta tahtoisin vain tietää mi se käytännössä tarkoittaa!

en alkuunkaan halua että mun vieraat joutuu olemaan kylmissään.

entä miten sen paikan vuokran maksaminen?

milloin se vuokra maksetaan,

ei ollut paikkaa alustavasti varattaessa puhetta siitä..

vuosi aikaa häihin, vähän pelottaa että millainen on syksy ensivuonna,

jos on näin kylmää, ei taida kaikki toteutua niinkuin on suunniteltu.... :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mua on myös vähän pelottanut paikan lämmitys... :-/ Mutta päätin luottaa siihen, että ensi vuonna on varmasti se intiaanikesä elokuussa kun tää elokuu oli tälläinen ;)

Muistaakseni vuokraaja sanoi, että ottaa varausmaksun nyt syksyn aikana. Kun tän vuoden hääkausi ohitse alkaa lähettelemään varausmaksulaskuja ensi vuoden varanneille. Loppuhinta sitten vasta häiden jälkeen. Näin muistelisin mutta... :)

Paljon lämpökynttilöitä koristeiksi niin eiköhän paikka lämpiä ;)...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tervehdys kaikille, uutena käyttäjänä täällä olen!  ;)

Kirkon olen varannut Reposaaresta ja nyt kaipailisin läheltä olevista juhlapaikoista tietoa.

Osaako joku kertoa kokemuksia erityisesti Yyterin kylpylähotellista hääviettopaikkana?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Reposaaren kirkkoa lähellä olevia juhlapaikkoja ovat ainakin:

Reposaaren hotelli/kalaravintola

Reposaaren VPK-talo

Merimesta

Yyterin Kylpylähotelli

Yyterin koulu

Mäntyluodon hotelli

19. reikä

Kallo (tosin vaatii purjehdusseuran jäsenyyden)

Yyterin kylpylähotellista ei valitettavasti oo kokemuksia häiden viettopaikkana :-/.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tämähän on keskustelu foorumi ja jokasella on oma mielipide että ne vastaukset ovat kirjoittaittajan itsensä näkösiä ::)

Niin tottakai vastaukset ovat jokaisen itsensänäköisiä, kamalaahan se olisi jos ei niin olisi  ;D

Mutta tuolla "kunnollisilla" vastauksilla tarkoitin sitä että kukaan ei ole vielä antanut minulle sitä tyhjentävää vastausta mitä kaipailen  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ite olin tuossa elokuussa tutun häissä porissa. Vihkiminen tapahtui keski-porin kirkossa ja juhlat pidettiin (oliko se nyt) teijoen seurojentalolla. Paikka oli ihan ok. Esiintymislava erikseen bändille. Vessat oli aika ahtaat. Mahtu yli 100 henkeä. Mutta kyllä siellä hienot häät sai pidettyä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

MeriHelmi: Tarkoitat varmaan Toejoen seurojentaloa :)

Porissa on kyllä tosi huonosti loppuviimeksi noita yli sadanhengen juhlapaikkoja.. Tai vaikka mainostavat itseään niin, ei sitten kyllä loppuviimeksi sinne mahdu kuin änkeämällä se 120 henkeä.. Kauhea miettiminen itelläkin, muutama alustava varaus tehty, lopullisesta varauksesta ei mitään hajua, kun ei osata päättää..  :-? :o

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko Toejoen seuraintalo ihan oikeasti juhlakuntoinen? Ulkoapäin se näyttää aika ikävältä. Olen ollut sisällä viimeksi joskus 15-20 vuotta sitten eikä se silloinkaan mikään helmi ollut... Vai onko se remontoitu sisältä, mutta ei ulkoa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

tämä paikka on hiukan porin ulkopuolella ja vetää noin 200 henkeä hyvin ja jää vähän tilaakin... Luvian Tasala. On hieno paikka viettää kaiken näköisiä juhlia ja meillä siellä on ens keväänä häät ja muillakin tutuillani on ollut sekä häitä että muita suku ja ystävä juhlia missä on tilaa tarvittu.

Siellä on hyvin kun on erillinen keittiön vieressä oleva huone mihin saa ruuat ja kahvin laitettua noutopöytä tyylillä.

Esiintymislavalle saa bändi tavaransa ja siihen eteen vaan tekee tilan tanssilattialle niin mahtuu vielä muualla syömään ja istuskelemaan.eteistilakin on erillinen ja sinne saa muutaman pöydän ihan vaikka boolille,häälahjoille ja ym muulle sellaiselle mikä voi olla hiukan sivussa ettei ole kumossa tai muuta...

Tasala on vielä edullinen vuokralta,2vrk 300e...minusta se on edullinen ja tilava häiden viettopaikka,varsinkin jos vihitään Luvian kirkossa mikä on ihan vieressä ja "oikopolkua" kirkon pihasta on joku 100-150m Tasalan pihaan. :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tervehdys kaikille, uutena käyttäjänä täällä olen!  ;)

Kirkon olen varannut Reposaaresta ja nyt kaipailisin läheltä olevista juhlapaikoista tietoa.

Osaako joku kertoa kokemuksia erityisesti Yyterin kylpylähotellista hääviettopaikkana?

Meillä on myös Reposaaren kirkko varattuna, juhlapaikkana sitte Yyterin vanha koulu. Matka ei mielestäni ole liian pitkä ja paikka on todella hieno ja siisti. Kylpylähotellista ei sen enempiä kokemuksia juhlapaikkana ole.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ elina 11! Meillä oli häät Leineperissä elokuussa, kylläkin vuonna 2006. Meille sattui todella kaunis ja lämmin kesä ja myöskin hääpäivänämme oli kaunis ja lämmin sää. Lämmityksiä meillä ei siis tarvittu, mutta voisin kuvitella, että sinne on mahdollista laittaa jotain lämpöpuhaltimia jos on oikein koleaa. Se miten ne sitten lämmittää niin ison paikan, en osaa sanoa... mutta luulen, että siellä on kyllä häitä vietetty monenlaisissa sääolosuhteissa! :) Me varauduttiin tähän sääasiaan niin, että sanottiin vieraille esim. ilmoittautumisen yhteydessä, että kannattaa ottaa lämmintä mukaan jos sattuu viileämpi sää ja toisaalta jos on helle, juhlapaikalla voi olla sisällä lämmin. Näin kaikki osasivat varautua tilanteeseen mukaan ja tiesivät näin mikä on homman nimi, vieraat nauttivat säästä ja hääjuhlasta! :)

Varausmaksu (n. 300 e) tuli vuoden alkupuolella ja loput maksusta sai sitten maksaa pankkisiirtona häiden jälkeen.

Tsemppiä hääsuunnitteluun!! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

noniin, ja vielä kyselen:

minkähintaisia ovat olleet pitopalvelut, joita Leineperin ruukin kankipajaan on parit ottaneet?

niitäkin on tietenkin monen hintaisia, mutta että keskimäärin, onko kokemuksia?

(siis että kuinka paljon menu /henkilö..) =),

kyselee taas morsmaikku lapista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Meillä oli Pitopaakarit Ansa ja Helmi Ulvilasta. Kaikki sujui todella loistavasti!! Heillä oli kylläkin aikaisempaa kokemusta Leineperin haastavissa keittiöolosuhteissa toimimisesta! Ja se kokemus ON TÄRKEÄÄ!!! Menu (muokattavissa) meillä oli muistaakseni 27e/hlö, itse ostimme alkoholit (viinit, konjakit, liköörit...). Menu oli runsas ja maistuva, lisäksi se sopi erinomaisesti paikan henkeen eli hieman maalaisvivahteinen ruoka!! Ja kakku... se oli taivaallista!! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Talvihäät Porissa? Mikä olisi kiva paikka? Ollaan vähän ajateltu tuota Yyterin koulua, mutta millainen ympäristö siellä olisi talvella? Väkeä ei olla ajateltu kutsua kuin sellaiset 80.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Talvihäät Porissa? Mikä olisi kiva paikka? Ollaan vähän ajateltu tuota Yyterin koulua, mutta millainen ympäristö siellä olisi talvella? Väkeä ei olla ajateltu kutsua kuin sellaiset 80.

En ole talvella nähnyt, mutta kesällä näkemäni perusteella voisi olla hieno paikka talvihäillekin. 80 henkeä mahtuu ainakin hyvin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Käytiin katsomassa Yyterin koulu ja mies ei tykännyt siitä. Ei kuulemma pitänyt sen keltaisen puutalo-osion jatkeena olevasta tiili/rapattu/tms osiosta. Yritin maalailla talvimaisemaa, hämyistä tunnelmaa kynttilöiden kera, mutta ei uponnut.  :-/

Joku täällä kertoi, että aikoo viettää juhlansa Cafe Marinassa. Kokemuksia siitä? Onko hyvä ja toimiva paikka?  

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko teillä ideoita hääpaikaksi, kun ajatuksena on viettää pienet talvihäät. Vieraita maksimissaan 40 henkeä. Etsin jotain tunnelmallista pientä paikkaa. Hinnalla ei niin väliä olisi, kun vieraitakin on aika vähän. Onko ihan mahdotonta etsiä paikkaa, jossa olisi takka tms.? Paikka saisi olla Porin seudulla, mutta ei 20km suuntaan jos toiseen haittaisi mitään.

Kertokaa, jos tulee mieleen jokin paikka!  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kimkim: sopisko Hyvelän urheilumaja teille? Mun mielestä se olisi hyvä tuon kokoiselle porukalle ja muistaakseni siellä taitaa olla takkakin. Vähän vastaava paikka (ei ihan yhtä kiva, tai riippuu mistä pitää) on Massin Maja Ulvilassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Helga, kiitos paljon vinkeistä! Nyt muistinkin, että olen monta vuotta sitten ollut tuolla Hyvelässä 50v. juhlissa siinä tilassa! Ne oli kesällä, mutta talvella siellä olisi varmaan vielä kivempaa! Ajatuksena olisi laittaa paljon lyhtyjä ulos. Googletin vähän ja ilmeisesti siellä on takka. Sitä en itse muista, mutta onhan siitä jo monta vuotta kun kävin eikä silloin niin tarkkaan katsonut. Oli nettisivujen perusteella edullinenkin mielestäni. Myös tuo toinen paikka Ulvilassa pitää laittaa mieleen, siitä en ollut ennen kuullutkaan.

Lisää saa vinkkejä kertoa, jos tulee mieleen. Tuo Hyvelä oli aika vahva ehdotus, kiitos! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moi!

Onko kenelläkään kokemuksia Noormarkun kerhosta talvella? Miten toimi, oliko tilaa tarpeeksi, kun ei talvella pääse lainkaan ulos? Talvihäitä ollaan sinne suunniteltu vuodeksi 2009, mutta paikkaa ei saa vielä varata. :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Olisiko kellään kuvia tuosta Yyterin vanhasta koulusta, ja mitä sen vuokra oli sekä kaikki muukin tieto on tervetullutta :)

Omaksi häiden viettopaikaksi en huolisi, sillä pihan toisella puolella on rivitalo, josta tultiin useamman kerran kiukkuisesti valittamaan mekkalasta :angry:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse vietämme Ruosniemen Koitossa häämme. Sisältä kyllä todella nätti mutta ulkoa näyttää vähän erikoiselta. Porukkaa mahtuu hyvin ja on oma keittiö, vessat+inva-vessa, lava ja erillinen tila johon laitetaan seisovapöytä. Vuokra on 400e ja on pe klo 15 - su klo 15 asti. Pöytäliinoja saa vuokrattua ja ne maksavat 85e. Niitä emme kyllä onneksi tarvi koska ne tulevat pitopalvelun puolesta jo :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mikä mahtaa noin suunnilleen olla Noormarkun kerhon tilan vuokra? Mahtaakohan sinne käydä, että tilaa pitopalvelun sieltä, ja jälkiruoat tekee itse? Kaikille ei varmaan sovi..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään