Jump to content
Naimisiin.info

Merimelojien maja (Helsinki)


Anni.M.

Recommended Posts

Meidän kesähäät sujuivat aivan ihanasti Majalla. Vieraita oli lopulta 117, ja kaikki mahtuivat istumaan sekä tanssimaan ilman mitään raivaustoimia.  ;D Kaksi pöytää oli buffetpöytänä, muissa istui väkeä. Ja kaksi sellaista takahuoneen pöytää toimivat dj-pöytinä. Bändiä ei ollut, vaan DJ vastasi musiikista. Henkilökuntaa oli muistaakseni 5 tarjoilijaa. Kaikki oli ihanaa ja sääkin suosi. Suosittelen ehdottomasti paikkaa ainakin kesähäiden viettoon!  :-X

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ei tule autio.  ;D Meillä oli meinaan nurkkia myöten ahdettu ja tuntikausia mietitty pöytäjärjestys.

70 on varmasti aivan ihanteellinen, varsinkin jos tulee lahjapöytää ja bändiä jne. Ja jos hääparilla on oma pöytä. Meidän pöydässä kun istuivat kolme kaasoa ja kaksi bestamania puolisoineen ja lahjapöytänä toimivat suljettuun yläkertaan vievät rappuset.  8-)

Link to comment
Share on other sites

Niin, ja meillä on varmaan jossakin vielä se meidän pöytäkartta-pohjapiirros, mutta en tiedä onko siitä mitään apua teille... Kun periaatteessa siinä on vaan neliön sisällä pöydät.  ;D Mutta toki voin yrittää sen kaivaa jostain jos haluat sen esim. meilillä.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Anteeksi, että on kestänyt, mutta en enää löytänyt tältä kotikoneeltakaan sitä piirustusta. Saattaa olla tallessa miehen kannettavalla, mutta en ole varma.  :-/

Siitä olen kuitenkin varma, että teidän köörille paikka ei ole liian iso. Meillä oli kuitenkin melko tiivis tunnelma.  ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Heipsan!

Olen hyvissä ajoissa liikenteessä ja kiinnostaisi varata kyseinen juhlapaikka elokuulle 2009. Mahtavatko alkaa ottamaan varauksia joka vuosi vastaan vasta siinä syksymmällä? Osaa sitten hyvissä ajoin varautua, jotta saataisiin paikka juuri haluamallemme päivälle. Näiden hääpaikkojen suhteen kun vaikuttaa siltä, että nopeat syövät hitaat. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Moikka Blondi78

Tiedän tunteen.  :P Välillä tuntuu että nää jutut tulee uniinkin...

Oman pitopalvelun saa tuoda Merimelojien majalle.

Tässä vuokrahinnat:

Pe ja La klo 8-17 30,00 Eur / tunti.

Pe klo 17-24 430,00 Eur

Pe klo 17-02 550,00 Eur

La klo 17-24 510,00 Eur

La klo 17-02 630,00 Eur

Mutta vielä palatakseni edelliseen tiedusteluuni:

Tietäisikö joku onko klo 02 ehdoton raja juhlien lopettamiseen Merimelojisen majalla???

Majalla taitaa käsittääkseni olla jonkinlainen terassi, kuinka iso? mahtuuko sinne pöytiä ja tuolia? montako??

Entä minkänäköinen piha on? Viihtyisä? Voisikohan sinne laittaa pöytiä ja tuoleja?

Myös kuvia häistänne/juhlistanne Merimelojien majalla olisi kiva nähdä.  ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Olin itse myös ajatellut varata majan häitä varten ensi kesälle, joten kävimme katsastamassa kesällä paikan. Itse sali on ihan kiva, tosiaan ruskeat seinäpaneelit ja ruskea lautalattia. Osa tilasta on avonaisen parven alla. Ja ne ruskeat muovituolit on siellä edelleen... Vessoja emme käyneet tarkistamassa, mutta ne ovat ulkona. Vaikka merinäköala onkin kaunis ja tila avara ja valoisa, piha on aika kauhea, ahdas ja ruma. Takana on terassi jolla muistaakseni oli jo valmiina pöytiä ja tuoleja, noin parillekymmenelle hengelle.

Meillä kutsuttuja on noin 120, ja luulen että vieraat mahtuisivat ihan hyvin istumaan, mutta bändin sijoittaminen samoin kuin tanssiminen olisi jo haasteellisempaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Saimme varattua Merimelojien majan häihimme. Onko kenelläkään majalla juhlineella kokemuksia juomien kylmänä pitämisestä, tai onko jollain majalla tulevaisuudessa juhlivalla ideoita?

Käsittääkseni majalla on vain pienehkö jääkaappi (?) ja juomat eivät varmasti mahdu sinne kaikki.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ajattelin tuoda tähän ketjuun kuvia, joita näpsin majasta viime elokuussa. Kävin silloin katsomassa majaa omia häitämme varten, mutta päädyimme lopulta toiseen tilaan.

Shaba, keittiön lisäksi myös salin puolella (keittiön oven vieressä) on jääkaappi. En tosin muista kuinka iso se oli, mutta yhden jääkaapin varassa ei ainakaan tarvitse olla.

Maja ulkoa, meren puolelta

img2809wa4.jpg

Ethän kopioi itse ottamiani kuvia lupaa kysymättä!

Terassi

img2808tv5.jpg

Ethän kopioi itse ottamiani kuvia lupaa kysymättä!

"Seinäkoriste" ;D

img2807wn6.jpg

Ethän kopioi itse ottamiani kuvia lupaa kysymättä!

Sali

img2806rq3.jpg

Ethän kopioi itse ottamiani kuvia lupaa kysymättä!

Sali, tuolla pöytien takana on ovet, jotka vievät terassille meren puolelle (katso eka ja toka kuva)

img2805qv6.jpg

Ethän kopioi itse ottamiani kuvia lupaa kysymättä!

Vielä yks pimee kuva salista

img2804qn6.jpg

Ethän kopioi itse ottamiani kuvia lupaa kysymättä!

Keittiö

img2802ox0.jpg

Ethän kopioi itse ottamiani kuvia lupaa kysymättä!

Ei kauhean onnistuneita kuvia, mutta kaipa noista jonkun käsityksen saa...

Link to comment
Share on other sites

Kiitos Hushus.

Sain kuulla yhdeltä pitopalvelunpitäjältä, että keittiössä on kaksi isoa jääkaappia ja salin puolella pienempi, jos joku muukin on pohtinut tätä. Kävimme katsomassa majaa joskus kesällä, mutta en silloin vielä kiinnittänyt huomiota tuollaisiin käytännön seikkoihin.    ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Merimelojat varattu reilun parin kuukauden päähän helmikuulle 2008 :)

Että nyt olisi pari kuukautta järkätä sinne pitopalvelut ja muut systeemit. Mitään hirveää hössötystä emme harrasta, eiköhän tässä ehdi. Ainoastaan nyt hieman mietityttää tuo vessojen vähäinen määrä, ei niinkään se, että ovat erikseen "ulkona". Ihan lämpimät ja siistithän ne ovat, 100 ihmisen tilaisuuteen vaan vessoja taitaa olla aika hintsusti, ja selvittelinkin jo parin bajamajankin vuokraa. Saapa nähdä nyt sitten.

Onko muita tulevana talvena juhlijoita samassa paikassa?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jaaha, olen näköjään itse kirjoittanut tähän topikkiin viimeksi...

Juhlat lähestyvät ja kysyisin Merimelojilla jo juhlineilta: miten onnistuu lauantaijuhlien jälkeen tiettyjen kamojen poisroudaaminen sunnuntaina, vai onnistuuko sopimalla? Tietty kerätään roskat ja siirretään pöydät ja tuolit kasaan bileiden jälkeen, mutta äänentoistolaitteet haettaisiin vasta sunnuntaina, juomia jää ehkä (todennäköisesti) yli, samoin ruokia, pöytäliinat ja kynttilänjalat jne. Oletteko saaneet sovittua, että haette tuollaiset pois seuraavana päivänä? Vai onko huolehdittava, että bileiden lopussa klo 02 löytyy auto ja ajokelpoinen ihminen roudaamaan kaikki pois? Siistimiseen ollaan varauduttu, mutta eipä ole tullut mieleen aiemmin, että voi olla hankalaa alkaa juomia ja ruokia roudata aamuyöstä mihinkään. Kysyn maanantaina Majan vaksilta, mutta jos jollain on tästä kokemusta, niin olkaa ystävälliset ja kertokaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Guest Vieras_Tiuhti_*

Hei,

saimme varattua Merimelojien majan kesälauantaiksi häitä varten - onko kellään omaan kokemukseen perustuvia vinkkejä miten maja toimii?

Mahtuuko saliin todella istumaan 100 henkeä? Miten järjestitte pöydät? Meille on myös tulossa bändi soittamaan, ja mietin mihin pöytiä voi siirtää niin että ihmiset mahtuu tanssimaan. Entä millainen valaistus siellä on, loppukesästä tulee jo pimeä, eikä haluttaisi istua kattolamppujen kirkkaassa loisteessa..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Hei,

Olisin kanssa kiinnostunut Merimelojien majasta ja miten sen saa tunnelmalliseksi pimeällä syksyllä? Eli saako kattovalot jotenkin osittain päälle tai onko pienempiä valoja jne? Entä on onkohan siellä paljon/yhtään sähköpistokkeita omille koristevaloille? Onko kuvissa näkyvä takka käytettävissä?

Hmm vaikeita kysymyksiä, ehkä pitää mennä itse paikan päälle katsomaan....

*Pike

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Hei,

Olisin kanssa kiinnostunut Merimelojien majasta ja miten sen saa tunnelmalliseksi pimeällä syksyllä? Eli saako kattovalot jotenkin osittain päälle tai onko pienempiä valoja jne? Entä on onkohan siellä paljon/yhtään sähköpistokkeita omille koristevaloille? Onko kuvissa näkyvä takka käytettävissä?

Hmm vaikeita kysymyksiä, ehkä pitää mennä itse paikan päälle katsomaan....

*Pike

Siltahan on melko ahdas isommalle pakulle,joten bändi joutuu roudaaman kärryillä kamat majalle mantereen puolelta.

Timi!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Itsekin ollaan mietitty tätä paikkaa juhlapaikaksi. Sain sähköpostivastauksen ilm. vahtimestarilta että kevään 2010 varauksia voi tehdä vasta syyskuussa...

Mutta asiaan :girl_smile: Eli pari vuotta sitten olen siellä ollut häissä vieraana. Vieraita oli kait noin 80, ja hyvin mahtui. Oli livebändikin ja buffa-pöytäkin aika iso. Tanssia varten ei tarvinnut edes siirtää pöytiä. Pääpöytä oli oikeanpuoleisella seinällä (koska buffa oli keittiön ulkopuolella). Sitten kävely-raon päästä lähti E-maisesti loput pöydät, joita oli neljä tai viisi... Muisti on kyllä todella huono! Olis omiakin juhlia varten kiva muistaa.

Sitä olen itse pohtinut, että entäs sitten jos sataa ja on viileä ilma? Vessat kun on erillisessä rakennuksessa... Tosin ei kaukana, joku pari metriä salin ovesta.

Tuoreat kokemukset olisi kiinnostavia :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...