Jump to content
Naimisiin.info

Villa Roma (Ruissalo)


morsmaikku78

Recommended Posts

Itse en ole tuolla Villa Romassa koskaan käynyt, mutta ilmeisesti siellä on pitopalveluna sama porukka, joka pyörittää Naantalin Seurahuonetta (nettisivuilta huomasin tämän) ja Turunmaan pitopalvelua. Se riittää aikaisempien kokemusten perusteella rajaamaan tuon paikan pois laskuista, valitettavasti. Mukavan näköinen paikka muuten.

Kiva kun tanne on tullut vahan elamaa :girl_smile: Saako kysya, miksi se rajaa paikan pois laskuista? Onko Seurahuoneella niin huono ruoka? En ole itse siella syonyt vuosikausiin, jos koskaan.

No, miten tämän nyt nätisti sanoisi... Olen ollut järjestelemässä tilaisuutta, jossa heidän pitopalvelullaan meni suunnilleen kaikki mahdollinen pieleen. Eikä se vielä edes riittäisi näin ehdottomaan tuomioon, mutta se sen porukan asenne... Aivan hirveää. Tietty heillä voi olla monenlaisia ihmisiä töissä, mutta käsittääkseni nämä olivat ihan vakkariporukkaa. En siis tiedä onko työntekijäporukan kokoonpano edelleen sama, mutta itse ainakin suuntaan katseeni muualle, koska en kestäisi sitä pelkoa, että ne tyypit ilmaantuvat häihini :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Roslin: Kuinka paljon häihinne on tulossa vieraita? Ja tuleeko teille bändi?

Mietin omien häiden osalta tuota juhlapaikan kokoa ja tilan riittämistä sekä mahd. wc-jonoa..

Meillä n. 80 vierasta ja halutaan myös bändi.

Muut: Onko ketään, jolla olisi koristellusta juhlapaikasta kuvia? Kaipailisin kovasti.. Voi laittaa vaikka yksärillä.

Link to comment
Share on other sites

^ Okei, kiitos vastauksesta. Harmi kuulla, mutta varmaan silti kylla valitaan tuo paikka...Meidan haihin on viela pari vuotta aikaakin, etta ei sita voi millaan tietaa kuka siina firmassa silloin on toissa. Tai muissakaan pitopalveluissa. Ei oikein voi kuin toivoa parasta. Sain nimittain kylla todella hyvan kuvan naisesta, joka meille paikkaa esitteli.

Paivapilvi, sori vastasin jo paljon aiemmin, mut se havis nakojaan jonnekin bittiavaruuden mustaan aukkoon...Mun mielesta paikka on just sopiva n. 80-100- hengen juhlille + bandi. varmaan enemmankin mahtuis, mut sit vois olla sillit-suolassa-olo...Meille tulossa suunnilleen tuo 80-90 luulisin, niin ajattelin etta se on tarpeeksi iso, mutta kuitenkin myos intiimi. Ei mikaan hallimainen tila. Ja poydat on seinustoilla, niin keskelle jaa sopivasti tilaa ensin buffetille ja myohemmin tanssille jne. Niin joo, me ollaan siis myos kaavailtu bandia:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

^Samoin! Laittakaa ihmeessa kuvia ja jakakaa kokemuksia!

Kavimme paikan paalla viime kuussa, ja totesimme, etta edelleen tykkaamme paikasta. Ainoat asiat, jotka mielestamme vaativat parantelua: seinat taytyy maalata, silla niissa on rumia jalkia; rakennuksen takaoven ymparistoa taytyy siistia, silla nyt se oli hirvean pusikkoinen ja siella oli roskia. Jos on kuuma, takaoven taytyy kuitenkin olla auki ja on ikavaa, jos siella nayttaa epasiistilta. Huomautimme naista pitopalvelun pitajalle.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tuli noista korjailuista mieleen, että voi tietenkin elää varovaisessa toivossa, että ne toteutuvat, mutta ei kannata luottaa siihen liikaa. :) Tuttavani pyörittää juhlapaikkaa toisella puolen Suomea ja hän on kertonut, että hääparit usein toivovat mitä kummallisimpia muutoksia paikkaan, jonka ovat jo varanneet. Ja sitten suututaan kun tullaan päivää ennen juhlia paikalle eikä kaikki olekaan muuttunut. En siis tarkoita, että nuo teidän toivomuksenne olisivat kummallisia, mutta saattavat vaan hukkua siihen massaan, jossa on toivomuksia kukkaistutusten hankkimisesta (ja juuri tiettyjen kukkien) verhojen vaihtamiseen tai väliseinän poistamiseen. :grin:

Suosittelen siis varaamaan paikan, joka miellyttää juuri sellaisena kuin se on tai ainakin suhtautumaan kevyesti siihen jos muutostoiveet eivät toteudukaan. Säästyy turhalta stressiltä...

Link to comment
Share on other sites

^Juu, onhan se niinkin. Itse asiassa, mulle noi jutut ei ole niin tarkeita, vaan mieheni niista oli enemman huolissaan. Ma olen kuitenkin sen verran realisti, etta mikaan paikka ei varmasti ole ihan taydellinen. Ma uskon kuitenkin, etta koristelulla siita saa ihan natin, ja ne paikan hyvat puolet menee huonojen yli. Eli prioriteettina meille on kuitenkin muut asiat, kuten sijainti ja tilan koko ja malli :)

Link to comment
Share on other sites

hei.

tässä ilmeisesti paljon kaivattuja paikkakuvia villa romasta. kuvissa kattaus tehty, mutta ei vielä hääparin omia koristeita (kattojuttua lukuunottamatta). keskellä pitopöytä.

rakastan noita valoja.

otin kuvat kun käytiin tutustumassa paikkaan.

post-36061-1324127179,6057_thumb.jpg

post-36061-1324127183,9772_thumb.jpg

post-36061-1324127187,9835_thumb.jpg

Muokattu: , käyttäjä: roma
Link to comment
Share on other sites

Hehee, nuo on meidän häistä nuo koristeet! Sulhanen bestmaninsa kanssa ähelsi niitä tuonne kattoon koko häitä edeltävän aamupäivän! Mutta olivat kyllä kauniit, ja kehuja keräsivät! Olet saanut kauniit kuvat!!! Meidän palkattu "ammattivalokuvaaja" ei saanut niistä sitten yhtään kuvaa, ja melkoisen onneton tapaus oli kuvaaja yleensäkin... :/ Voisitko lähettää nuo kuvat minulle? [email protected]

Minulla olisi koristelustakin kuvia, mutta liiteraja on tullut täällä vastaan, joten sähköpostilla voin laittaa kuvia =)

Ja pihasta on kuvia myös, jotka on otettu noin vuosi sitten elokuussa.

Muokattu: , käyttäjä: eisuliini
Link to comment
Share on other sites

Kyllä olin tyytyväinen!!!! Ruoka oli hyvää (vieraat kehuivat kovasti), palvelu toimi, tarjoilijat (ainakin meidän pöydän oma tarjoilija) olivat ammattitaitoisia ja ja mitä vielä =) Vessapolulle oli laitettu ulkotulet jossain vaiheessa iltaa ja se oli AIVAN ihanan näköinen kuja! En tiedä oliko siellä jonoa vessalla, ei ainakaan pitkää jonoa silloin kun itse siellä kävin... Meillä oli noin 80-90 vierasta. Ei sinne vessalle kyllä huonojalkainen kovin usein kävele, ja ne portaat voivat olla kynnyskysymys pyörätuolilla liikkuvalle. Melkoisen jyrkät liuskat siihen joutuisi tekemään... Ja se vessa on niin kapea, että sinne ei pääse pyörätuolilla.

Link to comment
Share on other sites

Joo meillä oli Party For Five (Party45) turkulainen bändi, kaveri soittaa / laulaa siinä. Aivan jääääätävän hyvä ja sai vieraat mukaan todellakin!! Sitten kaveri lauloi siellä kans (hänet valittiin muuten tämän vuoden Kuorosotaan! ) Johanna Kurkelan Rakkauslaulun =)

Meidät vihittiin Mikaelin kirkossa. Siellä puutarhassa on kyllä loistavat puitteet vihkimiselle, mutta sään armoilla mennään. Häitä vietimme 6.8.

Link to comment
Share on other sites

Me vietimme häitä Villa Romassa viime kesänä, ja täytyy sanoa, että, vaikka juhlat olivat onnistuneet, niin, jos nyt saisin valita, niin valitsisin toisin. En tiedä, miltä paikka näyttää nyt, mutta viime kesänä itse rakennus olisi kaivannut kipeästi kunnostusta, samoin sisätilan pöydät ja tuolit. Harmittavaa oli myös huomata, ettei edes pihanurmea ollut leikattu, vaikka tilavuokra ei ollut mitenkään edullinen. Meillä oli 70 hengen häät, joten tila oli kyllä kooltaan sopiva, myös viiden hengen bändi mahtui & jäi hyvin tilaa tanssia. Sanoisin, että suurin toivomisen vara oli kuitenkin pitopalvelussa, josta nyt jälkikäteen sanoisin, että toivoisin, että sinne olisi saanut tuoda valitsemansa pitopalvelun. Ruoka oli kyllä hyvää, mutta palvelu huonoa, ja esim. hintaan kuuluvia juomia ei tuotu lainkaan esille, vaan tarjoilijat kertoivat vieraillemme, että ainoa juoma on vesi sekä lapsia varten ostamamme muumilimppari. Jota siis tarjosivat 80 -vuotiaalle vieraallemme.. juhlien aikana myös aterimet loppuivat kesken, ja tätä ilmoitusta varten piti erikseen lainata mikrofonia bändiltä.

Kaiken kaikkiaan, juhlat olivat kyllä ikimuistoiset, mutta vielä ikimuistoisemmat ne olisivat olleet jossain muualla.

Link to comment
Share on other sites

^Ikavaa kuullua huonoa palautetta pitopalvelusta. Menee hankalaksi paatoksen teko. Sita juuri pelkaan, etta kun pitopalvelu pitaa ottaa sielta, palvelu ei kilpailun puutteen vuoksi ole niin hyvaa, kuin se voisi olla. En vain toisaalta keksi yhtaan toista meille sijainniltaan ja puitteiltaan yhta sopivaa paikkaa :(

Kiitos kuitenkin palautteesta- hyva kuulla erilaisia kokemuksia.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Menemme sulhasen kanssa sunnuntaina katsomaan paikkaa. Ainakin tähän asti kaikki yhteydenotot ym ovat sujuneet hyvin ja tämä Ulla vaikuttaa ainakin puhelimessa todella ystävälliseltä ja mukavalta. :) Lisää kokemuksia kaipailen kuitenkin vielä.

Nelly, kavitteko paikalla? Miltas vaikutti? Me olemme varanneet paivamme, ja maksamme varausmaksun talla viikolla. Tulin siihen tulokseen, etta melkein joka paikasta ja pitopalvelusta loytyy seka hyvia etta huonoja kokemuksia...Paikka sopii meille kuitenkin muuten niin hyvin. Nailla mennaan, ja toivotaan (ja vaaditaan!) parasta :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...