Haahinen

Millainen hääkampaus sinulla tulee olemaan/oli? (kuvia)

161 posts in this topic

Täällä upeita kampauksia: 

https://www.facebook.com/ButikTurku/photos/pb.110186982326311.-2207520000.1400064532./670469359631401/?type=3&theater

Harmi, että itse teetin oman kampakseni pienessä kampaamossa ja se oli kyllä huono. Olisi pitänyt vain valita kampaamo missä varmasti tulee hyvä kampaus. Hääkuvia kun katselee koko loppuelämänsä. Samoin häämeikki! Pyytäkää aina koemeikki ja kampaus sekä portfolio kampauksista näytille. 

Heii! Mulla on teille kysymys, mulla on ens kesänä häät ja tykkään ajatuksesta että mulla olis aitoja kukkia hiuksissa, sitten muutama kk sitten näin artikkelin jossain lehdessä: helsingissä toimivasta kampaaja floristista joka voisi punoa toivottuja kukkia suoraan kampaukseen. Ei olisi siia mikään seppele ym. vaan punottu suoraan haluttuun kampaukseen! Mutta olin töissä lukiessani artikkelia enkä laittanut mitään tietoja ylös.. Nyt sitten en löydä kyseistä paikkaa mistään!

Kiitos vinkistä Tipzilla! Käyn varmana kattomassa vinkkejä ja kun päätän mihin varaan kampaajan kyselen että onnistuuko kampaukseen kukkien saaminen ennen kun varaan mitään!

Olin todella tyytyväinen omaani!

2eda61e3-25d8-4286-a0a8-eb88469e14e5_zps

Kuva: Kerttu Penttilä, kampaus Nina Sjöblom/Rock Beauty

Ihania kampauksia! Minulla on tosiaan visio kampauksesta, jossa hiukset olisivat puolittain kiinni ja puolittain auki ja kampauksessa olisi sitten jonkinlaista kiharaakin. Mulle tulee huntu (kampakiinnitteinen) sekä hiuskukka, ja huntu on tarkoitus ottaa vihkimisen jälkeen pois joten totta kai tämä tuo omat haasteensa kuvioon. Musta vaan tuntuu, että pääni/kasvoni ovat sen malliset ettei mulle sovi yhtään mikään... 

Olin aluks täysin sitä mieltä, että haluan hiukset auki ja vain eestä kiinni. Mekon löydyttyä aloinkin sitten miettimään, että hiukset kiinni olis parempi. Oon aatellu jotain sotkusta "keijukaisnutturaa".

Jotain noiden kuvien tapaista.:)

f67bb6e3ab62004c2271aa1f95bee229.jpg

c340376abab85f2e55d3e89b197c36f1.jpg

2de6e64bf3cbc2ae946613d8ed47a8a8.jpg