Utti Posted June 3, 2005 Report Share Posted June 3, 2005 Minä myös, minä myös, vihdoinkin!Tässä siis lyhythiuksisille mallia, vuokrasin vain peruukkiliikkeestä hiuslisäkkeen.Kampaus (ja meikki) alá Nina Orell Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pine Posted September 3, 2005 Report Share Posted September 3, 2005 Mulla oli tällainen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ei Posted February 22, 2006 Report Share Posted February 22, 2006 Mulle tulee mukaelma tästä:Hiukset jätetään vähän enemmän auki eli tuollainen "kasa" tulee vain tuohon ylös. Siitä hiukset sitten laskeutuu vapaasti alas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hempura Posted July 25, 2006 Report Share Posted July 25, 2006 Mulla oli tällainen kampaus hääpäivänä, olin siihen todella tyytyväinen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 16, 2006 Report Share Posted September 16, 2006 Tällainen tulee: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
murmeli Posted February 15, 2007 Report Share Posted February 15, 2007 Tällainen oli minulla ja tykkäsin kovasti! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JK Posted February 21, 2007 Report Share Posted February 21, 2007 Tässä mun: http://img72.imageshack.us/img72/2124/kampaus2hm7.jpg http://img230.imageshack.us/img230/6392/img4781ce3.jpg Edessä otsatukkaa kammattu sivullepäin ja hieman pidempää auki sivuilla. Oli ihan täydellinen! Muoks: ekassa on viel vähän kesken, siksi tuo töyhtö otsalla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scarlet Posted July 24, 2007 Report Share Posted July 24, 2007 Tällainen kampaus minulla. Noita helmiä tuli vielä muutama lisää. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safir23 Posted September 18, 2007 Report Share Posted September 18, 2007 Tässä on mun ihana kampaus made by Tuija Maijala/Parturi-kampaamo Hairway, Toijala. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pisama Posted October 2, 2007 Report Share Posted October 2, 2007 Ja tässäpä minun. Halusin rennon ja vähän sekaisen näköisen kampauksen, mutta kuitenkin sellaisen kampauksen jossa kaikki hiukset ovat kiinni. Tukkani kun on niin liukas ja itsepäinen, että avoimena se olisi sojottanut miten sattuu jo puolessa välissä iltaa. Parhaimmillaan kampaus oli mielestäni sivusta (yläoikealla).(Tuossa halauskuvassa ei sitten ole sulho vaan appi. ;D) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heinaneito Posted October 18, 2007 Report Share Posted October 18, 2007 Tällä hetkellä unelmissa olisi jotain tämän suuntaista... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minki Posted January 28, 2008 Report Share Posted January 28, 2008 Tämmöinen minulle...Ei siis tuossa tietenkään ihan lopullisessa kunnossa kun on harjoituskampaus/mietintä, mutta aika lähelle osui Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marjo27 Posted January 29, 2008 Report Share Posted January 29, 2008 Mulle tulee tämmönen kampaus: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cabriella Posted March 6, 2008 Report Share Posted March 6, 2008 oon aatellu itelleni jonkun seuraavista (valinnan vaikeus ), mut pitää varmaan hiuslisäke ostaa jos hiukset ei kasva tarpeeks häihin mennessä.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thulin Posted April 7, 2008 Report Share Posted April 7, 2008 Tässä mun kampaus kolmen viikon takaisista häistä. Tummissa hiuksissa näkyy yksityiskohdat vähän huonosti ja siellä taitaa olla riisiäkin seassa. Itse kuitenkin tykkäsin ja sopi kokonaisuuteen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 5, 2008 Report Share Posted May 5, 2008 Tällainen oli mulla, eli sivussa tuo ihana hiuskoru. Harmi ettei (vielä) ole sellaista kunnon kuvaa, mistä näkisi sen kokonaisuuden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riikkis Posted May 16, 2008 Report Share Posted May 16, 2008 Minulle tällainen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarella Posted May 24, 2008 Report Share Posted May 24, 2008 Sain viimein kuvan juuri oikeanlaisesta hiukset osin kiinni -kampauksesta. Tähän lisäksi tiara (vai kukkaset, eikun tiara.. ööh). Huntu tulee ainakin, toivoisin olevan kiinnitetty melko ylös takaraivolle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.a.n.z.i.c.c.a Posted May 28, 2008 Report Share Posted May 28, 2008 Mulle tulee tän tyylinen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
puh_nalle Posted June 2, 2008 Report Share Posted June 2, 2008 Tässä minun kampaukseni koeversio, lauantaina sitten oikea käyttöön. Tiätty kampaukseen sitten tiara liitetään. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minc Posted June 3, 2008 Report Share Posted June 3, 2008 Tässä kuva mun koekampauksesta. Kaikki tupsut vahataan the kampaukseen, nyt sojottaa hapsuja mistä sattuu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsmaikku1979 Posted June 3, 2008 Report Share Posted June 3, 2008 Tällainen tulee minulle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kesäperho Posted June 5, 2008 Report Share Posted June 5, 2008 Mulle tulee 3 viikon päästä tuollainen kampaus tiaralla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mymmeli Posted June 5, 2008 Report Share Posted June 5, 2008 Mulle tulee tämmönen kampaus. Kävin eilen koekampauksessa. Harmi kun unohdin ottaa takaa kuvaa, siel on pieniä kikkuroita (huom! lyhyt tukka). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jii^ Posted June 7, 2008 Report Share Posted June 7, 2008 Tällainen tulee minulle elokuussa, tässä koeversio. Lopullinen on viimeistellympi siis vielä. Kuvat omiani, joten pyydäthän luvan kopiontiin, kiitos. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts