Muruli

Geeli- vai akryylikynnet?

105 posts in this topic

Minulle laitetaan geelikynnet hääviikolla. Kokemusta löytyy molemmista, mutta geelit pysyvät kauemmin ja parempina.

Minun kynsimuotoilijani ainakin katsoo aina asiakkaan oman kynnen mukaan, että kumpi materiaali toimii paremmin. Itselläni on pehmeät ja liuskoittuvat kynnet ja niissä kuulemma akryyli ei kestäisi, koska se on niin kovaa. Geelit olleet nyt 2,5 vuotta ja hyvin kestää. Kovissa kynsissä geeli taas "ilmaantuu" reunoista helpommin eli reunat nousevat irti pinnasta, koska oma kynsi ei jousta tms. Itse siis luottaisin ihan ammattilaisen mielipiteeseen siitä, kummalla laitetaan!

Kokemuksia vain geelikynsistä, joten niillä mennään. Muutoin teen itse itselleni kotona, mutta häiden kunniaksi käyn otattamassa ammattilaisella kunnon laadukkaat ranskikset geelit.

Mulla ei ole ikinä ollut mitään rakennekynsiä eikä muita, mutta nyt varasin vihkipäivän aatolle ajan geelikynsien laittoon! Haluun varmaankin jotkut kivat ranskalaiset manikyyrit ja sitten vähän strasseja, että olis vähän blingblingiä :)

Minulle tehtiin geelikynnet. Ranskalainen manikyyri ja valkoisella kuvioitu pitsiä kynsiin (pitsipukukin..). Tosi kauniit olivat minusta <3