Kauneuspalvelut - Vantaa


Guest H

Recommended Posts

  • 3 years later...
  • 3 weeks later...

Etsin kampaajaa sekä meikkaajaa Korso-Tikkurila akselilta (asun Korsossa). Meikkaan normaalisti melkein päivittäin ja mielestäni hallitsen homman hyvin, mutta omana hääpäivänä voi käsi täristä joten parempi ottaa ammattilainen. Haluan riittävän vahvan meikin ja suurinpelkoni onkin että minut meikataan liian "luonnollisen" näköiseksi.

Jos teillä on tiedossa hyvä kampaaja ja meikkaaja ko. alueelta niin olisin asiasta todella iloinen  :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest Tukka(Guest)

Kävin Tikkurilan Salon Josefiinassa alkuvuodesta ja sain mielestäni ihan ok kampauksen. Lopputulos riippuu varmasti aika paljon tekijästä. (Oma kampaukseni tosin oli niin tiukka, että päänahkaan sattui vielä viikon päästä).

Pepe Åhmanista sen verran, että eivät kuulemma ole auki kesälauantaisin (olisin varannut sieltä kampauksen ja meikin tuleviin kesähäihin, joissa olen vieraana).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Myyrmäessä kannattaa ehdottomasti ottaa häämeikki Myyrmanissa olevasta Nice Kauneus -liikkeestä! Siellä todella osaavat asiansa. Liike sai muistaakseni 3 kpl kunniamainintoja (vai olikohan se yksi peräti ihan palkintosija...) Diorin kilpailussa tänä vuonna! Ja tuohon kilpailuun siis saa osallistua kaikki Diorin tuotteita käyttävät ammattilaiset suomessa.

Minulle tehtiin viime kesänä ko. liikkessä häämeikki, ja olin todella tyytyväinen! Aluksi vähän pelkäsin kun en käynyt koemeikissä (eivät sitä suositelleet), mutta lopputulos oli todella luonnollisen kaunis ja kesti hyvin. Ja hintaa oli muistaaksini alta 30 €. Eivät siis laskuta häämeikistä mitenkään extraa, koska eivät kuulemma tee mitään "maalauksia" hääpäiväksi vaan luonnollisia kauniita meikkejä! Olin kyllä enemmän kuin tyytyväinen!

Samassa liikkeessä teetätin myös rakennekynnet ja jäin hommaan koukkuun niin että edelleen käy siellä säännöllisesti kynsihoidossa...

Samoin voin lämpimästi suositella Myyrmannin 3. kerroksen Hair Stop kampaamoa. Yksi heidän työntekijä laittoi allekirjoittaneen hääkampauksen ja sekin oli tosi onnistunut... Kampajan nimen voin privailla halukkaille

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kävin kerran siinä jumbon kampaamos mikä kahvilan vieres en nyt muista nimeä. Oli ihan ok, ei juurikaan sosiaalinen kampaaja, lopputulos ihan hyvä, hinta kallis. En taida mennä uusiks.

Link to comment
Share on other sites

Kuulisin mielelläni lisää kokemuksia Jumbon kampaamoista ja meikkaamoista  :D

Stockmann Beautya voin suositella muuten, mutta erästä aikuista naista siellä en missään nimessä! Kävin itse tänään siellä koemeikissä ja lopputulos oli aivan karmea. Hyvä etten itkua vääntänyt kun koemeikistä tulin pois!! Tyyppi ei osannut ollenkaan tehdä silmämeikkiä (olen itse kosmetologi, joten tiedän miten se kuuluu tehdä oikeaoppisesti), poskipunaa levitti toiselta puolelta melkein nenään saakka ja toiselle puolelle ei laittanut juuri lainkaan, laittoi ruskeaa luomiväriä vaikka nimenomaan sanoin etten halua mitään ruskeaa meikkiini jnejne. Yhden silmämeikin otti jo kokonaan pois kun sanoin ettei kelpaa. Sinnikkäästi koitti laittaa aprikoosia ja ruskeaa, vaikka moneen kertaan sanoin etten tunne oloani näissä väreissä kotoisaksi, varsinkaan kun puvussani ja hääkimpussani on päävärinä tumman punainen ja ruskea ei sen kanssa sovi yhtään. Ja paras oli kun laittoi luomiin varjostusta; veti viirut tuonne luomivaon yläpuolelle reilusti niin että siellä kulki selvä raita josta sitten huomautin että eikö se kuuluisi olla tuossa alempana luun kohdalla vaossa eikä noin ylhäällä. Perusteli sitten että minun tulisi ymmärtää että kun on pyöreät kasvot ja isot silmät niin tuolla tavalla niitä tulee korostaa. Ja samalla tavalla perusteli sitä ruskeaa luomisuttua, että ei voi laittaa selkeitä värejä koska se ei sovi minun pyöreille kasvoilleni.  ::)

Pelottavinta oli se, että mieheni totesi meikkini nähtyään että silmän rajaukset ovat 1mm ripsien juuren yläpuolella. Näytti kuulemma kamalalta.  :P

Huomenna soitan sinne ja perun häämeikkini. Onneksi tuttavani on kosmetologi ja lupasi tehdä lauantaina meikkini, silti harmittaa että luvataan ammattilaisen meikkilaatua ja lopputulos on jotain aivan muuta.  >:(  

Link to comment
Share on other sites

Kuulostaa kamalalta  :(  Itsekin harkitsin Stockmann Beautya mutta taidan unohtaa sen! Toivottavasti hääpäivän meikkisi onnistuu, moomio! Itse kävin tossa viikonloppuna kyselemässä hintoja Tiksin Bombonissa ja Jumbon Emotionissa sekä Tyyliletissä. Bombon houkuttais mutta haluaisin koemeikin ja koekampauksen ja siellä hintaa kuuluu vain suunnittelu  :(

Koekampaus ja -meikki rauhoittaisivat hääpäivän jännitystä kun tietäis mitä saa!

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Hääpäivän meikki onnistui kyllä ihan nappiin, ystäväni nimittäin teki sen. Meikki kesti aivan täydellisenä koko päivän hikoilusta ja hermoilusta huolimatta. :)

Ja kampaajalla kävin Tyyliletissä Jumbossa. Aivan bueno kampaus, vieraista moni ihmetteli että miten minun lyhyestä tukasta oli saatu paljon tuuheamman ja pidemmän näköinen kampauksen avulla. Ja kampauskin säilyi hyvänä päivän! Eli ihan loisto juttu!

Niin ja piti sitä vielä sanomani että Jumbon Stockmann Beautyssä on kyllä kaksi ihmistä jotka todella osaavat tehdä häämeikin. Toinen on tämä ystäväni joka teki minulle oman meikkini ja toinen on koulutukseltaankin maskeeraaja. Sitten on näitä kuten tämä täti joka myönsi minulle ihan suoraan puhelimessakin että "en ole kovin haka tekemään meikkejä" (ja sitten voikin ihmetellä että miksi hemmetissä tämmöinen sitten laitetaan tekemään häämeikkiä??!!) >:(

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Olen jo vuosia käynyt Tikkurilassa Bombónissa Peltolantiellä Ylivetoa vastapäätä.. www.bombon.fi

Bombonissa on kiva ja ammattitaitoinen henkilökunta & meikkauksetkin onnistuu Joe Blascon meikeillä. Solarium ja kynsientekijät löytyy. Kaikki saman katon alta, nam.

Heiltä on varattuna hääkampaus ja meikki. Hyvään kun olen siellä tottunut, en tahdo muita edes harkita.  :-X

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

...kyselenpä jälleen niitä hyviä&taidokkaita Tikkurilan alueen kampaamoita, joissa onnistuu niin hääkampaus kuin meikkikin...ja plussaa olisi jos kahdelle kaasolleni saisi samaan aikaan kampauksen&meikin...??!! ...tuoreita kokemuksia kiitoksia!  :-*

...tarkoitus oli olla yhteydessä kauneuskeskus Eve:een asiasta, mutta näyttivät menneen konkkaan, joten...

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 2 weeks later...
Guest mihlaja

En osaa meikistä ja kampaamosta yhdessä sanoa, mutta kokemus Tikkurilan Unika-kampaamosta on hyvä.

Kävin siellä vastikään leikkauttamassa tukkani ja ilman mallikuvaakin (unohtui autoon) kampaaja leikkasi todella hyvän mallin hiuksiini. Hintakaan ei päätä huimannut. Paikassa koulutetaan myös kampaajia, joten opiskeljan käsittelyyn pääsee halvemmalla. Itse en kuitenkaan heti opiskelijalle uskaltanut. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 6 months later...
  • 5 months later...
  • 2 months later...
Guest Vieras_Jenniina_*

Itse kävin ennen häitä värjäyttämässä ja laitattamassa hiusten pidennyksen tikkurilan Ninuzissa. Hääkampaus +meikki laitettiin myöhemmin kyseisessä paikassa myös. Meikki ja kampaus pysyivät tosi hyvin ja niistä tuli juuri sellaiset kun toivoin.

Nyt käyn edelleen siellä huollattamassa pidennykseni ja värjäyttämässä hiukseni Ninuzissa ja voin kyllä suositella paikkaa lämpimästi.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 11 months later...
Guest morsio 07/11

Heips!

Olisko kellään tuoreehkoja kokemuksia Myyrmäen kampaamoista ja meikkauspalveluista? Suosituksia?

Onko kuinka moni muuten käynyt koemeikissä? Jotenkin tuntuis, että olisi kiva käydä, ettei tule mitään karmeita yllätyksiä. Meillä on vihkiminen jo klo 13, aika aikainen aamu siis varmaan että kerkii käydä kammattavana ja meikattavan ja vielä siirtyä hääpaikallekin ajoissa...

Ihania häävalmisteluja teille, kellä ne ovat vielä edessä ja jo vihittyjen kokemuksista etukäteen kiittäen!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...