Guest joulumorsian55

Nutturakampaukset

21 posts in this topic

Hei,

kaipailen kuvia nutturakampauksista. Löytyisikö?

Mulle tulee niskanuttura. Niin yksinkertasen tyylikkäitä.

wed1.jpg

HG013m.jpg

3.jpg

Jos haluaa netistä ettiä, niin ite löysin monia kivoja kuvia ko etin julkkisten nimillä. Niillä on monesti ihania kampauksia kaikissa tilaisuuksissa.

Moi,

olen lukenut muutamissa lehdissä espanjalaisesta nutturasta. Ilmeisesti se on aika suosittu hääkampaus joissakin maissa. En vain oikein ymmärrä, miten se eroaa esim. niskanutturasta. Onko se sellainen iso sileä "pallo"-nuttura? Arvostaisin suuresti, jos voisitte laittaa tänne kuvia sellaisista.

Heips! Mulle tuli mieleen, että se olisi joku tälläinen.. :)

post-22857-1243098069_thumb.jpg

Tässä olis yks aikas nätti. (Jos nyt onnistun kuvan tähän liittämään...)

post-24009-1243151581_thumb.jpg

Mulla oli itselläni juurikin tuon Toscanan kuvan pohjalta 'tuunattu' nuttura. Espanjalainen, kuulemma ja tietääkseni. Tai espanjalaistyylinen. Galleriasta löytyy kuvia siitä miltä näytti miun päässäni. Tykkäsin kyllä _tosi_ paljon.

Espanjalaisessa nutturassa hiukset on koottu leveälle nutturalle hyvin alhaalle niskaan. Minusta ero tulee siinä, että hiukset on kammattu tiiviisti päätä myöten niin, että jakaus jää keskelle tai hieman sivulle. En tiedä, sanotaanko niitäkin espanjalaisiksi nutturoiksi, joissa hiukset kammataan tiukasti suoraan taakse.

Tätä en saa näkyviin kuvana:

http://pro.corbis.com/images/42-18496268.j...718D7687059C}

aivan ihana kampaus tuli sattumalta vastaan :-X

bridal-hairstyles-short-hair-or-long-hair-birdcage-veil.jpg

Jos vaikka lisäisinkin sitten yhden, kun yhtä pyysin. =)

il_570xN.134704855.jpg

Haluaisin espanjalaisen nutturan häihini, mutta miten voisin yhdistää siihen hunnun JA kukkasia? Tarkoituksenani on pitää pitkää huntua vihkimisessä ja sitten juhlassa olla ilman sitä.

Ja mitenköhän nutturasta saisi sellaisen, ettei edestä otetuissa kuvissa näytä sitten siltä, että tukka on vaan takana ponnarilla. En kuitenkaan halua nutturaa, joka on toispuoleinen, jolloin se toki näkyisi edestäkin. Mun otsan hiusrajan hiukset on tosi hentoja ja siinä on koko ajan sen verran uutta tukkaa, ettei jakausta saa kunnolla kovin sivuun. :girl_impossible:

Haluaisin espanjalaisen nutturan häihini, mutta miten voisin yhdistää siihen hunnun JA kukkasia? Tarkoituksenani on pitää pitkää huntua vihkimisessä ja sitten juhlassa olla ilman sitä.

Ja mitenköhän nutturasta saisi sellaisen, ettei edestä otetuissa kuvissa näytä sitten siltä, että tukka on vaan takana ponnarilla. En kuitenkaan halua nutturaa, joka on toispuoleinen, jolloin se toki näkyisi edestäkin. Mun otsan hiusrajan hiukset on tosi hentoja ja siinä on koko ajan sen verran uutta tukkaa, ettei jakausta saa kunnolla kovin sivuun. :girl_impossible:

Tässä olisi joitain (tosin näistä ei näe miltä näyttävät edestä):

post-29514-12997670916_thumb.jpg

post-29514-12997671045_thumb.jpg

post-29514-129976711322_thumb.jpg

post-29514-129976712401_thumb.jpg

post-29514-129976716287_thumb.jpg

Mulla oli tämmöinen hieman toispuoleinen ja hieman auki oleva kiharanuttura :)

gallery_38950_960_513277.jpg