Guest nr

Helsingin kukkakaupat

216 viestiä aiheessa

Moi,

 

Onko kukaan käyttänyt viime vuosina Länsi-Pasilassa Bieder Agave -kukkakauppaa? Olisi suorastaan matkan varrella, joku aiemmin kehunutkin. Nettisivujen perusteella kuitenkin vähän mietityttää..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei helsinkiläiset ja täällä juhliaan viettävät,

 

Seuraa supertyytyväisen asiakkaan lämmin suositus: Pakilan kukkatalo! Kaikki sujui mainiosti, suunnitteluun yhdessä panostettiin ja vaikka olen kohtuullisen kranttu, ei missään vaiheessa tuntunut siltä, että olisin hankala asiakas, vaikka esitin vähän epätavallisia toiveita. Kimppu oli todella taidokkaasti sidottu juuri sen mukaan, mitä puhuttiin, ja kesti hyvänä monta päivää. Vieheet olivat hienot ja pöytämaljakoita varten tilaamani kukat juuri sitä mitä sovittiin, paitsi että niitä olikin vähän enemmän kuin mistä kuvittelin maksaneeni.

 

Suosittelen laittamaan korvan taakse! :)Nettisivuiltansa löytyy hyvä valikoima inspiskuvia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

hei vaan!

 

vinkiksi muille morsioille: suosittelen visiittiä uudenmaankadulla sijaitsevaan inbloomiin. palvelu oli superystävällistä ja hääkimppuni oli juuri sellainen kuin halusinkin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan teettänyt aidoista kukista hiuksiin seppelettä tai sidottua pantaa/tiaraa? Olisi kiva kuulla kokemuksia.

 

Entä onko kellään kokemusta Fleuriste-liikkeestä? Kiinnostuin heidän palveluistaan, koska nettisivujen mukaan he käyttävät mielellään myös suomalaisia luonnonkukkia. Entä tiedättekö muita paikkoja, joissa luonnonkukkia osattaisiin hyödyntää?

Muokattu: , käyttäjä: mehitähti

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen lämpimästi Kukkakauppa Madonnan (Kruunuhaassa) Tanjaa! Tanja on supertaitava ymmärtämään toiveet ja toteutti alunperin hieman hullunkin ideani juhannushäiden seitsemän eri kukan kukituksesta. Esitin Tanjalle ensin inspiraatiokuvia, sitten valitsimme seitsemän kukkaa, jota sitten yhdistelimme vieheisiin, pöytäkukkiin, kimppuun ja hiuksiini. Toteutus oli vieläkin parempi kuin osasin ajatellakaan ja läpi koko kevää Tanja vastaili nopeasti sähköposteihini ja reagoi muutoksiin mukisematta. Lisäksi Tanja ehdotti itse menevänsä paikan päälle Uunisaareen erittäin kohtuullista korvausta vastaan (juhannuksena!), joten pöytäkukat odottivat meitä maljakoissaan juhlapäivänä ja kaikki säilyivät tosi hyvin. Kimppuani kehuttiin kovasti! Myös hiuskoruni oli taitavasti tehty, kampaajani kehui sitä parhaaksi näkemäkseen hiuskoruksi. Kaiken kaikkiaan siis todella miellyttävä tapa hoitaa hääkukat! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä kanssa suosittelen ilolla Kukkakauppa Madonnaa :girl_in_love:

Tanja otti minut avosylin ajatukseni vastaan ja kaikki sujui todella helposti. Kuljetuksen kanssa ei ollut mitään ongelmaa päinvastoin. Kaikki oli ehjänä ja niin upeana kuin hän oli minulle luvannut. Kimppuni punaisista ruusuista timantteineen oli aivan mieletön ja ihastelen sitä vieläkin ...vaikkakin vaan kuvista  :girl_pinkglassesf: . Asetelmat olivat onnistuneet ja moni ihasteli niitä juhlassa.  Eli  Täydet pisteet Kukkakauppa Madonnalle Rauhankadulla Helsingissä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen lämpimästi Tulikukkaa Vantaan Louhelassa www.tulikukka.fi .

 

Otettiin lämpimästi vastaan ja naishenkilö kirjasi ylös toiveet ja määrät.

 

Minulla oli toiveena fuksian värinen kimppu, hän varmisti asian vielä näyttämällä sillä hetkellä kukkakaupassa olleista kukista hänen mielestään fuksian väriset ja minä valitsin sitten niistä sen mieluisimman sävyn. Myös muista kukista sovittiin etukäteen. Kaikki toiveet toteutui ja kukat toimitettiin ajallaan juhlapaikalle. Saatiin vielä maljakot lainaan juhlien ajaksi :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mihin hintaan tulikukassa oli kukkia? Osaatko yhtään antaa hinta viitettä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei Anna89, Kannattaa soittaa Tulikukkaan ja sopia tapaaminen. He kysyivät meiltä heti alkuun budjettia että paljon saa suunnilleen maksaa. Minun kimppu maksoi 80 euroa (pallon muotoinen ruusukimppu), vieheet miehille oli 12-15 euroa /kpl. On tosiaan paljon siitä kiinni mitä kukkia haluat ja kuinka paljon :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän hääkukat tulivat kaikki inbloomista (hääkimppu + heittokimppu, pienet kimput kaasoille ja viehees sulhaselle + bestmaneille. Lisäksi molempien vanhemmille. Lisäksi otettiin jokaiseen pöytään 2-3 pientä kimppua. Loistavaa asiakaslähtöistä palvelua ja aivan ihanat kukat saatiin. Kimppu oli kuin unelmaistani :) Suositteluni.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me tilasimme kukat Arabian kauppakeskuksen Puntti kukkakaupasta. Kauniita olivat! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tuli kukat Malminkartanon Kukkakaupasta Crocus ja mahtava palvelu, upea kimppu ja edulliset hinnat :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kukkakauppa Floranna Töölössä toteutti häihimme kimput sekä pöytäkukat.

Siellä osattiin hatarista mielikuvistani luoda meille juuri sellaiset asetelmat, joita en osannut itse edes visioida.

Todella mukava palvelu ja kohtuullinen hinta! Suosittelen lämpimästi

 

post-51474-0-07613900-1420213989_thumb.j

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voin suositella myös Kukkakauppa Madonnaa, josta kukat ovat tulossa häihimme. Erittäin ystävällisen ja ammattitaitoisen oloinen, yhteydenpito sujuu nopeasti sähköpostitse :) Kukkakaupasta hoituu myös kukkien kuljetus ja asettelu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä kimppu, sulhasen ja bestamanien vieheet sekä kaasojen hiuskukat hankittiin Eerikinkadulla sijaitsevasta kukkakauppa Ch. Barckista. Kävin eri paikoissa kiertelemässä ennen tilauksen tekoa ja pyysin parasta tarjousta haluamastani kokonaisuudesta ja tietyistä kukista, jotka jo oli mielessä. Ch. Barckissa sain hinta-laatusuhteeltaan parasta ja todella ammattitaitoista palvelua. Sai olla luottavaisilla mielillä ennen häitä kukkatilauksen suhteen ja kukista tuli juuri sellaiset, kuin halusin. Suosittelen lämpimästi kyseistä paikkaa :)

TulevarouvaK likes this

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
On 4.8.2014 at 20.14, Mardenare said:

Minä kanssa suosittelen ilolla Kukkakauppa Madonnaa :girl_in_love:

Tanja otti minut avosylin ajatukseni vastaan ja kaikki sujui todella helposti. Kuljetuksen kanssa ei ollut mitään ongelmaa päinvastoin. Kaikki oli ehjänä ja niin upeana kuin hän oli minulle luvannut. Kimppuni punaisista ruusuista timantteineen oli aivan mieletön ja ihastelen sitä vieläkin ...vaikkakin vaan kuvista  :girl_pinkglassesf: . Asetelmat olivat onnistuneet ja moni ihasteli niitä juhlassa.  Eli  Täydet pisteet Kukkakauppa Madonnalle Rauhankadulla Helsingissä.

Katselin juurikin samaista kimppua. :wub:

Ja Mietin onko ruusujen väri mahdollista valita itse? 

Olisiko mahdollista nähdä kuvaa sun kimpusta? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään