Guest Ms.Manta

Ryöstöjen lunnastehtävät (yhdistetty ketjuja)

77 viestiä aiheessa

Onko kokemuksia/muistoja toisten häistä miten morsiammen ryöstö on käytännössä toteutettu? Haetaanko morsian miesjoukolla pöydästä/onko muista vaihtoehtoja? Ja missä vaiheessa iltaa morsiammen ryöstö olisi parasta toteuttaa? Ja paljonko kannattaa varata aikaa sulhaselle morsiammen takaisinsaamiseksi, ettei vierasjoukko pitkästy?

Haluasin kuulla ihmisten parhaat/pahimmat muistot morsiammenryöstöstä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Löytyiskö tätä tarinan pohjaa keneltäkään? Kyselin jo toisaalla, mutta eipä tunnu löytyvän...

Mä olen nähnyt sen tällä palstalla jossain viestiketjussa.  Etsi-valikossa ja laita hakusanaksi adjektiiveja (olen ihan varma että viestissä käytettiin nimenomaan sanaa adjektiiveja). Aihealueeksi riittää tämä Leikit ja hääohjelmanumerot. Aikajaksoksi kannattaa varmaan laittaa max vuosi. Toivottavasti löydät!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

no siinäpä se kysymys jo tulikin... mä kun en diggaa tuosta rahan keruusta olleskaan niin olisiko kenelläkään ideoita sulhasen tehtävistä morsion palauttamiseksi morsiammen ryöstössä??????????

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heips.. itse oon omas pääs ajatellu et sulhanen vois tehdä morsiamelle runon ja sitten morsiamen palatessa esittäis tämän, tai sulhanen laitettas laulamaan tai piirtämään morsiamelle kuva.. Sulhaselta kyseltäs morsiamen elämän vaiheista "visailu" mielellä. .. Näitähän on paljon.. Meidän häissä vaan taitaa käydä niin että se on sulhanen joka ryöstetään ja minä laulelen hänet takas.. Apua... :o;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meillä kanssa olisi "helpompaa" jos minut ryöstettäisiin, kun sulho ei oikeen tykkää olla huomion keskipisteenä, eikä todellakaan suostu laulamaan tms, mutta toisaalta haluaisin sen perinteisen että juuri morsian ryöstetään...kinkkistä...no ehkä sulholle järjestetään jotakin vähemmän "nolaavaa", esim. pitää maalata muotokuva morsiamesta (tai onko sekään vähemmän nolaavaa ilman minkäänlaisia piirtäjän lahjoja...) no ehkäpä kekseliäät kaasot keksivät jotakin!  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moi!

Mä en ole koskaan tajunnut tätä leikkiä. Ei vihkimisen jälkeen voi olla mitään Morsiamen ryöstöä..sehän on VAIMO siinä vaiheessa. Toisekseen ei ole kivaa laittaa miestä, eikä kyllä sitä vaimoakaan, nolaamaan itseään omissa häissään. Mä en vaan kertakaikkiaan tajua mikä tässä leikissä on niin hauskaa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oisko kellään hyviä ideoita hääparin tehtäväksi, jotta saadaan ryöstetyt anopit takaisin? Minusta paras ois tehtävät, joilla anopit pidettäis pois  ;) mutta leikin järjestäjä ei tykänny ideasta! Joten nyt hyviä ja helposti toteutettavia tehtäviä morsiusparille!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Älkää ainakaan laittako sellaista tehtävää, että morsiammen ja sulhasen pitäää kertoa viisi hyvää asiaa anopistaan. Itselläni menisi ainakin sormi suuhun...  :-/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tirlittan, juuri tuo on suunnitelma morsiamen kummilla, joka leikkiä järjestää  ::) heti tuli mieleeni, että morsiamella (siskollani) on ainakin ongelmia keksiä viisi adjektiivia tulevasta anopista, jos positiivisiä pitää olla  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Siinähän vois laittaa vaikka appiukot hommiin ja pyytää niitä keksimään esimerkiksi viisi adjektiivia vaimoistaan. Menisköhän niilläkin sormi suuhun...  ;D tai sitten vaikka appiukkojen jumppaesitys, lauluesitys tai mitä vaan.  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kheh, anopin ryöstö ilman yritystä pelastaa   ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En ole varma suunnitteleeko bm & co morsiamenryöstöä, pittää kysyä. Rahankeruu ym on ihan poissuljettu vaihtoehto.

Mulla on hevonen, ja olen harrastanut hevostelua pienestä asti. Ajattelin, että voisi olla hauska idea sulhase´n koota hevosen suitset. Niissä kun on melko monta remmiä ja solke kun ne purkaa. Ja aivan sama, miten ne kasaa, ja tuleeko oikein, voisi tulla ihan hauska kötöstys :D

Mutta en kyllä mitenkään vailla ole moista episodia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Serkku pistettin viime kesänä piirtämään tuore vaimonsa ja tehtävä oli nimenomaan kuva kyseisenä päivänä. Ja oli kyllä katsnonut vaimoaan tarkkaan, kaikki puvun yksityiskohdatkin oli mukana!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Ei meille ainakaan anopin ryöstöä - jäis palauttamatta kun olisi aika vaikea syitä keksiä ::)

Juu meillä sais ryöstää jos anoppi tulis häihin. Mut mitään en sen eteen tekis ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse oon kaasona ja meillä toteutetaan mitä luultavimmin sulhasen ryöstö. Morsian käynyt sulhon kanssa tanssikursseilla, joten morsian joutuu opettamaan jollekin parille, joka ei osaa tanssia, tanssimista, kuten vaikka foksin. Sitten bändi soittaa erinnäköisiä biisejä ja morsian joutuu niitä sitten parhaansa mukaan tanssimaan, siis yksin. Vielä kenties bändi soittaa letkajenkan ja mahdollisimman moni täytyy tietenkin saada mukaan, jotta se sulho palautuisi.. 8-)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuinkas joku palikka tehtävä sulhaselle? Itse olen myös miettinyt näitä lunnastehtäviä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mitäs jos antais tekemistä appiukoille?  joutuvat vaikka muovailuvahasta tekemään rakkauden osoituksen vaimoilleen..

tai antaisivat uudelle avioparille vinkkejä yhdessäelämiseen  (appiukothan voisivat olla juonessa siinä mielessä, että luulevat tehneensä nämä vinkit johonkin muuhun ohjlemanumeroon etukäteen, jolloin niitä olisi voitu miettiä vaikka anoppien kanssa yhdessä)

Kun tulee tarpeeksi hyviä ohjeita niin voidaan päästää appivanhemmat jatkamaan hyvää yhteiseloaan  ??   ::):-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sulhanen on merikapteeni, vaan niin siinä kävi ettei ollut vastustelemista kun sisään rynni hurjien merisrosvomimmien joukkio silmäappuineen.  ::) Sulhanen vietiin, ja minä sain mieluisen tehtävän: yleisö antoi kymmmenen sanaa, joiden pohjalta minun tuli keksiä rakkasuruno sulholle. Pianisti jamitteli jazzailen kun kirjoittelin, tunnelma oli mukava ja runosta tuli aikas hyvä vaikka itse sanonkin. No, sieltähän se sulho tulikin, ja perässä koko rosvojoukko köytettynä.... kyllä kaikillal oli hauskaa!  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tuli sellanen juttu mieleen, että sulhasen pitäisi kokata jotain (esim. voileipä tai jotain mihin ei tarvita hellaa) ja sitten olisi valmiiksi tehtyjä samanlaisia ruokia ja morsiamen pitäisi arvata mikä on sulhon tekemä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Morsian haluaa häihinsä ryöstö, ei ole väliä kumpi ryöstetään. Olisiko kivoja ideoita, mitä toinen osapuoli joutuu tekemään, jotta saa omansa takaisin? Laulamaan kumpikaan ei suostu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kelailepa täällä pieni tovi niin varmasti löydät vinkkejä morsiamen ryöstöön ilman uutta ketjua :) .

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä sulhanen teki runon morsiamelle . Paperilla oli muutama sana joita sulhasen piti käyttää runossa, jos runo ei luonnistu niin sitten puhe. =) Sitten teki kaulakorun helmistä ja lopuksi esitti runon morsiamelle ja antoi kaulakorun. Myös hyviä vaihtoehtoja on runo johon lisätään adjestiiveja niitä pohjia on ollut tälläkin sivustolla. Ýksi vaihtoehto on myös sulhanen etsii vieraiden avustuksella tavaroita esim nenäliina, koru, silmälasit.. ym Näitä viestejä selaamalla sain itsekin ideoita morsiamenryöstöön..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mut kans ryöstettiin ja miehen piti keksiä runo vieraiden avustuksella.siitä tulikin monta sivua pitkä ja oli tosi hauska :lol:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jostain hääaiheisesta kirjasta luin, että jokainen vieras (tai jos on paljo vieraita niin esim. perhe tms.) antaa sulhaselle tehtävän, eli esim. "osallistut jokaiseen viikkosiivoukseen imuroimalla" tai "muistat vaimoasi jokaisena hääpäivänä". Mun mielestä oli aivan loistoidea. Pitää vinkata kaasolle ja jos vielä sais tehtävät kirjallisena, jotta morsiankin ne näkisi. :) Runonlausunta tai laulaminen on mun mielestä turhia, mutta meitä on moneen makuun.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun omissa häissä sulhanen joutui huutokauppaamaan housunsa, josta siis leikeltiin palasia.

Yksissä häissä morsian joutui vastailemaan kysymyksiin mitä sulhaselta oli etukäteen kyselty heidän lkuajoistaan yms sulhin lapsuudesta jne. sulhanen oli kiinni raudoissa ja oli monta lukkoa josta yhden sai aina auki kun meni vastaus oikein.

sitten esim. toinen joutuu etsimään esim. jonkun esineen millä saa toisen takasin(esim. avain) vihjeiden avulla

;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään