Guest neaina

Kaunein rakkauslaulu? Listatkaa!

371 viestiä aiheessa

johanna kurkela on kyllä ihana, ihan sama mitä se laulaa :-X

mut niin on tyttö sinä olet tähti leffankin (Nelli vai mikä se oli) pidä musta kii, siinä vaan tulee teinivuodet ja kaikki ihanat muistot mieleen :wub:

ja bette midlerin (vai kenen lienee alkuperäinen??) mut westlifen esittämänä the rose :-X

seal (en tiedä onko se sen vai kenen) secret :wub:

Näitä on ihan liikaa, ihan vaa muutama mainitakseni...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

[media=]

Olen vieläkin ällistynyt, kun kuulin tämän autossa eilen. Itkin toisella kuuntelukerralla koko biisin. Putro tulee sellaisella taidolla Juha Tapion tontille, että huhhuh.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oon tässä ystävän häihin menossa laulamaan, ja oon ettinyt sopivaa biisiä hääjuhlissa esitettävään kappaleeseen.

Mietin tuota balladia, joka on kaunis ja käy äänelleni, mutta se kertosäe..

":,:Sua odotan, siis näkemiin.

Sinut kätken uniin kauniisiin.

Sinua siis odottamaan jään,

sinusta tarkoituksen hankin elämään.:,: "

En oikein saa tuota ynnättyä hääjuhlaan sopivaksi. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häävalssi, "Rakkaudelle laulumme soi!"

Hei,

ihanat elohäät 2012 ovat takana.

Ystävämme ja bestman sävelsi meille oman laulun, joka kasvoi häävalssiksi. Tätä häävalssia on tanssittu tasan kerran, omissa häissämme 11.8.2012. Alla tarkemmat tiedot. Jos häävalssi kuulostaa juuri Sinun valssiltasi, olethan yhteydessä häävalssin säveltäjään, Mikko Hietikkoon.

Rakkaudelle laulumme soi! -valssin kantaesitys elokuussa 2012 Porvoossa.

Laulun on säveltänyt ja sanoittanut Mikko Hietikko ystäviensä häävalssiksi. Tässä kantaesityksessä oopperalaulaja Jaakko Hietikko hienosti tulkitsee elämän ja rakkauden tuntoja. Bändinä on teekkarien jazzyhdistyksen bändi Polirytmi Jarno Kukkolan johdolla.

Tutustu lisää osoitteessa www.musiikkihietikko.com !

Laulun ja videon kaikki oikeudet omistaa Mikko Hietikko.

Copyright: Mikko Hietikko - www.musiikkihietikko.com

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä pari hyvää: Mamba-Saa koskettaa, itse olisin halunnut tuon meidän häätanssiksi, mutta sulho inhoaa Mamban musaa :D Toinen on on "Käymme yhdessä ain, käymme aina rinnakkain" Ainakin Tapani Kansan laulamana löytyy juutuubista :D Meidän häätanssi on luultavasti tuo Romanssi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuli mieleen muutama laulu:

Teleksin- tuulilasin nurkkaan... .tahdon sinut vallyihini nukkumaan, ettei sulle tulis kylma enaa milloinkaan...

Ja

Anssi kelan -ala mene pois jaa mun syliin viereen nukkumaan, ala mene pois lahtiessas jotain jaa taas puuttumaan...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

:-X Johanna Kurkela - Kaikki askeleet  :-X

 

 

Vain yhden sydämen meitä kahta varten teki taivas aikoinaan
Kun luoja näki sen enkeleiden virheen,
Piti sydän puolittaa
Minä synnyin tuhat kertaa
Sinä kuljit jossakin
Eikä tiennyt kumpikaan
Että sydän kyllä muistaa
Ja se tahtoo takaisin toisen puolikkaan

Ai aa
Aivan kaikki kyyneleet
Kaikki askeleet ovat tänne johtaneet
Kauas kauas vaelsin
Jotain aina etsin
Läpi vuosituhanten
Monta monta kertaa luulin
Vastauksen jo löysin
Ja mä kuljin nauraen
Enkä ymmärtänyt koskaan
Mikä voima sisälläin piti aina otteessaan
Että sydän kaiken aikaa mua kiskoi sinuun päin
Ei se voinut luovuttaa

Ai aa
Kaikki askeleet ovat tänne johtaneet
Puoli sydäntä jaksoi kulkea edellä
Minä löysin sinun luo, takaisin sinun luo
Ai aa
Aivan kaikki askeleet
Yksi kerrallaan ovat tänne johtaneet
Kaikki askeleet ovat tänne johtaneet

 
Muokattu: , käyttäjä: marsipaanimakeinen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nosto!

Vähän noloako :D , mutta olen aina tykännyt Pussy Cat Dolls: Stickwitu

 

Lisäksi Lauri Tähkän Polte saa herkistymään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän hempeilybiisiksi on tässä vuosien varrella tullut Richard Marxin Right here waiting. Alkujaan tämä oli vitsi, koska onhan nyt ysärimusiikki noin niin kuin ylipäänsä vähän nolohkoa (joskin sitä luukutetaan meillä joka perjantai :D). Mies oli kuitenkin kuunnellut kappaletta ikävissään, kun emme vielä seurustelleet. Aika liikkistä.  :wub:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän laulu on Jenni Vartiaisen Missä muruseni on, koska seurustelumme ensimmäisen vuoden mieheni oli töissä ulkomailla pitkiäkin aikoja kerrallaan. :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kauniita ja sykähdyttäviä kappaleita on useita Suomalaisista esim. Topi Sorsakoski: Olet kaikkeni.Ulkolaisista esim Beautiful Maria (alkuperäistä esittäjää en tiedä)

Muokattu: , käyttäjä: annelii

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Agents: Päivin öin  :-X  Seurustelumme alkuaikoina mies lauleskeli tätä mulle :tender:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä sinua rakastan <3 Sulho lauloi tuon siskonsa häissä ja itkin joka kerta, kun sitä kotona harjoitteli. Toivon, että laulaisi meidänkin häissä.... Löytyy youtubesta ainakin Juha Tapion laulamana

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itselläni ehdoton toive häihin on Finlandersin Oikeesti. Meillä ei mitään varsinaista "omaa" biisiä ole, mutta tuota biisiä olen monet kerrat kuunnellut miehen sylissä kyyneleet valuen istunut :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Johanna Kurkelan Rakkauslaulu on minusta kaunein. Minulle tärkeä myös "meidän" biisinä, samaistun lyriikoihin vahvasti. Lisäksi tällä kappaleella korkkasin laulutuntini aikoinaan ja on tärkeä senkin takia.

Muokattu: , käyttäjä: Vaniella

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Johanna Kurkelan Rakkauslaulu on upea. Rakkausteemaisissa lauluissa on hirveä määrä muitakin suosikkeja, kuten Kaj Chydeniuksen Sinua sinua rakastan, Leif Wagerin Romanssi, Sielun Veljien Rakkaudesta, Anna Puun/ Egotripin Mestaripiirros, Juha Tapion Kaksi puuta jne. jne.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään