Jump to content
Naimisiin.info

Uutta, vanhaa, lainattua, sinistä...


SannaK

Recommended Posts

Guest henskuliini
Tuo "sinistä" on todella ongelmallinen kohta, kun sininen sattuu olemaan inhokkiväri numero 1.

Ompele Miimuliini vaikka sukkanauhaan pieni sininen rusetti tai helmi, siinähän se hoituu kätevästi. Bonuksena lisäksi jos sukkanauha vielä heitetään, niin pääset siitä sinisestä kohdasta vielä eroonkin! ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 568
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mulla on

Uutta: kengät, sormus, korvikset, kaulakoru ja alusvaatteet

Vanhaa: taidan ottaa pussukkaani jonkun vanhan kankaisen nenäliinan

Lainattua: pussukka ja hääpuku

Sinistä: sukkanauhassa ja hääkimpussa

toi vanha tuotti ensin vaikeuksia kun ensin meinasin laittaa kultaisen kaulakorun jossa sininen kivi (rippilahja isoäidiltä) mutta kun se ei oikein sovi pukuun niin sitten hokasin, että äidilläni on vanhoja kankaisia nenäliinoja jonka voin ottaa pussukkaani. ;D

Link to comment
Share on other sites

Hei, tuo kolikkojuttu kenkään oli myös minulle uusi juttu! Mitä jos löytyy vain euroja??? Täytyy kysellä vielä sukulaisilta...

Miten olette kiinnittäneet kolikon kenkään? Täyttääkö kolikko myös "jotain vanhaa" -kohdan? Todella vaikea keksiä mitään siihen, kun kaikki pukuun, kampaukseen ja asusteisiin on niiiiiiiiiiin yksinkertaista että!

Tiedättekö liittyykö sukkanauhaan joku neitseellisyys juttu? Tuli vain mieleen, kun olimme yksissä häissä, jossa morsiamella on yksi lapsi aikaisemmasta seurustelusuhteesta. Heillä heitettiin kimppu, mutta ei sukkanauhaa....

Link to comment
Share on other sites

Guest pikkuviikari

Uutta puku, huivi, tiara jne

Vanhaa kaulaketju, jonka olen saanut mieheltä synttärilahjaksi

Sinistä sukkanauha

Lainattua varmaan vuokrattu vannehame, kun ei kukaan ole mitään lainaksi tarjonnut

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest _m_maikku

Kuinka vanhaa sen vanhan pitäisi olla? Vai tarkoitetaanko sillä, jotain mikä on joskus hankittu / saatu jotain ihan muuta tarkoitusta varten kun häihin?  ??? Mahtaisiko vanhasta käydä korvikset / kaulakoru, mitkä sain valmistujaislahjaksi muutama vuosi sitten? Tai esim. sormus minkä on saanut ylioppilaslahjaksi?

Link to comment
Share on other sites

Kun joku täällä mainitsi nenäliinan, niin minäkin muistin että löytyyhän tuolta kaapista paketti kirjailtuja nenäliinoja jotka isoäitini osti tuliaisiksi Italiasta ollessani kymmenvuotias. Ovat vielä todella kauniita, ihan ohutta valkoista puuvillaa ja pienenpientä moniväristä kirjontaa kulmissa. Sellainen siis laukkuun "vanhaksi" esineeksi. Lainattua on isoäidin kaulaketju, kävisihän sekin tietysti vanhasta varmaan vaikken sen ikää tiedäkään (ei siis ole mikään perintökoru kuitenkaan).

Link to comment
Share on other sites

Uutta: Kengät ainakin

Lainattua: puku (vuokrattu joten kai se käy lainatusta?)

Sinistä: sukkanauhassa

Vanhaa: koru?? Jos en muuta keksi laitan nilkkakorun.

Edit. Aloin lukemaan tarkemmin niin olisihan se romanttista tämä vanha kolikko. Mieheni nimittäin antoi minulle vanhan venäläisen kolikon kun olimme kai jotain 11 vuotiaita. Hän oli sen löytänyt esikoulun hiekkalaatikolta 6 vuotiaana.Siitä lähtien se on ollut minulla "onnenlanttina".

Link to comment
Share on other sites

Mulle tulee:

UUTTA: Kengät, puku, alusvaatteet (sormus tietty myös, mutta sehän "puetaan" vasta vihkitilaisuuden päätteeksi)

VANHAA ja LAINATTUA: Mun äidiltä helmikaulakoru + korvikset, jotka mun edesmennyt isä on aikanaan äidille ostanut  :-X

SINISTÄ: Korsetti ja stringit

Meinas Kolikko unohtua  ;D elikkäs luultavasti pistän kolikon kenkään...tosin mietinnässä on vielä että minkä kolikon  :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Uutta oli paljonkin, mm. kengät, sukat, alusvaatteet, alushame, puvun kirjonnat jne.

Vanhaa oli puku itse, jonka ostin käytettynä.

Lainattuna oli huntu, joka oli ollut käytössä siskollani omissa häissään.

Olen melkein varma että jotain sinistäkin oli, mutta en nyt millään saa päähäni että mitä... ärsyttävää.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...