Guest Naanukka Kirjoitettu August 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2007 (muokattu) . Muokattu: November 25, 2009, käyttäjä: Naanukka Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kirsikk.a Kirjoitettu August 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2007 Aina. Vuosi sitten kun pienensin sormukseni ja jouduin olemaan pari päivää ilman, olo oli aivan onneton. En osaisi olla ilman! Sitten kun joskus vihki on, niin uskon, että senkin otan pois vain pakollisissa tilanteissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SauLep Kirjoitettu August 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2007 joka paikassa piän kihlasormusta. kerta se on sormeen laitettu, niin se siinä sitten kans pysyy. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumi85 Kirjoitettu August 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2007 Vihkisormusta olen kantanut nyt kaksi ja puoli viikkoa, taukoamatta. En tahdo ottaakaan sitä pois, edes näytille. Kun rakkaani sen siihen alttarilla pujotti. EHkä joudun joskus putsaamaan vielä, mutta näin toistaiseksi. Ja puutarhatöissä hanskat on muutenkin kivat.muoks. kaksi kuukautta, enkä ole edes kaiverruksia vielä ihaillut. Joku juttu tämä nyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haini Kirjoitettu August 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2007 Teen hoitotyötä, jotenka työssä olessani on pakko ottaa pois, mutta muuten ovat aina sormessa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poppis_80 Kirjoitettu August 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2007 Aina sormessa. Kihlaa en ota pois milloinkaan (paitsi joskus kun huvittaa katsoa kaiverrusta, mutta sujautan sen kyllä oitis takaisin), ja luulen että sama periaate jatkuu vihkin kanssa. Sulhollakin on sama periaate omansa kanssa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garnett Kirjoitettu August 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2007 Töissä en voi pitää lainkaan, ja kotonakin tulee monasti otettua keittiötouhujen tieltä poies. Eli oikeastaan meillä pidetään sormuksia vain "ihmisten ilmoilla" ollessa. Kerran oli sormus yön yli tässä kesällä, ja eihän se meinannut nakkisormesta enää irrota, joten yötkin se on pöydällä. Pidänköhän mä siis oikeastaan koskaan sitä? No nyt on ainakin tässä kirjoitellessa sormessa... ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PossuJossu Kirjoitettu September 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2007 mä olen jatkuvasti kiireessä unohtanut sormukset kaappiin tai vessan hyllylle minne olen ne jättänyt poisottaessa... Ulkona on sitten ihan alaston olo kun ei ole sormuksia. Siellä sen vasta tajuaakin. kotona niitä ei muista pitää... Nytkään en ole koko päivänä pitänyt... :-[ Pitäs varmaan kun mies pitää uskollisesti omaansa koko ajan.Töissä pidän pääsääntlisesti kihlaa vain koska en halua kivellistä pitää siellä kolhiintumassa ja pölyntymässä.. Ehkä jos olisin muualla kuin kaupassa töissä niin pitäisin.Jonnekin jos mennään niin katson että sormukset on sormessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annie^ Kirjoitettu September 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2007 Aina. Vielä ei oo tullu tilannetta esiin, että ois sormus pitäny pois otttaa. Ja reilu kaks vuotta se on tossa siis ollu. Kun aika vielä kuluis nopeesti ja sais sen toisen ihanuuden tohon viereen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kam Jok Kirjoitettu September 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2007 Minäkin olen pitänyt kihla- ja vihkisormuksiani jatkuvasti. Eipä ole tullut tilannetta, että olisin joutunut sormukst pois ottamaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RouvaN Kirjoitettu September 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2007 Mulla on kans kihla ja vihki aina sormessa,muuten on ihan alaston olo.. Tulevaisuudessa en kyllä sairaanhoitajana saa pitää (tai en halua kerätä kaikkia bakteereja niihin kerätä). Pesulla käydessä tapaan ottaa pois ja puhdistaa,samoin rasvauksen.Nukkuessa sormus on aina. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest comah Kirjoitettu September 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2007 Kihlasormus on sormessa jatkuvasti. Savitöitä tehdessä, leipoessa ym. otan sormuksen pois, kun on tuollaisia leikkauksia tuossa pinnassa, niin niistä on aika ikävä tonkia töhnää pois Ja päivittäin putsailen sormen ja sormuksen huolella..tuppaa muuten muhimaan lika sormuksen alla, ei kiva. Miehelläkin sormus koko ajan sormessa, töissäkin. Saattaa olla, että vihkisormusta varjelee vähän enemmän, mutta tuskin joka tiskauskerralla nyhdän sormuksia pois.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maerlyn Kirjoitettu September 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2007 Minä otan sormukset pois vaan töissä, koska teen hirveän fyysistä duunia ja pelkään että vihki kärsisi. Silloin kun vielä oli pelkkä kihla, pidin sitä töissäkin. Eli jos töitä ei lasketa, sormukset on koko ajan sormessa, uimahallilla ja saunassakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sevmek Kirjoitettu September 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2007 Töissä ei saa pitää,muuten aina,paitsi ei leipoessa yms. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_ellukka_ Kirjoitettu October 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2007 En pidä kihlaa koko ajan kädessä, enkä tule myöskään vihkiä pitämään. Mutta jos olen ihmisten ilmoilla ja olen unohtanut laittaa kihlan käteen niin tulee orpo olo :-/ Mun kihla kulkee aika lailla kellon mukana, eli yöllä odottaa pöydällä että laitan aamulla päälle. Otan sen pois kun käyn suihkussa tai uimassa, teen likaisia hommia puutarhassa tai leivon tai silloin kun joudun desinfioimaan kädet. Sormuksen alle kun mahtuu yhtä paljon bakteereja kuin euroopassa on asukkaita ja ammattivalinta on mikä on niin en varmasti saa tulevaisuudessa pitää töissäkään... Naarmuja mun kihlassa on kuitenkin jo paljon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anye Kirjoitettu November 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2007 Itse pidän tuota melko tuoretta kihlaani yleisesti kaikkialla. Otan sen tosin pois, jos se voisi kolhiintua eli esim. pihatöissä ja myös hiuksia värjätessä jne. Lisäksi yritän joka päivä putsata saippualla sormuksen alta, yläasteelta vain on jäänyt mieleen että olikos siellä nyt euroopan väkiluku bakteereja alla. Samalla yleensä rasvaan kädet ja annan vähän imeytyä ennen kuin laitan sormuksen takaisin. Mutta muuten yleisesti pidän nukkuessa ja suihkussa käydessäkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cheveriina Kirjoitettu November 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2007 Mä pidän sormuksia vain sillon kun lähden kotoa pois. Töissä otan välillä pois kun ovat tiellä ja haluan välttää mahdollisen tapaturman, eli että sormi juuttuu kiinni sormuksesta. Kotona en siis pidä koskaan, paitsi sillon jos on jotkut juhlat tms. Kotona ne on vaan tiellä Uimahallissa otan myös pois, samoin muuten urheillessa, ne on tiellä ja pelkään että tippuu altaaseen. Ja mun vihki on aika iso, että eri juttu olis ehkä jos olis kaksi kapeaa ja pienempää sormusta. Tosin ehkä en pitäisi niitä silloinkaan kotona, kuten en muitakaan koruja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
C. Kirjoitettu November 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 8, 2007 Aluksi pidin sormuksia aina, mutta nyt olen ruvennut välillä olemaan kotona ilman niitä. En jaksa jatkuvasti ottaa sormuksia pois, kun teen kotitöitä tai on kolhiintumisvaara. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lap-81 Kirjoitettu November 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 25, 2007 heippa! miksi otatte sormuksen yöksi pois? Turpoaako sormenne yön aikana? Itsellä tuntuu että sormi turpoaa ja aamulla ei meinaa sormus mihinkään liikkua...ehkä auttaisi jos se ei siinä puristaisi koko yötä?? Mulla kerääntyi alussa likaa timanttien upotusreikiin ja ne aiheuttivat jatkuvalla käytöllä ihottumaa sormuksen alle. sormi oli todella kipeä kun nahkat lähti irti :'(Ongelma lakkasi kun rupesin ottamaan sormuksen aina yöksi pois. (ainoastaan reissussa ollessa pidän yötkin sormessa) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TIILA Kirjoitettu November 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2007 Ainakaan kihla ei tule pidettyä aina,se vaan unohtuu juurikin vessanhyllylle, tiedä sitten kun on vihkikin tuleeko paremmin pidettyä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hassuli08 Kirjoitettu November 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 30, 2007 Mä otan oman kihlani aina pois kun tuun kotiin. Ihan siitä syystä että naarmuntuu jos pitää kotitöissä. Sitten kun sohvalla makoilee niin sormus kyllä sujahtaa takaisin sormeen. Töissäkään en sitä käytä, ihan siitä syystä ettei siellä sitä saa pitää. Eli aika vähän se loppujen lopuksi sormessa on, mutta pysyypähän kiiltävänä ja hyvänä pidemmän aikaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuera Kirjoitettu December 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2007 Otan aina sormuksen pois kotiin tullessani, paitsi jos vastassa on vieraita. Myöskään salilla, uimahallilla tai lenkillä en pidä sormusta, eikä mieskään pidä. Kotoa lähtiessä laitan sormuksen sormeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wilma83 Kirjoitettu December 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2007 Me pidetään miehen kanssa kumpanenkin sormuksia aina sormessa. En edes muista milloin ei sormus olisi ollut sormessa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikkunen81 Kirjoitettu December 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2007 Yleensä aina, mutta leipoessa ja uidessa otan pois. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lebbis Kirjoitettu December 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2007 Sormusta tulee yleensä pidettyä sormessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts