Jump to content
Naimisiin.info

Edulliset sormukset


shine-78

Recommended Posts

Guest -Tikkis-

... totuushan on, että kyllähän siihen sormukseen saa upotettua vaik puoli omaisuutta... mutta sen voi saada myös edullisesti, kuten edellä olevista viesteistä voi lukea. Käyttöönhän se kuitenkin tulee eikä kaappiin  :D , joten osta sellainen sormus, jonka runko on vahva. Älä satsaa siihen timantin kokoon (voi olla iso timantti, mutta heikko runko, - mitäpä sitä vääntyneellä sormuksella tekee?  :-/ ) . Älä huoli, löydät vielä sen iki-iiiiiiiiihanan sormuksen itsellesi, ja just tuolla budjetilla!  :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 313
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kyllä tuolla 120 eurolla varmasti saa ihan "oikean" sormuksen, esim keltakultarinkula irtoaa huomattavasti huokeammallakin, ja tuolla summalla kyllä todennäköisesti saa mieleisensä kivenkin (kunhan unohtaa ne kaikkein valtaisimmat järkäleet..  ::)). Onnea Sen Oikean Sormuksen metsästykseen!  :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Grenada

120 euroa ja vähemmänkin riittää aivan mainiosti mieluisen sormuksen hankintaan. Ei vihkisormuksissa ole mitään tiettyä normia, millainen sen tulee olla. Materiaali voi olla mitä tahansa, ja kivetkin, jos yleensä kivellisen sormuksen haluat. Sitäpaitsi, alennusmyynneistä saa jo vaikka mitä, jos vain sattuu paikalle oikeaan aikaan  :) Tsemppiä etsintään!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Olen kyllä samaa mieltä morsian05:sen kanssa. Toki ymmärrän jos rahaa ei vaan ole, mutta jos nyt esimerkiksi menee hieman yli budjetin kannattaa valita se sormus jonka todella haluaa. Ettei ainakaan tule paha mieli sormuksen takia, jonka tulisi olla täynnä :-X

Minä olen myös ihastunut noihin Shining Stars sormuksiin. Pienellä budjetillä koitamme mekin pärjätä ja minä pystyn kyllä mainiosti löytämään itselleni halvan sormuksen (kuten juuri tuo Shing Stars) Siitäkin saa varmaan vielä hippasen tingattua, ainakin jos osuu alemyynteihin ;)

Tuossa vähän aikaa sitten oli yhdessä kultajousen myymälässä timanttisormukset -70%. Joten  kyllä halvallakin pärjää!

sitten olen myös ymmärtänyt, että häämessuilta saa sormuksista hyviä tarjouksia. Ainakin me koitamme löytää häämessuilta tarjous sormusta.  :)

Link to comment
Share on other sites

Ihan takuulla saat kauniin sormuksen tuollakin budjetilla! Eihän se sormuksen hinta kuitenkaan mikään itseisarvo ole vaan naimisiin meno. Ja voihan sitä sormusta myöhemmin "upgradata" jos siltä tuntuu.  :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tässä on mun kihla (löytyy muualtakin täältä, mutta tulkoon nyt tähänkin). Se on siis kivetön, mutta muuten tosi kaunis. Huono kuva tosin. Siinä on siis palmikkona puna-, valko- ja keltakultaa ja reunat on keltaa. 5 mm leveä. Makso alle 200, mutta en muista tarkkaan. Yhdessä maksoivat miehen samanlaisen (mutta hirmu ison) kanssa 300 ja jotain e. Oli kyllä alennusta siinä kun oli 2.

Kivellinen ois tietty hieno vihkinä, kyllä mullekin joku murikka tulee. Mutta kihlana jännä ja mies tykkäs kun ei saa sitten muuta ni piti olla sen ainoon vähän erilainen.

IMG_3423e.jpg

Link to comment
Share on other sites

kultasydämen sivuille sormus nro. 3

tässä on tuo sama sormus kuin tiikerinaisella, mutta hiukan isompana.. Itselläni on juuri tuollainen kihlasormus, mutta hiukan leveämpänä ja siinä on vain kolme "tähteä" (tähti kuvio, jossa keskellä kivi) mukava että tuo vielä löytyi. Valitettavasti v. 2002 tuo sormus maksoi jonkin verran enemmän.. on muuten todella kaunis, ja erottuu edukseen, toisin kuin kuvassa.. Itse tykkään ja silloinen myyjäkin sanoi, että ottaa juuri tuon sormuksen omaksi vihkisormuksekseen!

Link to comment
Share on other sites

Guest Marianeito

Heh, ja minä kun ajattelin käyttää sormukseen max 50e. :D Sekin on vanhassa rahassa jo sen 300mk. Hirvittäisi pistää pariasataa sormukseen (miehän hukkaankin sen) kun se on markoissa yli tonnin. :o Vaikka eihän markkoja saisi kuulemma enää ajatellakaan.. ::)

Link to comment
Share on other sites

ei kai se sormuksen hinta ratkaise, vaan se ulkonäkö ja se että on omanlainen! ja se TARKOITUS miksi se hankitaan! minunkin täytyisi parin viikon päästä päättää viimein millasen kihlan tahon ja mieli kun tahtoo muuttua niin usein... toki rahaa olemme sormuksiin varanneet ja semmoiset otamme mistä tykkäämme, mutta silti SE itse tarkoitus sydäntä lämmittää :-X ei hintalappu.

Link to comment
Share on other sites

Jos budjetti on tiukka, niin kannattaa varmaa välttää kalliita merkkituotteita

kuten Kalevalakoru tai Lapponia. Ja ei se kivi taikka sen koko ole tärkeää,

vaan kestävyys ja ajattomuus.

Teetätin omani kultasepällä, 5mm leveä keltakultainen & 2,5mm leveä valkokultainen, molemmat flakkoja, mattahiottuja ja paksuutta noin 2mm.

Maksoivat noin 100e kumpainenkin. Ovat kai sitten halpis sormuksia, mutta minä kun en timanteista välitä.

Link to comment
Share on other sites

Guest Marianeito
Jos budjetti on tiukka, niin kannattaa varmaa välttää kalliita merkkituotteita

kuten Kalevalakoru tai Lapponia. Ja ei se kivi taikka sen koko ole tärkeää,

vaan kestävyys ja ajattomuus.

Piti vain sanomani, että Kalevalakoruista löytyy minusta melkoisen halpoja ja nättejä koruja. :o Olin ihan yllättynyt, koska tuotteella tosiaan on kallis merkkimaine. Mutta Kalevalat meille. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Syysmorsian05

Jos itse en olisi päättänyt haluta sormukseeni rubiinia, minunkin sormukseni olisi luultavasti "halpis" mallia. Ja olen myös sitä mieltä, että ihan hyvin voin aidosta kivestä tinkiä, jos hinta nousee niin korkeaksi, etten sitä enää raaski koruun sijoittaa. Mutta tätä korua olen toisaalta ajatellu käyttää elämäni loppuun ja sen jokaisena päivänä  ;) Eli siksi tähän sormukseen jos yleensä johonkin voisin sijoittaa suuremmankin summan varmistaakseni sen, että koru on juuri mieleinen ja että se kestää ajan kuluessakin. Hinta ei kuitenkaan ole tässäkään asiassa mielestäni tärkeintä vaan ajatus.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...