Pintaliitäjä

Suosittele hyvää kultaseppää Pk-seutu

130 viestiä aiheessa

Meidän kihlasormukset teki Annamari Ettilä Faber Artista, Korkeavuorenkadulta. Hyvää palvelua ja nopea toimitus. On tarkoitus mennä tilaamaan vihkisormuskin sieltä.

www.faberart.fi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tähän asti ainakin voins uositella GL-Korua. Oma somrukseni on siellä tilauksessa ja molemmilta hepuilta olen saanut erittäin hyvää palvelua :-X ja hintakin kohtuullinen (ellei jopa halpa? muihin verrattuina) 440 ja sainpä viellä ihailla sitä mustaa timankia kunnolla kun ekaa kertaa kävin. Jos sormus on hyvin tehty ym, niin käyn tästä yhdestä sormuksesta teettämässä kaulakorun, jonka sitten taidan laittaa hääpäivänä kaulaan ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

GL-korusta saa todella hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Kävimme tilaamassa sieltä vihkisormukset kummallekkin. Sulhon valitsemaa mallia ei valitettavasti pystytty tekemään, mutta suunnittelimme paikan päällä uuden ja siitä tulee tosi hieno. Mitenkähän jaksan odottaa 2kk ennen kun saan sormukset kotiin...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin suosittelen Gl-korua! Titaaniset kihlat on olleet käsissä jo reilun vuoden ja vihkin tilasin muutama viikko sitten. Palvelu on todella asiantuntevaa ja ystävällistä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pitää viellä kehua lisää ko. liiketä, eli Gl-Korua. Jouduin käymään siellä uudestaan, kun malli alkoikin epäilyttämään (tosin kävin tilaamassa sormusta vasta paripäivää sitten) ja ei mitään ongelmaa. Palvelu oli erittäin hyvää!!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Pliis, auttakaa joku, oon pulassa. Häihin on kuusviikkoo eikä mulla edelleenkään ole sormusta. Oon käynyt parissa liikkessä kyselemässä teetättämisestä mutta palvelu on ollut jotenkin haparoivaa enkä sen takia ole niihin liikkeisiin palannut.

Mistä löydän Helsingissä kultasepän joka pystyy suunnittelemaan ja piirtämään sormuksia vaikka asiakas ei tarkkaan tiedä mitä haluaa?

GL-korussa Kalevankadulla oli nopeaa ja ennakkoluulotonta suunnittelupalvelua, eivätkä hinnat huimanneet päätä kuten monessa muussa paikassa... ja nopeasti olisi tullut sormukset, viikossa. Meille tämä ei sit kuitenkaan sopinut, koska haluttiin 18 K kultaa ja GL-korussa tekevät 14 K:sta.

Union Designillakin olisi kahdessa-kolmessa viikossa saanut sen meidän tilauksen, mutta hintaa olisi tullut yli tuplasti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
GL-korussa Kalevankadulla oli nopeaa ja ennakkoluulotonta suunnittelupalvelua, eivätkä hinnat huimanneet päätä kuten monessa muussa paikassa... ja nopeasti olisi tullut sormukset, viikossa. Meille tämä ei sit kuitenkaan sopinut, koska haluttiin 18 K kultaa ja GL-korussa tekevät 14 K:sta.

Union Designillakin olisi kahdessa-kolmessa viikossa saanut sen meidän tilauksen, mutta hintaa olisi tullut yli tuplasti.

Niin, alkuperäiselle kysyjällehän tämä on tietysti turha vastaus enää, mutta muille kiinnostuneille ja kiireisille tiedoksi ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Ainut, mikä jäi vähän mietityttämään, että onko todella pakko ottaa sormukset, jos ne eivät vastaa asiakkaan mielikuvaa, vaikka ollaankin yhdessä läpi käyty kaikki asiat?!? Lähinnä, että mitä kuluttajansuoja siihen sanoo..

Meidän sormustilaus jätettiin kiireen vuoksi sepälle myyjän kautta, eikä lopputulos ekalla kierroksella vastannut mielikuvia eikä piirroksia riittävän hyvin. Ilmoitettiin asiasta ja sen kummemmin nikottelematta rinkulat palautettiin samaan hintaan uudelleen taottaviksi. Seuraavalla kerralla olivatkin perfectos :) Seppä ei kai ensin uskonut, että todella halusimme niin paksuja...

En sitten tiedä, jos ei halua tehtyjä juttuja enää ollenkaan. Etumaksun tai jonkin sellaisen siinä kai ainakin menettää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Meidän sormustilaus jätettiin kiireen vuoksi sepälle myyjän kautta, eikä lopputulos ekalla kierroksella vastannut mielikuvia eikä piirroksia riittävän hyvin. Ilmoitettiin asiasta ja sen kummemmin nikottelematta rinkulat palautettiin samaan hintaan uudelleen taottaviksi. Seuraavalla kerralla olivatkin perfectos :) Seppä ei kai ensin uskonut, että todella halusimme niin paksuja...

En sitten tiedä, jos ei halua tehtyjä juttuja enää ollenkaan. Etumaksun tai jonkin sellaisen siinä kai ainakin menettää.

Nooh.. eipä meidän tota tarttenut miettiä, et otetaanko sormuksia vai ei :D Nimittäin ne oli just täydelliset :) Ja siis GL-korusta tilattiin aikoinaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Haluan ehdottomasti platinasormuksen (5mm, 2mm "korkea") johon tulee yksi n 0,4 ct princesshiottu timantti (TW/VS, hionnasta en sitten tiedä.). Mistä tällaisen saisi hki:stä? Mikä voisi olla hinta (riippuu tietysti paljon kiven laadusta)? Ruotsista saamani tarjouksen mukaan saisin maksaa 35000 kr. Tuntuu aika hintavalta siihen nähden että sormus pitäisi ostaa ihan vain netin ja postin välityksellä.

Mistä saa hyvää palvelua myös ruotsiksi? Minä kun joskus menen ihan kipsiin tän suomen kielen kanssa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Haluan ehdottomasti platinasormuksen (5mm, 2mm "korkea") johon tulee yksi n 0,4 ct princesshiottu timantti (TW/VS, hionnasta en sitten tiedä.). Mistä tällaisen saisi hki:stä? Mikä voisi olla hinta (riippuu tietysti paljon kiven laadusta)? Ruotsista saamani tarjouksen mukaan saisin maksaa 35000 kr. Tuntuu aika hintavalta siihen nähden että sormus pitäisi ostaa ihan vain netin ja postin välityksellä.

Mistä saa hyvää palvelua myös ruotsiksi? Minä kun joskus menen ihan kipsiin tän suomen kielen kanssa.

Claes Nyström on ruotsinkielinen, me teetämme omat sormuksemme hänen luonaan, ja olen ikionnellinen, kun saan puhua hänen kanssaan ruotsia!!!  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kerrothan sitten puolikuu minkälaista palvelua saitte jne? (vaikka privana.)

Minkälaiset sormukset aiotte hankkia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kerrothan sitten puolikuu minkälaista palvelua saitte jne? (vaikka privana.)

Minkälaiset sormukset aiotte hankkia?

Utpala, pistin sulle privaa

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Alfred K. Korkeavuorenkadulla, Johanneksenkirkkoa vastapäätä on todella hyvä paikka.  Siellä saa todella asiantuntevaa apua niin suunnittelun kun kivienkin suhteen. Olemme tilanneet useita koruja sieltä ja aina oltu tosi tyytyväisiä. Siellä palvellaan kanssa ruotsin kielellä. Suosittelen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hiukan pyyhkeitä GL-korulle. Olin kirjallisesti toivonut kaiverrusta (tai siis vuotta) muotoon 2006 ja kun hain sormuksen, oli kaiverrus . /06 :-/ Meillä on myös merkillinen tilanne siitä syystä, että minä saan sieltä hyvää palvelua mutta kihlauttuni hiukan ynseähköä. Tästä syystä tuleva sulho ei suostu asioimaan liikkeessä enää. Olen itsekin huomannut eron palvelutasossa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Erittäin ammattitaitoinen kultaseppä löytyy osoitteesta www.vaskela.fi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä jo pitkä ketju asian tiimoilta. Liitän sen tähän.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa!

Suositelkaa hyviä liikkeitä Helsingistä, mistä voi ostaa sormuksia? Liikkeitä, joissa on hyvä, ystävällinen ja asiantunteva palvelu. Lisäbonusta, jos sieltä saa heti pieniäkin sormuksia. Tai nopeasti tilauksesta.  Missä olisi hyvä valikoima?

Etsin suhkot tavallisia, yksinkertaisia ja kohtuuhintaisia sormuksia meille molemmille, minulle kihla-ja vihkisormukset ja miehelleni pelkkä vihkisormus.  

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Ostimme kihlasormuksemme Timanttikauppias Paajaselta Kämpin Galleriasta. Ihanan intiimi kultasepänliike.

Ostimme molemmille 5 mm leveät, sileät valkokultakihlat (rodinoimattomat). Niiden teettämiseen ja kaivertamiseen meni viikko. Kokoni on 16, eli suht pieni on. Tosin teettämällä nyt saa just niin pienen kuin tarvitseekin.

Hintaa yhteensä 1000 euroa. Palvelu oli oikein hyvää.

Kannattaa käydä katsomassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Faber Artia voi suositella. Teetimme molemmille kihlasormukset siellä. Sormusten luvattiin valmistuvan 4vk, mutta saimme ne jo viikkoa aikaisemmin. Hinta oli halvempi kuin lähes vastaavissa valmiissa malleissa muissa liikkeissä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen vilpittömästi Alfred K:ta (alfred-k.com) Korkeavuorenkadulla, varsinkin jos olette hankimassa timanttisormusta. Omistaja on todella paneutunut timantteihin, hän kuuntelee asiakasta ja hänen toiveitaan. Saat juuri sellaisen sormuksen kuin haluat ja mikä parasta tiedät mitä saat, kun olet itse timanttisi valinnut. Minä ja puolisoni olimme täältä saatuun palveluun erittäin tyytyväisiä.

Anu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietääkö joku Espoon puolelta osaavia kultaseppiä..?

Meillä olisi haaveissa teettää kahdesta perintösormuksesta vihkisormus, ja nyt olisi sitten hyvä kultaseppä hakusessa. :)

Entä onko jollakulla tietoa, mitä tuollainen "vanhasta uudeksi" muokkaaminen kustantaa..? Sormukset ovat kultaa, eikä niihin ole tulossa todennäköisesti mitään kiviä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos haluaa teettää sormuksen, suosittelen lämpimästi Ateljee R. Niemistä Korkeavuorenkadun ja Tarkk'ampujankadun kulmassa. Sain lämminhenkistä, joustavaa ja asiantuntevaa palvelua sekä lopputuloksena mielestäni upean sormuksen. Sormuksen piirustukset (erilaisilla timantinistutusvaihtoehdoilla) valmistuivat nopeasti, teetettävän sormuksen leveys esitettiin toisten sormusten avulla sekä saimme selkeät kustannusarviot kohtuullisen nopealla aikataululla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään