Jump to content
Naimisiin.info

Morsiamesta kuva sulhaselle


Guest mariaana_k

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 383
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Olen kanssa menossa huomenlahjakuvaukseen ja ajattelin mennä ihan ilkosen alasti,studioon olen menossa ja kuvaaja on nainen.Ystävä on tulossa vielä mukaan tsemppaamaan kun jännittää;DSuunnitelmissa on samanlainen kuva kuin Demi Mooren striptease leffan kansi,katotaan nyt mitä tulee. Sulho saa tämän kuvan jo hääpäivän aamuna kun vietetään häitä edeltävä yö eri osoitteissa,kuvan mukaan laitan vielä lapun "Nähdään alttarilla"

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Mulla on jo pitkään ollut ideana huomenlahjakuva(t) sulholle, mutta ainut ongelma on, missä kuvat ottaisin. Hääkuvaajamme on nuori mies, joten ei ehkä rohkeus riitä mennä keikistelemään sen eteen. Eikä itse ottamisesta tule mitään, sen tiedän jo etukäteen ;D Kenelläkään tietoa kuopiolaisista naiskuvaajista ja hintoja?

Link to comment
Share on other sites

Tässä innostuin kyllä itsekin aiheesta... oli idean aiemminkin kuullut, mutta ajattelin, etten kehtaa sitä toteuttaa, mutta nyt alkaa kyllä mieli muuttua... ideana jotain sensuellia ja kaunista, ei niinkään liian eroottista...

Mitä olen huomenlahjakuvia nähnyt, niin juuri tuollaisia ne ovat olleet tyyliltään. Omanikin :)

Link to comment
Share on other sites

Feyah ja Susse, missa kavitte kuvauksessa ja kenella? Makin oon tota miettinyt. Ehka menisin mieluiten naiskuvaajalle, jonnekin paakaupunkiseudulle. Tietaako kukaan hyvia?

Saisinko minäkin vähän vinkkejä pääkaupunkiseudun kuvaajista? Meillä on kaveri kuvaamassa häitä, niin hänelle en kehtaa mennä huomenlahjakuvia ottamaan. Ja naiskuvaaja olisi kyllä plussaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ai kauheeta,kun rupes kiinnostamaan ::)

oon turusta,että minkäs hintaisia kuvia täällä olis??mua kans kiinnostaa kuvat,jos joku voisi lähettää.ei pakko.

häät ensi kesänä,joten aikaa on miettiä.alusvaatteet vaan mietityttää.puvun alle en meinaa laittaa mitään erikoista(tietty alushousut)joten,mitä siis kuvaan päälle???huntua ei tule.enkä kyllä ihan alasti rupea olemaan.

mitenköhän mies mahtais reagoida :-X :-X :-X

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
ai kauheeta,kun rupes kiinnostamaan ::)

oon turusta,että minkäs hintaisia kuvia täällä olis??mua kans kiinnostaa kuvat,jos joku voisi lähettää.ei pakko.

häät ensi kesänä,joten aikaa on miettiä.alusvaatteet vaan mietityttää.puvun alle en meinaa laittaa mitään erikoista(tietty alushousut)joten,mitä siis kuvaan päälle???huntua ei tule.enkä kyllä ihan alasti rupea olemaan.

mitenköhän mies mahtais reagoida :-X :-X :-X

Tässä linkki hyvälle naiskuvaajalle Turussa:

www.eijahartemaa.net

onnea mukaan, oma mieheni meinasi pyörtyä kun näki kuvat  ;D

Link to comment
Share on other sites

Onko tosiaan niin, ettei kellään ole kokemuksia naiskuvaajasta pääkaupunkiseudulla? Ois kivempi saada nainen kuvaajaksi... Ja haluaisin sellaisia hieman mallityylisiä kuvia. Siis ei mitään turhan realistisia (= tylsiä) kuvia, vaan sellaisia joissa on mielikuvitusta ja asennetta  :)

Mun mielestä esim. nuo Eija Hartemaan ottamat huomenlahjakuvat tuolla hänen sivuillaan oli vähän pliisuja. Noh, mutta vielähän tässä on aikaa etsiä!

Link to comment
Share on other sites

Onko tosiaan niin, ettei kellään ole kokemuksia naiskuvaajasta pääkaupunkiseudulla? Ois kivempi saada nainen kuvaajaksi... Ja haluaisin sellaisia hieman mallityylisiä kuvia. Siis ei mitään turhan realistisia (= tylsiä) kuvia, vaan sellaisia joissa on mielikuvitusta ja asennetta  :)

Mun mielestä esim. nuo Eija Hartemaan ottamat huomenlahjakuvat tuolla hänen sivuillaan oli vähän pliisuja. Noh, mutta vielähän tässä on aikaa etsiä!

Haluaisitko sinä kuvasi kaikkien nähtäville jotka on tarkoitettu vain sulholle?  ;D

Niinpä....ehkä se siitä johtuu että "parhaimmat" kuvat on sulhoilla eikä täällä  :-X

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Eero veloitti 150 euroa, ja siihen sisältyi 3 tunnin kuvaussessio valitsemassani paikassa (hän tuli kamoineen sinne), kaikkien kuvien raakavedokset sekä valitsemieni kuvien käsittely. Päälle maksoin sitten kuvien teettämisen, Eero kuitenkin hoiti sen puolestani.

Eero on todella mukava ja joustava kuvaaja, meillä synkkasi hyvin heti alusta. Ja lopputulos oli aivan huippu (miehenikin mielestä)!

Laitan teille ujostuttaa ja kesamorsian07 muutaman kuvan sähköpostilla, kyselkää vain lisää jos mitä haluatte tietää.

Mikä on Eeron kotisivun osoite?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...