minku81

Kuvia puvuista haetaan/puvun valmistajaa/jälleenmyyjää etsitään

327 viestiä aiheessa

Olen kyllä sovittanut ja tilannut jo kyseisen pukumallin ivoryn värisenä, mutta kun tuo muisti pätkii... En ottanut itsestäni kuvia puku päällä ja netistä en ole löytänyt puvusta kuvia kuin edestä päin, niin olisiko kenelläkään puvusta kuvaa takaapäin? Olisi kiva muistella mitä sitä tuli tilattua...

:-X  :-X  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos, kyllä se taitaa olla sama puku. Itselleni ei vain tule huntua eikä käsineitä, niin se vähän muuttaa ulkonäkökä, mutta tuttu pitsireuna näkyi takaosassa. Nyt pääsen muistelemaan pukuani paremmin.  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos kuvasta Bellis. Ostin ton(sincerity 3141) puvun ja ihastuin siihen heti ja se oli sellainen mistä olen haaveillu, mut en ole sitä nähny kun itseni päällä, siksi kysyn kuvia. Kiitti hirveesti!!!! :) Olis kiva saada vielä lisää kuvia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee kans tää puku ja oon harmitellut kun netissä on vaan toi puolikas kuva!

Mutta tässä olisi puvusta jonkinlaisia kuvia mallin päällä :

:-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moikka! kävin varamaassa ton sinerityn 3112 ! Ihana puku :-X Mutta olisko kellään kuvia siitä, kun netistä löytyy tasan kaksi kuvaa ja nekin kullanvärisenä! mulle tulee valkoisena!   Niin ja jos jollain ollut  just toi sama puku, niin kertoisko vähän kokemuksia, esim kuinka pysyi päällä yms ;D Kiitos kaikille jo etukäteen  :) :)

[edit]Korjasin typon otsikosta. B[/edit]

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on kaapissa tulevia häitä varten kyseinen puku, aivan ihana!!! Rakastuin sovituksessa heti enkä enää edes katsellut muita =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä meinas melkein olla sama hääpäiväkin, kirkko varattiinkin 180807 mutta juhlapaikan takia siirrettin häät 170807  ;D Minkä värisenä sulle tulee? Utelias ku olen ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Aivan ihana puku sulla!!!

Kiitos Suvi 81! Se oli kuvassa ja päällä just sellanen, mitä olin ajatellut. Ja vieläpä todella ihanan tuntuinen päällä, kun tuo korsettiyläosa on niin tukeva... Ja nyt se unelma on jo kotona odottamassa juhlapäivää.  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihana puku :-X Minulle tulee tämä myös :-X

Aiotteko te laittaa liivit vielä alle?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En kyllä ajatellut kun tuntui niin tukevalta ja hyvältä päällä ilman liivejäkin..  Millaisen vanne hameen meinaatte laittaa jos laitatte? Siis montako vannetta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oi ihanaa!

Haaveilen itse samasta puvusta! Valkoisena nimenomaan.

En ole kyllä käynyt vielä sovittamassa. Olen sen verran pienikokoinen, että toivon etten "huku" puvun sisään...

Mutta kaunein näkemäni puku on ehdottomasti!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisin kiinnostunut tästä puvusta, olisiko kellään kuvia tästä? Siis lähinnä oikeita kuvia? Kokemukset myös kiinnostaa--- ja osto! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko tuo sama puku kuin tuolla ketjussa, missä on naikkareiden omia pukuja sivulla 15 - Bellin puku?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Saattaapi ollakin, ainakin melko samalta näyttää. Hyvä huomio!  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli sama puku vuosi sitten :D

Alla oli olkaimettomat liivit varmuuden vuoksi ja kaksivanteinen hame!Puvun kanssa oli yllättävän helppo liikkua ja vessaankin pääsin omin voimin ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Löytyykö kuvia Sincerityn 3149 puvusta käytännössä, uteliaisuuttani kyselen, kun tuli tilattua ko. puku  ::):-X

[edit]Muokkasin tekstiä koska otsikkorivillä olevaa kysymystä ei välttämättä huomaa nyt kun ketjut on yhdistetty  :)[/edit]

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Laitetaan nämä kuvahaut ja valmistajakyselyt nyt samaan ketjuun :) Tämä säästää sekä aikaa että tilaa kun ei etusivulla ole samaan aikaan esim. kolmea kuvienetsintäketjua. Ystävyydellä Bellis :curtsey:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Löytyykö keneltäkään kuvia sincerityn puvusta 3161 "livenä" päällä? Tuo malliston kuva ei oikein anna oikeutta puvulle.. Te joilla tuo puku on ollut, niin oletteko pitäneet ruusukkeet vai poistaneet ne? Pähkäilen itse mitä teen  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään