Jump to content
Naimisiin.info

Mikä kukka?


marlee

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

^

Vaaleanpunainen marja on lumimarja. Sitä saa ihan valkoisena, mutta myös vaaleanpunertavana. Kimpussa oli pääasiassa hortensiaa, muutama jaloleinikki (ei yleensä saatavana syksyllä Suomesta), ruskeiden kukkien nimi ei nyt pälkähdä mieleen..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Rain: Harmaa marjakasvi on minulle tuntematon, mutta tuo marjapuuron värinen näyttää todella paljon yleiseltä niittykukalta, siankärsämöltä. Se on loppukesän kukka, joten ajoituskin menee nappiin. :)

Valkean kohdalla peesaan sinua, näyttää daalialta. Sen kukintakausi on muistaakseni aika pitkä ihan penkissäkin, kukkakauppojen tarjonnasta en tiedä. Puutarhat ja torit ovat toki vaihtoehto, etenkin jos päädyt tekemään itse.

Link to comment
Share on other sites

apuva kaivattais.. en löydä mistään sen kukan kuvaa enkä nimee.. yritän parhaani mukaan kuvailla nii jos joku viittis laittaa kuvia nii jos siitä sit tunnistaisin kukan.. haluaisin kukkaa juhlapaikan koristeluun.. eli se on pitkä kukka on varmasti monia eri värsisiä. sit siinä on niinku monta kukkaa siinä varressa. eli ne kukat menee niinku vähän niinku jonossa ettei ole yhessä kasassa. kyll osaa olla harvinaisen vaikeeta kuvailla jotain kukkaa kyll :D

kiitos jollekkin vaivan näöstä :)

Link to comment
Share on other sites

Lilium ja Vieras Kiitti :)

Ei olisi ikinä itsellä tullut Siankärsämö mieleen, mutta siltähän se ihan näyttää. Tarkoitus on todella tehdä itse kukat, joten olisi hienoa jos jotain saisi ihan luonnosta. Pitääkin käydä kukkakaupasta kyselemässä Dahlian ja Brunia albifloran saatavuutta ja hintaa.

Maria0810: Olisko kyseessä Gladiolus eli Miekkalilja?

post-15213-130243846358_thumb.jpg

muoks. typo

Muokattu: , käyttäjä: Rain
Link to comment
Share on other sites

Lilium ja Vieras Kiitti :)

Ei olisi ikinä itsellä tullut Siankärsämö mieleen, mutta siltähän se ihan näyttää. Tarkoitus on todella tehdä itse kukat, joten olisi hienoa jos jotain saisi ihan luonnosta. Pitääkin käydä kukkakaupasta kyselemässä Dahlian ja Brunia albifloran saatavuutta ja hintaa.

Tuo marjapuuron värinen kukka on mun mielestä kyllä maksaruohoa :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...