silvera

Pitopalvelut Kemi/Tornio

17 viestiä aiheessa

En nyt löytänyt ainakaan olemassa olevaa ketjua joten uuden aika oli :)

Nyt olisi mukava kuulla kokemuksia Kemi-Tornio-Keminmaa alueen Pitopalveluista. Minkä hintasia nämä ovat? Hyviä/huonoja kokemuksia (mikä oli onnistunut ja mikä ei niinkään mennyt hyvin)? Millainen ruoka ja palvelu olivat? Mitä ikinä keksiikään, sielläpäin kuitenkin häitä pitäisi alkaa jossain vaiheessa suunnittelemaan niin auttaisi paljon jos kuulisi kokemuksia :rolleyes:

Ja samalla myöskin olisi samaisen alueen konditoorioista/kakkutekijöistä jotain kommenttia :)

Muokattu: , käyttäjä: silvera

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No Torniossa on ainakin Pitopalvelu Rosamaria, ruoka oli hyvää ja palvelu hyvää. Hintahan kait on n. 18 euroa vierasta kohden. Itsekkin tässä juuri tarjousta sieltä odottelen. Kaverin häissä olivat ja oli kyllä hyvät sapuskat :)

Torniossa on myös Pitopalvelu Pitoporras. Sieltä ei ole minkäänlaisia kokemuksia. Kemistä päin en kyllä tiedä yhtään mutta meillä onkin häät täällä torniossa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Noni nyt haluttas tietää kokemuksia, infoo Kemissä, Keminmassa tai Simossa olevista pitopalveluista. Hintalaatu suhdetta, kuin isolle porukalle tekevät jne. onko astiavuokraa vai ei jne. kaiken minkä vain tietää voi :)

Häitä suunitellaan, ja ajoissa ollaan liikenteessä, sais budjettia vähän kuosiin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Myös täällä oltaisiin kiinnostuneita tuon alueen pitopalveluista olevista kokemuksista jne. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Roosamariasta olen minäki kuullut paljon hyvää sekä palvelusta että ruuista, omia kokemuksia ei tosin oo. Pitopalvelukokemuksia ja ajankohtasia hintojakin ois kiva kuulla :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kait tällä sivustolla nyt pyörii muitaki Meri-lappilaisia morsiamia?? :D Ainaki kirkolla on kesäsin kova kuhina jne..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olemme nyt kysyneet pitopalveluita lähinnä keminmaa alueelta.. Alkuun vaikutti hyvältä soitin kolmeen eri pitopalveluun ja kaikki olivat oikein mukavia ja asiallisia.. Nyt pitäisi sitten alkaa tarkemmin sopimaan hinnasta ja menusta yms. sähköpostilla niin ei yhdestäkään pitopalvelusta ole kuulunut mitään yli kahteen viikkoon.. Alkaa jo miettimään saako tässä pitopalvelua kohta ollenkaan.. Miettii nyt uskaltaa näille pitopalveluille antaa toisen mahdollisuuden vai pitääkö lähteä etsimään pitopalvelua kemistä tai torniosta päin

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostetaanpas tätä hiukan.

Onko kellään ollut samaa ongelmaa kuin minulla, ettei saa tarjousta, vaikka on pyytänyt??

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä olen laittanut Rosamariaan yli kuukausi sitten sähköpostia tarjouspyynnöstä. Ja soittanutkin 2 vai 3 kertaa. Aina sanottu että "tällä viikolla" laitetaan, kun on niin kiirettä.

No, tänään sit laitoin ettei tarvita sitä enää. Liian kauan ollaan odoteltu. Otetaan sit jostain muualta. Kyllä minäkin olen kuullut paljon positiivista palautetta Rosamariasta, mutta meiltä se ei sitä saa.

Ehkä he ovat hyvä valinta silloin kun heillä on aikaa tai heille passaa..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen myös itse ottanut useampaan otteeseen yhteyttä Roosamariaan, mutta kun mitään vastakaikua ei sieltä puolen saa, niin päätettiin tehä kaikki itte.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täälläkin on soittettu alustavasti Roosamariaan jo ennen kuin tarkkaa hääpäivämäärää oli edes päätetty. Laitoin sitten uudestaan heille elokuun lopulla ja 2 muulle (Pitopalvelu N. Hannu, Pitoporras) sähköpostia ja pyysin tarjousta. Mitään ei ole kuulunut...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä on ollut samaa ongelmaa roosamaria pitopalveun kanssa,olen odottanu jo 3viikkoa tarjousta mutta mitään ei ole kuulunut. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kokemuksia ja suosituksia Kemi/Tornion alueen pitopalveluista.

Löysin ainakin seuraavat firmat;

Taso catering - Kemi, Tornio ja lähikunnat. Nettisivuilta löytyi myös menuvaihtoehtoja hintoineen.

Taiga catering - Pitopalvelua ja juhlatiloja Torniossa ja Ylläksellä. Nettisivuilla menuvaihtoehtoja hintoineen ja juhlatilojen esitelyitä.

Kupliva - Juhla- ja ohjelmapalveuita, pitopalvelua.

Päivitän tätä listaa tässä lähipäivien aikana.

Muokattu: , käyttäjä: Myrica

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hautauspalvelu Väisänen Kemistä oli ainakin tosi hyvä!  :)  Oli kaverin häissä ja hoiti kaikki hienosti. Ruoka oli maistuvaa ja tarjoilijat sekä kokit tosi iloisia. Meillä häät ensi kesänä, ja varattiin heti sama pitopalvelu. Soitin sinne ja heti sovittiin suunnittelupalaveri. Saatiin paljon neuvoja ja vinkkejä. Myös puhuttiin kaikesta mikä olisi ihanaa syötäää/juotavaa juhlaan ja saatiin säästövinkkejä. Koko ajan ollut sellainen olo, että ei tartte mistään huolehtia itse.

 

Vaikka pitopalvelu on hautauspalvelu niin se ei todellakaan haittaa. :D  Ruoka oli ihanaa ja sitä oli riittävästi. Mielestäni hinta, todella laajasta menusta mikä suunniteltiin ihan itse, ei ollut paha. Pitopalvelu myös siivoaa juhlapaikan lopuksi samaan hintaan. Ei tartte seuraavana päivänä itse imuroida!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään