Jenny-Maria Kirjoitettu October 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 19, 2009 Reippaasti uutta ketjua vääntämään, en ensihätään löytänyt Tamperetta käsittelevää aihetta.Hääpuku pitäisi kiikuttaa pesulaan, pesulapalveluita on tarjolla kattavasti Tampereen seudulla, mihin puku kannattaisi viedä? Pelkään tässä lähinnä koristeiden eli kaikkien paljettiviritysten ja muiden kevyesti ommeltujen kohtaloa. Missä olette pesettäneet omat pukunne ja paljonko urakka kustansi? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
catap Kirjoitettu October 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2009 Minä pesetin pesulax-nimisessä pesulassa. Sitä kehuttiin Tyynelässä. Tosi hyvin pysyi kirjailut ja helmet puvussa ja hinta taisi olla jotain 60-70 euroa. Voin suositella! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anskuliini09 Kirjoitettu October 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 25, 2009 Mä pesetin pukuni Kalevan Prisman yhteydessä olevassa Sol-pesulassa. Mulla oli puvussa sinistä ja valkoista eivätkä värit sekoittuneet tai kirjailut kärsineet. Emulsiopesussa lähti suklaa ja pöly. Olen pienenkokoinen, joten mun puku meni juhlapuvusta ja pesetys maksoi vain n. 50€. Normaalisti hääpukujen pesetys Sol:ssa alk. 74€. Mun puku pestiin omalla riskillä, koska siitä ei löytynyt pesuohjetta. Eli kannattaa tarkistaa, että puvusta löytyy pesuohjelappu ennen kuin sen vie pesulaan. Mutta olen siis erittäin tyytyväinen oman pukuni pesuun. Oli oikein mukava nainen, joka otti asian hoitaakseen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annikkie83 Kirjoitettu August 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2010 HeiOlisiko muita kokemuksia hääpuvun pesettämisestä? Ostin oman aika raskashelmaisen pukuni käytettynä ja helmassa on likaa. Noh, sitähän tietty tulee sinne heti lisää, joten tavallaan puku ei tarvitsisi pesua. Mutta mietin nyt kuitenkin, josko sen kuitenkin veisi pesuun, niin tuntuisi enemmän vielä omalta.Periaatteessa puhdistusta tarvitsisi vain helma... Onko muita hyviä paikkoja kuin Pesulax ja Kalevan sol? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anilize Kirjoitettu October 4, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 4, 2010 Oma pukuni kävi pesussa Pesutähti nimisessä paikassa joka on itsenäisyydenkadulla, suunnilleen tullintoria vastapäätä. Hääpuvun pesu maksoi 50e ja vannehameen 5e. Se oli myös tampereen edullisin, niistä mistä kysyin. Kun soittelin pesuloihin, lisähintaa tuli aina laahuksista ja jos oli paljon kerroksia. Pesutähdessä sama hinta puvulle kuin puvulle. Ja tietääkseni juuri tuota pesulaa käyttää myös tullintorilla sijaitseva morsiusgalleriakin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ennuli Kirjoitettu November 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 6, 2010 Minä vein pukuni Kalevan Prisman tiloissa olevaan SOLiin. Hyvä tuli, mutta hinta oli 109 euroa! Tosin puvussani oli ihan kiitettävä määrä helmoja ja toista (jollei kolmatta) metriä pitkä laahus, että ehkä se hinnoittelu meni jotenkin pestävän määrän mukaan.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-enska- Kirjoitettu April 13, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2015 Ehdottomasti suosittelen Tampereella lahdesjärvellä Pesutähteä! Pukuni oli heinäkuun alusta asti kaapissa odottamassa pesua ja nyt sain sen viimein vietyä! Puhdas puku tuli! Viikon kesti ja 70e makso. Jos olisi ollut yksinkertainen puku, hintaa olisi laskettu. Mutta mulle sanoi nainen, että tuo on se maksimi hinta mukavaa palvelua, mielelläni menen toisenki kerran! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marmu Kirjoitettu October 2 Raportoi Share Kirjoitettu October 2 Pesutähdessä mekin pesetettiin häämekko ja puku. Kaikki muuten priimaa ja hinnat edulliset, mutta puvun housujen kangas oli haurastunut todella ohueksi, osin läpikuultavaksi ja reijille. En löytänyt heille sähköpostiosoitetta, joten laitoin viestin FB:n kautta. Viestini oli hyvin asiallinen, jopa ystävällinen. Pesutähdestä vastattiin, että kuulostaa tuholaisilta, jonka jälkeen estivät minut. Aika erikoista asiakaspalvelua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts