Jump to content
Naimisiin.info

Hääpuvun pesetys Tampereen alueella?


Jenny-Maria

Recommended Posts

Reippaasti uutta ketjua vääntämään, en ensihätään löytänyt Tamperetta käsittelevää aihetta.

Hääpuku pitäisi kiikuttaa pesulaan, pesulapalveluita on tarjolla kattavasti Tampereen seudulla, mihin puku kannattaisi viedä? Pelkään tässä lähinnä koristeiden eli kaikkien paljettiviritysten ja muiden kevyesti ommeltujen kohtaloa. Missä olette pesettäneet omat pukunne ja paljonko urakka kustansi?

Link to comment
Share on other sites

Mä pesetin pukuni Kalevan Prisman yhteydessä olevassa Sol-pesulassa. Mulla oli puvussa sinistä ja valkoista eivätkä värit sekoittuneet tai kirjailut kärsineet. Emulsiopesussa lähti suklaa ja pöly. Olen pienenkokoinen, joten mun puku meni juhlapuvusta ja pesetys maksoi vain n. 50€. Normaalisti hääpukujen pesetys Sol:ssa alk. 74€. Mun puku pestiin omalla riskillä, koska siitä ei löytynyt pesuohjetta. Eli kannattaa tarkistaa, että puvusta löytyy pesuohjelappu ennen kuin sen vie pesulaan. Mutta olen siis erittäin tyytyväinen oman pukuni pesuun. Oli oikein mukava nainen, joka otti asian hoitaakseen.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Hei

Olisiko muita kokemuksia hääpuvun pesettämisestä? Ostin oman aika raskashelmaisen pukuni käytettynä ja helmassa on likaa. Noh, sitähän tietty tulee sinne heti lisää, joten tavallaan puku ei tarvitsisi pesua. Mutta mietin nyt kuitenkin, josko sen kuitenkin veisi pesuun, niin tuntuisi enemmän vielä omalta.

Periaatteessa puhdistusta tarvitsisi vain helma... Onko muita hyviä paikkoja kuin Pesulax ja Kalevan sol?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Oma pukuni kävi pesussa Pesutähti nimisessä paikassa joka on itsenäisyydenkadulla, suunnilleen tullintoria vastapäätä. Hääpuvun pesu maksoi 50e ja vannehameen 5e. Se oli myös tampereen edullisin, niistä mistä kysyin. Kun soittelin pesuloihin, lisähintaa tuli aina laahuksista ja jos oli paljon kerroksia. Pesutähdessä sama hinta puvulle kuin puvulle. Ja tietääkseni juuri tuota pesulaa käyttää myös tullintorilla sijaitseva morsiusgalleriakin! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 years later...

Ehdottomasti suosittelen Tampereella lahdesjärvellä Pesutähteä! Pukuni oli heinäkuun alusta asti kaapissa odottamassa pesua ja nyt sain sen viimein vietyä! Puhdas puku tuli! Viikon kesti ja 70e makso. Jos olisi ollut yksinkertainen puku, hintaa olisi laskettu. Mutta mulle sanoi nainen, että tuo on se maksimi hinta :) mukavaa palvelua, mielelläni menen toisenki kerran!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...