aiP

Polttarit Helsingin seudulla (yhdistetty)

44 viestiä aiheessa

Katselin myös Espoo, Vantaan ja Sipoonkin seudulta mutta en oikeen löytäny mitään.

Mökit.fi:ssä on pari Espoossa (ilmeisesti toistensa naapurissa) olevaa paikkaa, joille on ilmoitettu vuorokausihinnatkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Paljonkohan suurin piirtein nuo Rastilan mökit maksaa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Paljonkohan suurin piirtein nuo Rastilan mökit maksaa?

Hinnat näyttää olevan sivulla www.rastilacamping.fi/node/44

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oletko miettinyt maatilamajoitusta? Joissakin on useamman hengen huoneistoja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vietimme juhannusta joitakin vuosia sitten Serenassa mökillä ja mukava paikka oli! Hinta ei mielestäni ollut isolta porukalta kovinkaan kohtuuton (olisiko ollut 40-50e/hlö/vkl kun porukkaa oli kymmenkunta, sisältäen Serena-liput). Mökki oli hyvin varusteltu, siisti ja mielestäni sopisi erinomaisesti polttareihin!

Sviittejä saa toki myös kohtuu edullisesti polttarikäyttöön. Hyviä kokemuksia olen kuullut esim. Sokos Hotel Presidentin, Kalastajatorpan ja Flamingon sviiteistä. HInnat taitavat silti pyöriä siinä 300e hujakoilla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ja äskeinen viesti minulta kun ei taas kökkö kone suostunut kirjaamaan sisään :hysteric:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietääkö kukaan onko Lahdessa mahdollisuutta polttariporukalla käydä"levyttämässä"

joku biisi karaoketyyliin?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minkähintainen tuo Stockmann Stage on? Ja onko sinne joku varaus systeemi olemassa? Tuleviin polttareihin olen etsinyt pääkaupunkiseudulta levytyspaikkaa! Mielellään saisi sijaita keskustassa, niin tämä olisi siinä mielessä juuri sopiva meille :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko ketään ollut polttareissa jonkinlaisella kurssilla? Ajatuksissa oli hopeasormuskurssi, mutta liike ei valitettavasti ole auki sinä viikonloppuna. Muutaman suklaakurssin löysin myös (hinta aika järkky!). Onko muita ideoita kursseista Helsingissä????

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jotkut ravintolathan järjestävät erilaisia viinikursseja (tosin aika tyyriitä..) Mutta varmaan kyselemällä voisi löytyä vaikka skumppakoulutus tilattuna esim. hotellin sviittiin tai johonkin asuntoon.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lisää vinkkejä kaipaisin tähän ketjuun, pliis!! Erityisesti olisin kiinnostunut tuosta sviitti-vaihtoehdosta, mutta myös saunatiloista, jonne saa viedä omat eväät.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun kaverit olivat vuokranneet Rastilasta mökin mun polttareihin. Oli oikein kiva ja varsin siisti paikka :)

Mulla oli polttarisauna Rastilassa. Kiva paikka ja hyvät yhteydet keskustaan. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kannattaa kysyä suoraan vuokraajilta kun löytyy mieleinen mökki, että mitä veloittavat viikonlopusta. Yleensä mainostetaan pelkillä viikko hinnoilla, mutta jos ei ole sesonki kuumimmillaan vuokraavat varmasti myös viikonloppujakin pelkästään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tanssikurssi voi olla myös mukava vaihtoehto. Esim tanssikoulu studio high heels www.highheels.fi järkkää polttariporukoille tunteja!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihanan vatsatanssikurssin puistossa saimme yksityiseltä tanssinopettajalta -> www.marinka.fi

:girl_dance:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En löytänyt ketjua asiasta, joten kyselen sitten näin uudella viestillä...

Olisiko täällä tietoa/kokemusta,

mistä löytyisi kiva ja suht edullinen mökki HELSINGIN suunnalta polttariporukalle yöpymistä varten?

Polttariporukka on suurinpiirtein 10 päinen, joista kaikki varmaan jäävät yöksikin.

Olen surffannut lomarengas.fi ja huvila.netinkin jo läpi ja siellä olevissa mökeissä on tosi monessa minimivuokrausaika viikko.

Me tarvitsisimme korkeintaan vkonlopuksi pe-su, mutta meille riittäisi vuorokaudenkin vuokra-aika la-su.

Rastila Campingin löysin, samoin Serenan mökit. Millaisia kokemuksia niistä?

Katselin myös Espoo, Vantaan ja Sipoonkin seudulta mutta en oikeen löytäny mitään. Tai sitten en osaa vain etsiä :girl_mad:

Jostain luin myös, että joissain hotelleissa olisi mahdollisuus vuokrata sviitti porukan käyttöön. Onko tämmöisestä kokemusta ja missähän hinnoissa liikutaan? Tuo mökkivaihtoehto olisi kuitenkin meille mukavin :girl_smile:

Olisin itsekin ehdottanut lomarengasta. Melko hyvin mökkejä on myös kalasaalis.comissa (siellä on siis muitakin kun kalastukseen liittyviä mökkejä). Ite varasin sitä kautta meille mökin viime kesänä. Paljon niistäkin kyllä on lomarenkaan kautta, mutta käsittääkseni viikonloppuvuokraus kyllä onnistuu. Tietysti riippuu alueesta. Onko teillä tietoa http://vuokraamokki.info sivusta koska se on tulossa takaisin toimintaan? Tällä hetkellä siellä on joku päivityskatko. Sieltä näki just kätevästi mökit paikkakunnittain.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Serena on jo mainittu, mutta voisin vielä kerran sen sanoa. Olin viime keväänä yhden polttarisakin kanssa siellä ja on vain positiivista sanottavaa. Mun mielestä hintakin oli tosi kilpailukykyinen ja vaikka se on vähän kaukana, oli meillä ainakin lystiä matkalla karaoketaksissa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei ole mökki, mutta sauna löytyy Helsingin keskustasta Basti's  -nimisen ravintolan (bistro) alakerrasta. Ihan uusi vasta keväällä rakennettu ravintola, joten ei varmasti ole mikään epämääräinen murju. Saunatilaan on ilmeisesti mahdollista tilata ravintolan puolelta myös ruokaa. Hinnasta ei mulla ole kyllä tietoa, vaikka sen aiemmin kuulinkin, mutta jos joku tuonne soittaa ja tiedustelee, niin ilmaiskoon hinnan myös täällä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen ollut muutamissa vuokrasaunoissa, mutta ehdottomasti paras oli pasilassa oleva RedS.

Muokattu: , käyttäjä: Fure

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään