Jump to content
Naimisiin.info

Hää-event facebookiin?


maimai09

Recommended Posts

Heippa!

Mulle ei ole tullut tällainen ennen mieleenkään, mutta eräässä toisessa topicissa huomasin, että osa on tehnyt omista häistään eventin/tapahtuman facebookkiin? Onko monikin? Oletteko tehneet sen ns. korvaamaan save-the-date kortin vai mistä syystä...? Onko tästä ollut hyötyä informaation kannalta? Mitä palautetta vierailta on tullut?

Mulle itselleni noi tapahtumakutsut on yleensä jonnekkin ördäilybileisiin, enkä ole osannut ajatella naamakirjaa oikean hyödyn kannalta.. Mutta hyvä kun on naikkarit josta saa uusia ideoita ;)

Link to comment
Share on other sites

Mää sain ihan vasta kutsun häihin Facebookin kautta, siis että sinne oli luotu eventti ja kutsuttu ihmisiä. Mutta nämä häät ovatkin semmoiset rennot mökkibileet kavereille eikä siis ns. "oikeita" kutsuja ole tulossakaan.

Mutta mikseipä tuollainen FB-event voisi tosiaan korvata STD-kortit ja toimia muutenkin tiedonjakokanavana samalla.

Link to comment
Share on other sites

Tämä olikin muuten hyvä idea! Ei tullut itselläni edes mieleen. Tein juuri eventin meidän häistä ja se korvaa STD:n. Mun piti muutenkin lähettää Facebookin kautta STD omille sukulaisilleni ja niille ukko-kullan sukulaisille joilla FB on. Nyt sitten homma hoitui näin helpommin. :)

Link to comment
Share on other sites

Mä sain FB kutsun isoveljeni kesähäihin. Ne ovat hänen kolmannet häät ja tapahtuma on hyvin rento. Heti virallisen kirkko-osuuden ja ruokailun jälkeen vaihdetaan rennot vaatteet päälle ja saunotaan. Mielestäni se sopii hyvin heidän kutsuksi.

Mun häät on sitten syksyllä. Ne on ensimmäiset (ja toivottavasti viimeiset) joten aion lähettää ihan perinteiset kutsukortit. Lisäksi olen tehnyt facebookkiin eventin, jotta myös sitä kautta voi ilmoittautua. Siellä on linkki myös meidän hääsivuille ja minusta olisi mukavaa jos kutsutut kävisivät siellä lukemassa hääblogiani. Tein fb eventin lähinnä hääsivujen mainostamismielessä. En ole vielä kutsunut ketään eventiin, sillä häihin on vielä yli viisi kuukautta aikaa. Ehkä kuukauden päästä kutsun ihmisiä eventtiin, jotta pääsevät seuraamaan hääsivujen toimintaa.

Link to comment
Share on other sites

Mulla on nyt ollut jonkin aikaa FB:ssä event ja on siitä hyötyä ollut. Ainakin yksi on jo ilmoittanut esteestä. Hieno homma, koska meillä on aika limited seating, joten nyt voimme miettiä mahdollisia muita vieraita hänen tilalleen. :)

Minä en ole jaksanut ajatella vielä kuvista FB:ssä. Uskon, että joku sinne tulee niitä ihan varmasti laittamaan. Näin kävi ystäväni häiden jälkeen, vaikka hän ei oikein asiasta tykännyt.

Meille tulee ammattikuvaaja ja hän mahdollisesti laittaa myös nettiin ja FB:hen kuvia meidän häistä. Se ei minua oikein innosta, mutta ymmärrän että hänen täytyy kokoajan markkinoida itseään.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...