sinful89

Tulitikku askista hääkarkkirasia

13 viestiä aiheessa

Eli siis olen ajatellut väkertää häihimme tulitikku askista hääkarkki rasiat. Onko joku tälläisiä tehnyt? Jos saisi kuvia millaisia on tullut.. Ja olen kuullut, että myydään tyhjiä valkoisia tulitikkuaskeja, tietääkö joku mistä niitä voisi ostaa/tilata? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ainakin Sinelli myy noita ja Askarellissa olen nähnyt myös. Meille tulee paikkakorteiksi koristellut tulitikkuaskit, joissa sisällä on myös hääkarkki. Kuvia ei valitettavasti tähän hätään ole näyttää...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tiimarista mä noita tyhjiä askeja oon ostanut kun oon tehnyt lapsille joulukalentereita. En tosin osaa sanoa myydäänkö niitä just tällä hetkellä mut luulisin. Sinooperikin varmaan myy.

20081313_79c56d9cab.jpg

tulitikkulaatikko3.jpg

h%C3%A4%C3%A4karkkirasia+ja+sitaatti.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sinellistä kävin itse ostamassa noita valkoisia tulitikkuaskeja muutamia viikkoja sitten, eli ainakin sieltä niitä löytyy. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ite taisin ostaa ihan Tiimarista nuita valkosia askeja, että sieltäkin pitäis löytyä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meki ollaan ajateltu yhistää paikkakortti ja hääkarkki.

Oisko vielä lisää kuvia noita tulitikkurasioista? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

noita rasioita löytyy tiimarista 10 askin pakkauksina ja tais yksi pakkaus maksaa 2,50€ (jos nyt ihan oikein muistan :) ). Kuvaa ei vielä ole, mutta voin myöhemmin laittaa. Meille tulee sellaiset, joissa tulitikkuaski on päällystetty mustalla huovalla, ympärille tulee valkoinen nauha, josta tulee rusetti päälle ja rusetin yläpuolelle tulee kaksi pientä kirkkaanpunaista "bling-sydäntä".

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos kaikille vastauksista! Osaisiko joku kertoa, minkä kokoisia nuo askit Tiimarissa ovat? Meillä tarkoituksena laittaa sisälle punainen suklaa sydän ja jokin pieni värssy. Ajattelin vaan, että mahtuuko tuo sydän askin sisälle. Sydämen koko 3,2x3,2cm.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Muistakaa hyvät ihmiset että joka ainoalle asialle ei tarvitse olla omaa ketjua. Hääkarkeista, karkkirasioista ja kaikesta aiheeseen liittyvästä keskustellaan jo täällä:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meilläkin on suunnitteilla paikkakortin + hääkarkkirasian tekeminen tulitikkurasiasta. Koristeluideat ja kuvat olisivat tervetulleita! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

vaaleanpunainen_karkkirasia.gif

Olemme ajatelleet myös karkkirasian ja nimikyltin yhdistämistä..Sinnalla ainakin oli hieno idea! :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tulitikkuaskit päällystettiin valkoisella helmiäistarralla (Sinellistä saa), jolle printtasimme häävalssimme nuotit. Kuvankäsittelyohjelmalla nuotin sekaan lisättiin myös vieraan nimi. Häidemme teemana on musiikki ja se saatiin näkyviin myös paikkakortteihin. :girl_smile:

gallery_27132_695_4230.jpg

gallery_27132_695_17630.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään