Jump to content
Naimisiin.info

Kihlajaismekko morsiuspukuteemalla?


Marisol

Recommended Posts

Vietämme pian kihlajaisia ja mietin, miten muut teistä ovat tehneet. Oletteko ostaneet kihlajaismekon, joka on samaa tyyliä kuin tuleva morsiuspuku tai käyttäneet sitä jatkomekkona tms? Kysymys voi olla vähän tyhmän kuuloinen, mutta mietin sitä että onko ihan tyhmää teemata koko juttua kihlajaisista häihin samalla idealla. Mies kuitenkin haluaa pitää molemmissa juhlissa mittatilauspukua, niin mietin pitääkö minunkin sitten pysyä teemassa?

Link to comment
Share on other sites

Minusta enemmän vaikuttaa itse tilaisuuden teema/tunnelma. Jos meillä olisi aikoinaan ollut hienot kihlajaiset, en kyllä olisi jaksanut valita saman tyllistä pukua kuin hääpuku (kaipaan vaihtelua). Ja koska meillä on jo 3. vuosi kihlausta menossa, vaikka olisin valinnutkin, ,ieli on ehtinyt hääpuvun suhteen 100 kertaa muuttua :girl_haha:

(Itse tosiaan juhlin lähes 50 hengen kihlajaisia farkuissa ja ponnarissa...kaljaa juoden ja aamuyölle saunoen :-X )

Link to comment
Share on other sites

Meidän kihlajaisissa pukeuduin Vilan polvipituiseen mekkoon, jota olen käyttänyt myöhemmin useasti. Kihlajaisten ja tulevien häiden välillä ei ole oikeastaan mitään yhteistä, paitsi tietenkin pääosassa olevat henkilöt ja vieraat ovat samoja. Eikö olisi kiva järjestää keskenään erilaiset juhlat? Mielipiteet häiden ja hääpuvun suhteen (kuten MattiS sanoikin) muuttuvat todella moneen kertaan pitkän kihlauksen aikana. Tietenkin kihlausajasta ja henkilöistä riippuen. Itse en meinaa osata päättää onko syksyllä ostamani puku juuri SE puku, jossa haluan tammikuussa juhlia (pakko olla, en osta uutta ainakaan) ja olisiko pitänyt kehitellä joku kiva teema juhliin jne. :girl_sigh:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

^ Mulla oli kanssa ihan tavallinen Vilan kukkamekko päällä kihlajaisissa. Siellä oli vain lähisukulaiset paikalla ja kakkua ja kahvia. En edes miettinyt pitäisikö olla jotain teemaa tmv. Mutta veikkaan, että häät + kihlajaiset ovat kuitenkin samaa "teemaa", kun samat henkilöt järjestää. wink.gif

 

Vanha ketju, mutta mulla aikalailla sama rockon:in kanssa :) Tosin mulla oli valkoinen kotelomekko, että sinänsä "morsianväri". Väri olikin ainoa kihlajaismekko ja hääpukua yhdistävä tekijä :D

Lisäksi, tarkotus olisi kyllä myös häiden aattona pukeutua valkoiseen mekkoon, rentoillaan siis juhlapaikalla jo joidenkin kavereiden kanssa edellisenä päivänä :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...