Guest Kettunen

Oulun seutu

461 viestiä aiheessa

Me juhlitaan elokuussa häitä. Mekin on kyllä saatu hyvää palvelua Pohtolta! Mietinnässä on tällä hetkellä pöytien sijoittelu, salissa olevat tolpat tuottaa vähän päänvaivaa kun pitäisi osata sommitella vieraat istumaan siten, että kaikki näkisi mitä edessä tapahtuu. Millonkas Terei teillä juhlitaan?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Marsu78, osaatko sanoa, kuka tuttavillesi vuokrasi Peuhun? Soitin äsken Oysille, kun he omistivat ennen, ja sieltä sanottiin, etteivät tiedä kuka sen nykyisin omistaa. En löydä netistäkään mitään tietoa :girl_sad: voisi soittaa suoraan omistajalle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Marsu78, osaatko sanoa, kuka tuttavillesi vuokrasi Peuhun? Soitin äsken Oysille, kun he omistivat ennen, ja sieltä sanottiin, etteivät tiedä kuka sen nykyisin omistaa. En löydä netistäkään mitään tietoa :girl_sad: voisi soittaa suoraan omistajalle.

Minä löysin tässä vähän aikaa sitten Peuhun myynti-ilmoituksen netistä. Voisikohan sieltä löytyä yhteystietoja, edes välittäjän.

Kaunis paikka, ostaisin heti, ja alkaisin yrittäjäksi jos olis rahaa ja saumaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vuoden vaihteeseen asti on kuulemma Oys vuokrannut Peuhua. Nykyisestä ei valitettavasti tietoa :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Peuhun omistaa vielä sairaanhoitopiiri, mutta rakennus on myynnissä, eikä sitä enää vuokrata.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihanaa postissa tuli tilaamani raidalliset karkkipussit herkkubuffettiin :wub:  Vielä laitoin tilaukseen niitä raidallisia eri värisiä paperipillejä :wub: Muutamia jutskia vielä ostamatta mutta aika hyvin alkaa olemaan häätavarat kasassa..ja sen huomaa kun vaatehuone pursuilee tavaroista :girl_haha:

 

Miten teillä muilla on, joko hääkoristelut mietittynä ja hankittuna? :tender:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän pitäisi löytää juhlapaikka 150 vieraalle. Oulunsuun pirttiä ollaan katsottu sekä Kiimingin Alakylässä on myös joku nuorisoseura. Aika hintava vaan tuo Oulunsuun pirtti on...!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onhan Oulunsuunpirtti hintava...me valittiin se se siksi kun ei haluttu ravintolahäitä ja maikkulankartano oli vielä hintavampi. Allinmatala ja jazzvintti  jäi kans pois hinnan vuoksi. :girl_in_love:

 

Ootko Eve-82 miettinyt honkapirttiä, jazzvinttiä, raatin nuorisotaloa?  :wub:

Muokattu: , käyttäjä: Prinsessahäät2013

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jazzvintin vuokra on kuulema nousemassa 2600e, tällaista huhua kuulin. Sen takia mekään ei käyty ees kattomassa sitä :/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Raatin nuorisotalo on yksi vaihtoehto...Honkapirtistä on vaikea sanoa, sillä nyt siellä on ollut jotain sisäilmaongelmia :girl_mad:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun mielestä honkapirttiä olisi pitänyt koristella paljon että saisi viihtyisäksi ja paha homma jos siellä sisäilma ongelmia :girl_to_take_umbrage2:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uusi morsian ilmoittautuu mukaan keskusteluun! :)

 

Meille on varattuna Villa Salmenranta heinäkuussa. Kapailisin vinkkejä teiltä, joilla on ollut häät tai olette olleet vieraina Villa Salmenrannassa järjestetyissä häissä. Miten olette hyödyntäneet tilan? Meille on tulossa n. 35 vierasta, eikä ole vielä mitään ideaa missä tilassa kannattaisi mitäkin järjestää kun juhlatalojakin on kaksi B)  Kiire tulee kohta :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ollaan myös Kiimingin Alakylän nuorisoseura Toivolaa mietitty ja hintakin on tosi edullinen muihin paikkoihin verrattuna  ^_^

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiva, kun mukaan on tullut uusia keskustelijoita!

 

Meillä olis nyt valokuvaaja varattuna, mutta pitäis muutaman päivän sisään valita kuvataanko pelkät hääpotretit miljöössä vai potretit + vihkiminen. Kovasti houkuttais tuo laajempi paketti, mutta rahankäyttöä tarvii miettiä kovasti ja tuossa hintaero 300e. Mies luottaa siihen, että vieraat räpsii kuvia sekä vihkimisestä että myös juhlasta, mutta mää en todellakaan laskis sen kortin varaan. Miljöökuvat halutaan, vaikka syyskuussa saattaa hyvinkin sataa. Pitää asennoitua niin, että pieni sade ei haittaa ja ostaa nätit sateenvarjot varalle. :)

 

Hääpuvun ostin muutama viikko sitten. Menin häämessujen jälkimainingeissa morsiusateljee Katariinaan "kunhan käyn sovittelemassa" -asenteella. Mukana oli kuitenkin toinen kaasoista (toinen on vuorotyöläinen eikä päässy paikalle) ja mun äiti. Siinähän kävi sitten niin, että se ensimmäinen sovittamani puku oli selvästi mun mekko! Hintakaan ei ollut paha, etenkään kun messuilta olin saanu -20% lapun kouraan. Messuilta ostin sukkanauhan ja vielä pitäis hommata kengät, alusvaatteet, laukku, varmaan joku huivi/bolero (syyskuussa voi olla jo vilponen) ja hiuskoriste/kukka. Vakikampaajallakin kävin viikko sitten ja mietittiin jo vähän hääkampaustakin, joku kauden kukkakin vois olla hiuksissa kiva. Meikki pitäis seuraavana varata, siis tuon valokuvauksen varmistamisen lisäksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Laitettin tilaukseen juuri postin verkkokaupasta Tahdon postimerkit... :wub:  Tulevat suoraa postissa ja postikulut ilmaiset kun tilaa tietyn määrän merkkejä...Nyt on kaikkien vieraiden osoitteetki... :-X

 

Familia...kerro sitten päädyittekö miljöössä vai potretteihin ja vihkimisen kuvaukseen :girl_in_love: Meillä pelkkä studiokuvaus mutta meille tulee juhlapaikan pöytiin kertakäyttökamerat ja muutamalla vieraalla on videokamera. Kaasoilla myös digikamerat, pyysin kuvaamaan yksityiskohtiakin mm. Tarjoilupöydistä..koristeista jne... :wub:  Saanko udella minkä mallisen hääpuvun löysit?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Päädyttiin pelkkiin potretteihin. Raha ratkaisi.Budjetti kun on jo nyt kasvanut aika hyvin... Nuo kertakäyttökamerat onkin oikein hyvä idea! Kiitos vinkistä Prinsessahäät 2013! Ja pitääpä itelläki vinkata yksityiskohtien kuvaamisesta. Nekun tahtoo aina jäädä niin vähälle huomiolle, mutta niistä saa ihania kuvia.

 

Mun mekko on luonnonvalkonen, siinä on sydänpääntie (olin kuvitellut, että olkaimetonta mulle ei tule, etenkään tuollasta. Mutta tuo oli aivan mun malli. Onneksi en ostanu netistä sovittamatta!), vetoketju piilossa, päällä napit. Pitsiä yläosassa, jonkin verran myös jotain helmiä ja kristalleja. Alaosa vähän merenneitomallinen. Laahusta aion pienentää samalla kun mekko lyhennetään. Mekko on mun vanhempien luona jemmassa, ettei mies näe sitä vielä. Pitää jossain välissä käydä hypistelemässä ja sovittelemassa sitä. :) Kuukautta ennen häitä vien sen Katariinaan ompelimoon, jossa tehdään muokkaukset (ainakin tuo helman lyhennys ja vähän kavennetaan).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Familia: Kuka teillä on valokuvaajana? Me ollaan pyydelty tarjouksia ja nyt olis sitte se valinnanvaikeus edessä... Mulle kävi muuten samallalailla, että menin Katariinaan kaasojen kanssa "se ku vain katteleen ja sovitteleen" pukuja messuilta saadun -20% lahjakortin kanssa. Ja niinhän siinä kävi, että puku sieltä matkaan lähti  :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Marsu78: Meidät kuvaa LUMO Imagen Petteri. Kyselin jonkin verran tarjouksia ja tuo vaikutti parhaimmalta niistä, mitkä oli vapaana meidän hääpäivänä. Halutaan ehdottomasti, että kuvaus hoidetaan hääpäivänä, eikä esim. koekampauspäivänä. Mietittiin myös studiokuvausta, mutta jotenkin se miljöökuvaus kuitenkin kiinnostaa enemmän. Syyskuun mahdollisista sadekeleistä huolimatta. Tuo miljöökuvaus on ehkä helpompi aikatauluttaakin päivän kuluun, kun kuvat otetaan ennen vihkimistä jossain kirkon lähistöllä (pari paikkaa oli kuvaajalla jo mielessä, mietitään asiaa tarkemmin kesällä kun ollaan itsekin käyty lähiympäristöä sillä silmällä tutkimassa). Meidät vihitään vasta neljältä niin ei haluta vieraita odotuttaa vihkimisen ja hääjuhlan välissä. Kovin aikasinkaan ei toisaalta voi kuvausta suorittaa kun halutaan osiin kuvista meidän napero mukaan, ja hän nukkuu päiväunet puolen päivän aikaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voi apua morsmaikut :D Tein sitten saman minkä moni muukin täällä :girl_haha:  Menin Katariinaan kavereiden kanssa katteleen ja niinhän siinä kävi että nyt se ihanuus roikkuu kaapissa ja oottaa siirtoa äitin luo turvaan seuraavaksi vuodeksi. Ja todella tuli tarpeeseen häämessujen 20% alennus ja lisäksi myyjä tiputti siitäkin vielä hintaa hieman. En olisi ikinä uskonut että päädyn sellaiseen pukuun jonka otin, mutta on se kyllä niin ihana :girl_dance:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meilläkin nyt valokuvaaja valittuna pitkän harkinnan ja vertailujen jälkeen  :) Päädyttiin sitten loppujen lopuksi Jussi Peltolaan. Haluttiin dokumentaarinen hääkuvaus. Jääpi päivästä sitten mahdollisimman paljon kuvia muistoksi :) Jussi tulee kuvaamaan aamun valmisteluista sinne loppuillan juhlintaan saakka. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Marsu78: kuulostaa hyvälle!  :tender:

Muokattu: , käyttäjä: Prinsessahäät2013

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Marsu78: Mitä tulee hintaa tuolle dokumentaariselle hääkuvaukselle? :) Itse haluaisin myös sellaisen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään