Guest Nallekarhu

Tampere

317 posts in this topic

Kiwa, lisää manselaisia!  ;D

Kannattaa käyttää tuota Etsi-toimintoa, sillä saa paljon haettua tietoa :)

Tampereen seudun juhlapaikat:

http://www.naimisiin.info/cgi-bin/yabb/YaB...;num=1056031252

Hääpuvuista:

http://www.naimisiin.info/cgi-bin/yabb/YaB...6467924;start=0

http://www.naimisiin.info/cgi-bin/yabb/YaB...25631068;start=

http://www.naimisiin.info/cgi-bin/yabb/YaB...3128626;start=0

http://www.naimisiin.info/cgi-bin/yabb/YaB...12043;start=0#0

Finlaysonin kirkko:

http://www.naimisiin.info/cgi-bin/yabb/YaB...14284;start=0#0

Kurkistele vaikka päikkäreitä, niistä selviää aika paljon suunnitelmia! :)

"Meillä on häät keväällä tai syksyllä 2005. Sopivaa juhlapaikkaa ei tahdo löytyä mistään, vaikka kyllä Tampereella on monia hyviä. Meitä kiinnostaa Tammer, Finskun palatsi, Pirkanmaan musiikkiopisto, komediateatteri ja Haulitorni".

Aika hauska sattuma että meillä oli KAIKKI nuo em; paikat myös mielessä. Päätimme sitten ottaa Pirkanmaan Musiikiopiston 23.7.2005.

Me tahdotaan elokuussa 2005 Tampereella  :-X  Juhlapaikka on etsinnässä, vaihtoehtoja n. 120:lle vieraalle on Näsirinne Ylöjärvellä (vähän pieni?), ravintola Kaupinpuisto, Kerhola Nokialla ja Uudenkylän työväentalo. Olen kesän töissä toisella paikkakunnalla, joten juhlapaikkoihin tutustuminen on vähän hankalaa.... Mitään suosikkikirkkoa meillä ei ole.

Me mennään naimisiin entisessä kotikaupungissani Tampereella.

Paikka on Vanha kirkko 23.7.2005 joten ei ihan heti....

Juhlapaikaksi mietin Pirkanmaan musiikkiopistoa...ja muutamaa muuta.

Edit: taman jalkeen olemme paattaneet valita tuon Pirkanmaan musiikkiopiston.

Moi Annina! Mekin mennään naimisiin Keskustorin Vanhassa kirkossa ja hääpaikkana musaopisto...

:)

Tampere rules !

Täällä kanssa Tamperelaisia :D Me menemme sulhon vanhempien mökillä naimisiin, mutta kuitenkin asumme Tampereella!

Ilmoittautukaa naikkaritapaamiseen!

Meidän piti mennä viikko sitten perjantaina syömään Tammeriin = testaamaan paikkaa palvelultaan, tunnelmaltaan jne., vaan ravintolasali ei olekaan kesäisin auki. Hmph, mä jo luulin, että juhlapaikkaongelma ratkeaisi.. Sinne varmaankin pääsee katsomaan tiloja, kun vaan soittaa. Nyt on tosin nämä "kesälomakiireet" eikä ehdi katsastamaan tiloja.

Anniina: Hauska sattuma! Mikäs teidät sai valitsemaan Musiikkiopiston? Millaiset fiilikset sulla on Tammerista?

Tammer on kyllä tosi upee ja arvokas paikka! Oon ollut siellä ainejärjestömme vuosijuhlissa viime syksynä, oli aivan mahtava ympäristö ja tunnelma :) Mekin ollaan ruvettu miettimään Tammeria vaihtoehtona, kun sopivaa juhlapaikkaa ei tunnu löytyvän... Mä ja sulho ollaan kesä poissa Tampereelta, mutta itse asiassa mun vanhemmat kävi juuri tänään Tammeria katsastamassa! Sinne pääsi käymään, kun vaan soitti aamulla. Tilat ja palvelu vaikutti loistavilta :D Ainut miinus minkä keksin on ravintolan sijainti aulan vieressä, siitähän kulkee kaikki hotellivieraat läpi, mutta ei ne varmaan juhlintaa häiritse. Ehkä hinta on sitten toinen miinuspuoli.....  Ravintolahäät kyllä maksaa joka tapauksessa PALJON!

Täällä myös tamperelainen häitään odottava pari. Häät tosin vietämme minun kotikaupungissani, 45 km Tampereelta :D

Tamperelainen morsian myöskin täällä. Häitämme juhlitaan 6.8.2005 Nokian Kerholassa. Kirkon vaan saa varata vasta vuotta aiemmin... Tuomiokirkko unelmissa... :)

Johan meitä riittää... Me naimme 20.8.05. Paikka on vanhempien kotona maaseudun rauhassa.

Meidän hääpäivä ja juhlapaikka varmistui nyt monien vaiheiden jälkeen! Juhlia vietetään 13.8.2005 ravintola Pellavassa :-X Kirkko varataan sitten elokuussa.

Nyt vasta huomasin etta MYTTY oli kysellyt multa jotakin...

Tuota...miksiko paatimme Musiikkiopiston?

Siina viehatti se etta saa vieda omat juomat, se on tarpeeksi iso; hinta oli minusta ok, voi vieda oman pitopalvelun...tykkaan rakennuksesta, sopii tyyliimme. en osaa paremmin sanoa!

Se Tammer oli todella kiinnostava myos. Ajattelimme sitten etta siella juomien tarjoaminen tulee kauehan kalliiksi silla haluamme ehdottomasti tarjota kaiken alusta loppuun, ja sitten olikos siina paikan koossa jotakin...en muista...tai ettei voinut oikein tanssia vai miten se oli..

Se on kylla ilmapiiriltaan UPEA paikka. Ja eiryisesti mielestani sopisi talvihaihin.

Tampereella myös, näillä näkymin 14.5.2005!

Mekin juhlitaan Tampeella!!!Kesäkuussa 2005 ja Aitolahden vanha kirkko on vihkipaikka :-X

Tampereella kahden viikon päästä  ;D

Hei tampereen morsiot!

Löytyyköhän  Tampereelta muuta paperitavara/askarteluliikettä kuin sinooperi ja tiimari ja perinteiset akateemiset ja suomalaiset kirjakaupat? Olen tulossa käymään ja voisin samalla katsastaa valikoimaa kun Oulussa se on aika niukka.

Nekalassa on Löytöliiteri, sinne tosin voi olla hankala löytää ellei ole Tamperelaista tuttua mukana. Ei ole ihan keskustassa, 2-3 kilsaa keskustasta tai jotain.

Löytöliiteri ei ehkä ole ihan perinteinen askartelukauppa, mutta siellä on älyttömät määrät krääsää  ::)

Me tahdomme myös Tampereella, Messukylän uudessa kirkossa ja juhlat on Kangasalan puolella Äijälätalossa. Häihin aikaa enää 2,5kk.

Hei tampereen morsiot!

Löytyyköhän  Tampereelta muuta paperitavara/askarteluliikettä kuin sinooperi ja tiimari ja perinteiset akateemiset ja suomalaiset kirjakaupat? Olen tulossa käymään ja voisin samalla katsastaa valikoimaa kun Oulussa se on aika niukka.

Laukontorin reunassa on kans yks askartekutarvikekauppa, Farnia (tai vastaava..).

Niukemmat valikoimat kuin esim. Sinooperissä, mut olen mä ainakin sieltä jotain löytänyt! ;)

Kesällä 2005 Tampereella, Finlaysonin kirkossa :-X

Tuomiokirkonkadulla tai aleksanterinkadulla on kanssa yks jonka nimeä ja osoitettakaan en muista. ??? Suppeampi valikoima kuin sinooperissa, mutta halvempaa.

Kaupunki-infoa selailin:

Farnia Hobby

Laukontori 6

Harraste Oy

Tuomiokirkonkatu 21

Miinukka, Eppaleena ja Tinja : Tosi kiva kun vinkkejä löytyi näin helposti. Tekee varmasti mun tampereen visiitin helpommaksi kun tietää mihin suunnistaa.  KIITOS PALJON  AVUSTA :-X