Nirppu Kirjoitettu March 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2004 Yksi kappale ;DSe oli aika helposti päätetty, koska ennen hääpäivämme päättämistä ystäväni keskustelivat keskenään: -Menkää nyt naimisiin, että mä pääsen kaasoksi.-Ootko sä ihan tosissas? Mä en ikinä haluais kaasoks, siinä on kamala homma!Eipä tarvinut miettiä, kun ratkaisivat asian mun puolestani ;DTosin varmistin kyllä toiseltakin, että onko hän nyt varma päätöksestään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adira Kirjoitettu March 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2004 Tulee luultavammin kaksi.Mun paras kaveri joka on viimesillään raskaana sinä päivänä ja sit serkku tyttöni on silleen apu kaasona varmaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beibe Kirjoitettu March 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 25, 2004 Kaksi kaasoa olen pyytänyt, kolmannesta en ole vielä varma (asuu kaukana). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
katijanne Kirjoitettu March 26, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2004 Yksi kaaso Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Nana- Kirjoitettu March 26, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2004 Ensin oli kaksi, toinen erotettu tehtävästään : ja nyt "vaan" yksi ja paras mahdollinen onkin Kohan pitää mut järjissäni ja jalat maassa ja auttaa tarvittaessa kaikissa hömpötysjutuissa, mitä miehet ei ainakaan meillä mies, ei kestä.. ;D-Nana- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
katjuka Kirjoitettu April 5, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2004 kaksi on joista toinen toimii henkisenä kaasona, ja toinen seremoniamestarina.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muffinssi Kirjoitettu April 5, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2004 Mulla on vain yksi kaaso, mutta yksi erittäin hyvä apulainen.Kiitos molemmille!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bride-78 Kirjoitettu April 5, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2004 Mun paras kaveri on kaaso ja morsiustyttöinä ja samalla kaason apureina on mun lapsuuden ystävä sekä mun pikkusisko. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nasu 78 Kirjoitettu April 7, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2004 Yksi kaaso, joka on jo innolla mukana häähömpöttelyissä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tramontana Kirjoitettu April 8, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2004 Yksi kaaso, The Special One! ja tavoitteena on ettei häntä kuitenkaan kuorimiteta liikaa; nakitetaan bm:ää senkin edestä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kmaj7 Kirjoitettu April 8, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2004 Halusin yhden kaason, vaikka minulla on kaksi siskoa, ja olisivat molemmat olleet todella hyviä kaasoja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miryam Kirjoitettu April 8, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2004 kaksi on, olen molemmat niin läheisiä ja rakkaita, ettei ois voinu vaan toista pyytää. En edes harkinnut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sannita Kirjoitettu April 9, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2004 "ei yhtään kaasoa" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
L B Kirjoitettu April 26, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2004 Mulla on mun sisko ja paraskaveri, mutta se onkin yksi ja sama henkilo! 8) 8) 8) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nuppu77 Kirjoitettu May 4, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2004 kolme, vähemmälläkin kyllä selviää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jossu@ Kirjoitettu June 17, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2004 kaksi kaasoa on Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grenada Kirjoitettu June 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2004 Ei tule olemaan kaasoa ollenkaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piiu78 Kirjoitettu June 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2004 Yksi kaaso riittää. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
psik Kirjoitettu June 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2004 Kaks parasta ystävää on kaasona.... :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anuski Kirjoitettu June 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2004 Yksi hyvä riittää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Käppänä Kirjoitettu June 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2004 Päädyin yhteen, muuten niitä olis ollut sitten lähemmäksi kymmentä Kaasona toimii lapsuudenkaveri joka on edelleen täysillä mukana! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest -=ennu=- Kirjoitettu June 28, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2004 Yhtä ajattelin pyytää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cinderella Kirjoitettu June 29, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2004 Yksi hyvä riittää Samat sanat . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trinity79 Kirjoitettu June 29, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2004 Yksi kaaso, mutta mahdollisesti tulee vielä apukaaso joka hoitaa lahjapöydän. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Irene Kirjoitettu June 29, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2004 Kaksi hyvää ystävää kaasoina. Hommaa kun riittää, niin ei tule heillekään kauhea paniikki... ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts