Guest angel_eyes-80

Kuinka monta kaasoa/bestmania? (yhdistetty)

855 posts in this topic

Mulla on kaasoja kolome komiaa!! Siskoni ja kaksi ystävääni. Näin ollen hommat hoituvat!!

Yksi kaaso minullakin, mutta ajattelin pyytää avustajaa (tai miksi sitä nyt sitten kutsuisi) ihan siitä syystä koska kaasoni asuu yli 300km päässä niin on lähempänäkin joku johon tukeutua. Vaikka aika paljo sitä saa kyllä sovituksi puhelimessa ja netin välityksellä  :)

kolme kaasoa, tosi yhtä en ole vielä kysynyt mutta en usko että kieltäytyy.. :)

Minulla on yksi kaaso, joka on paras ystävä ollut jo vuosia ja lisäksi entinen kämppis (kunnes sulho vei minut  ;D) Toinenkin kaaso oli, jota pyysin vähän säälistä kaasoksi. Sukset menivät ristiin sen kanssa syksyllä eikä ole enää tulossa häihin (hänen oma päätös). Mutta kaasoni on aivan ihana ihminen ja tehnyt todella paljon, vaikea on kiittää häntä tarpeeksi.. *ei pitänyt kaasoa ylistää, mutta oli pakko  ::) *

Oli mahdotonta valita kolmesta läheisestä ystävästäni vain yksi kaaso, joten pyysin kaikkia kolmea tuohon tehtävään :)  Yhdelle kaasoistani olin itse kaasoilemassa nyt helmihäissä ja vuoden päästä keväällä kaasoilu toistuu toiselle kaasoistani (olipaa sekavaa tekstiä) ;D

1 kaaso...ei se määrä vaan se laatu... ;D

Vastasin ei kaasoa, mutta olisin voinut yhtähyvin vastata todella monta.

Meillä on pienet häät (määrältään, ei laadultaan) ja kaikki mahdolliset kaasot (sisareni, serkkuni, ystäväni, miehen sisko ja miehen veljen avokki) osallistuvat jossainvaiheessa hääjärjestelyihin kuuntelemalla ja kertomalla mieleipiteensä. Miksi nimeäisin ketään erikseen?

Rakkain ystäväni (veljeni vaimo) on kaaso, joka on vapautettu kaikista tehtävistä. Tämä siksi, että hänellä on kaksi pientä lasta ja on nyt ihan viimeisillään raskaana. Häissä hänellä on siis kuukauden ikäinen tissitakiainen. Otin toisen rakkaan kaasoni käytännön syistä, eli hän järjestää kaiken mahdollisen kanssani. Polttaritkin on kuulema jo valmiina, vaikkei kutsutkaan ole vielä postissa.  ;D

en ole vielä pyytänyt ketään kaasoksi. mutta aikaahan tässä vielä on.

Yksi ihana kaaso, hyperaktiivinen sellainen :D..  ja juonimassa kovasti polttareita..

Miula kaksi kaasoa. Molemmat parhaita ystäviäni,siksi kaksi

koska toinen heistä menee naimisiin kaksi viikkoa ennen minnuu.

Hänelläkin on järjesteltävää,joten on sitten paikkaajakin. ;)

:-X 3 hyvää ystävääni kolmesta eri elämänvaiheesta. Kaikki toisaalta tuntevat ainakin jotenkin jo toisensa nykyään, mutta itse lähdin liikkeelle ajatuksesta, että omat eri elämänvaiheet on mukava olla edustettuina häissämme  :-X

Mullekin tulee kaksi kaasoa. Toiselta sain juuri suostumuksen, toista en vielä ole kysynytkään... Toivottavasti suostuu! Läheisiä ystäviä kumpikin, ja luonteiltaan ja taipumuksiltaan sopivan erilaiset, jotta ei sitten mene ensisijaiset mielenkiinnon kohteet ja tehtävät ristiin. Askarteluihin sun muihin valmisteluihin on sitten oma-aloitteisesti ilmoittaunut koko liuta muitakin kavereita, joten eiköhän me yksistä häistä selvitä!

Varsinkin, kun sulhasen puolelta on sitten muutamakin bestman. Mies nimittäin asuu tällä hetkellä kuuden pojan kommuunissa, joten... No, yksi niistä kuulemma valitaan sitten "pää bestmaniksi". Eipähän ainakaan olla yksin järjestelyjen kanssa  :D

Minulle tulee 3 kaasoa, sisko, paras ystävä ja ystävä. Parhaimmalla ystävällä on ns. pääkaason rooli. ::)

olen varmaan ainoa, mutta itselleni ei  tule yhtää  kaasoa

Kaksi kaasoa olen pyytänyt minäkin.

kolme kaasoa. Yksi kaikilsta suurista elämänvaiheista. Yhdellä tosin kuukauden ikäinen lapsukainen juuri nyt hoidettavanaan, jotenka aktiivisesti kaasoina alustavasti 2 neitosta. Mutta kaikki kaasot tosi tärkeitä tyyppejä :)

Mä pyysin bestistäni kaasoks, olettaen että yhessä järjestellään. Mutta oon saanu lähes kaiken suunnitella itekseni. Sulhanen kun on sitä mieltä et ainoo mitä sen tarvii, on ilmestyä paikalle.

Toivottavasti kaaso petraa vähäsen, jotta saadaan toteutus tehtyä kimpas.

Eilen päätettiin päivä :-X, joten en ole vielä pyytänyt, enkä oikeastaan vielä ole ihan varma ketä pyytää  :-/

O+K_010907 Teillä on muuten valittuna hyvä päivä  ;) Ja täällä kanssa sulhanen oli sitä mieltä, ettei sen tartte kuin ilmestyä paikalle.

Mulla on kaksi kaasoa, toinen sisko ja toinen kaveri. Toinen kaaso asuu hääpaikkakunnalla ja toinen samalla asuinpaikkakunnalla kanssani, joten heistä on ollut järjestelyissä paljon apua.

Mulle tulee kaksi kaasoa, ovat molemmat hyviä ystäviäni eri elämänvaiheilta  :-X Täydellistä henkistä tukea näin häiden alla kuin itse hääpäivänäkin.

Minulla on 4 kaasoa. En osannut päättää ystävieni välillä ja miksi toisaalta niin tehdäkään? Yritän hoitaa valmistelut mahdollisimman paljon itse ja jätän stressaamisen juhlapäivänä useamman ihmisen harteille. :) Toivon, että kaikki Kaasoni pääsevät nauttimaan myös juhlasta.

1. enpä kyllä tiennykään että niitä voi olla oikeesti enempää muualla kuin ameriikkalaisissa elokuvissa ::)

Mulle tulee kaksi kaasoa...en pystynyt valitsemaan heidän väliltää. He ovat tyytyväsiä ettei tarvitse hoitaa kaason tehtäviä yksin  :)