Jump to content
Naimisiin.info

Kaason ikä


raisaj

Recommended Posts

  • Replies 339
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Oma kaasoni on minua vajaan vuoden vanhempi eli pyöreät 40 häiden aikaan =)  

Nuorista kaasoista tuli mieleen vaan semmoinen juttu (en tosin tiedä onko mitään merkitystä tai pitääkö edes paikkaansa) että onko ikärajoitusta esim siihen että monesti kaaso ja bestman toimivat myös todistajina? Kun kummiuteen tarvitaan se rippikoulu...  Pelkkä kaason "duuni" ei kai ikää vaadi mutta ne todistajat..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jospa minäkin tähän vastaisin, vaikka en vielä tiedä suostuvatko kaasot kaasoilemaan kanssani ;)

Jouluaattona kysäisen kahdelta ystävältäni, joista toinen on häiden aikaan 20v ja toinen 22v. Ei ihan ehdi täyttää 23, kun häät ovat kahta viikkoa aiemmin hänen syntymäpäiviään :D Niin ja morsian on häiden aikaan juuri ehtinyt täyttää 23vee. :)

Link to comment
Share on other sites

Toivottavasti en ole jo vastannut tähän.

Minulla on kaksi kaasoa, toinen rakas, pitkäaikainen ystäväni ja serkkuni jonka olen tuntenut pienestä pitäen, 22v. Toinen on minun ja sulhasen yhteinen hyvä ystävä, joka on seurannut suhdettamme ihan lähietäisyydeltä viimeiset pari vuotta, ikää 31.

Link to comment
Share on other sites

Kannattaa miettiä tota ikäkysymystä nuorempien kaasojen kohdalla. Yksi tuttuni "Jaana" kertoi, että hänen ystävänsä "Miia" pyysi kaasokseen 16-vuotiaan pikkusiskonsa. No, viikkoa ennen hääpäiväänsä "Miia" sitten soitti "Jaanalle" ja pyysi kuskiksi ja henkiseksi tueksi hääpäiväksi, koska tämä "Miian pikkusisko" ei kuitenkaan sitten lopunperin ollut sopiva valinta, koska hänestä ei ollut tukea kuten morsian ajatteli. "Jaana" kertoi, että ko. episodista tuli vähän paha fiilis, kun ensin "Jaana" koki ettei kelvannut kaasoksi ("Miia" oli ilmaissut ettei hän tarvi "Jaanaa" kaasona kun hänellä on ihana pikkusisko) ja sitten hänet vedettiin hätiin, autokuskiksi ja passaajaksi paniikin iskiessä. Eli voihan nuorempikin kaaso olla aivan paikallaan, mutta sitä ennen morsiamen on syytä tutkiskella itseään ja odotuksiaan. :)

Meillä veljeni ja sisareni teini-ikäiset tyttäret (3 kappaletta) on aiottu pyytää jakamaan riisejä, ohjelmalehtisiä yms. tehtäviin.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mitä väliä sillä on, minkä ikäinen kaaso on? Mielestäni jokainen saa ihan itse valita kaasonsa, eikä siinä mulla ainakaan ole ikä ensimmäinen kriteeri. Kaikilla varmaan on omat syynsä, minkä takia pyytää jotain henkilöä kaasoksee. Mielstäni iällä ei sen asian kanssa pitäis olla yhtään mitään tekemistä. :-/

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...