Jump to content
Naimisiin.info

Mikä on suosikki vuodenaikanne häille?


Kirveli

Recommended Posts

  • Replies 550
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Minusta kevät on aivan ihanaa aikaa! Luonto herää ja linnut alkavat viserrellä. Vähän kuin uusi alku...  Rakastan myös keväisiä luonnon kukkia, erityisesti valko- ja sinivuokkoja. Hääpäivä siis toukokuussa ja silläkin uhalla, että saattaa olla hyvinkin kylmää olen valintaamme erittäin tyytyväinen. Ehkä saan puolesta"turvallisempaa" olisi ollut valita päivä vähän myöhemmin kuin toukokuun ensimmäinen viikko, mutta en valita :) Kevät.  :-X

Link to comment
Share on other sites

Itse toivoisin talvihäitä, olisivat ehkä enemmän näköiseni vaikka kesäihminen olenkin. Tai noh... Oikeastaan pidän kaikista vuodenajoista, mutta talvihäät ovat hieman poikkeuksellisemmat ja ihmisistä varmaan mukava talvellakin päästä jotain juhlistamaan kun yleisimmin kaikki menot ovat kesäisin. Tykkäisin myös ideasta että talvihäistä pääsisi suoraan vaikka kuukaudeksi Thaimaan lämpöön nauttimaan :)

Kynttilät ja aika eleetön koristelu sekä voimakasvärinen pukeutuminen kauluksien ym kanssa ovat aikalailla tyyppistäni, joten nekin sopisivat paremmin talvena toteuttamiseen. Ulkotulet ym, kuullostaa mielestäni näyttävälle  :-*

Link to comment
Share on other sites

Talven puoleen taidetaan sulhon kanssa kallistua. Päivää ei ole sovittu, mutta mulle sopisi esim. ystävänpäivä 2009 (lauantai). Kun joka tapauksessa sulho kuulemma haluaa olla 30 kun menee naimisiin ja minä taas alle 30, niin tuo olisi sopivasti siinä meidän synttäreiden välissä (molemmat 1979 syntyneitä).. ;)

Link to comment
Share on other sites

Kesä on ehdottomasti suosikkivuodenaikani, mutta olen jo pitkään haaveillut talvihäistä - ja nyt päästään toteuttamaan ne ihan oikeasti! Jotenkin en vain haluaisi kesähäitä, kun "kaikki muutkin" menevät kesällä naimisiin, juhlapaikkojen saaminen on vaikeaa jne. Lisäksi on mahtavaa, kun pimeimpään vuodenaikaan tulee jotain ihanaa odotettavaa, kesällä on ihanaa muutenkin!

Romantikkona haluan myös tunnelmoida kynttilöiden hämyvalossa ja ihailla ulkoroihuja, ja talvellahan se onnistuu! Toivottavasti ensi tammikuussa olisi Turun seudulla paljon lunta ja sopivasti pakkasta!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Meillä on häät loppukesästä, eli elokuussa. On totta että syksyllä on ihania ruskan sävyjä, ja talvella on tunnelmallista, kun voi polttaa kynttilöitä ja juoda lämpöisiä juomia kuten glögiä. Totuus on kuitenkin kohdallani se, että kun lämpömittari laskee alle kahdenkymmenen, niin minua alkaa viluttamaan. Harvemmin siis sattuu sellaisia päiviä, että minulla olisi liian kuuma. Joten kesä on minun kannaltani paras ratkaisu. Muuten ei tulisi ulkona otetut hääkuvat ilman untuvatakkia kyseeseen.

Link to comment
Share on other sites

Syksyhäät olisivat minun unelmani, syksy on vuodenajoista kaunein ja salaperäisin.

Talvihäät olisivat mukava erilaisuutensa vuoksi. (Yöllä, tähtitaivaan alla.. Tai vaikka se ilotulitus!)

Mies hyväksyy ainoastaan kesähäät..

Joten ehkä keväthäät voisi olla meidän kompromissimme  ;D

Link to comment
Share on other sites

Kaikki vuodenajathan on kauniita... Vaikea olis valita jos olis mahdollisuus  :P meillä menee kesään lomien takia, on sitten aikaa matkustaa ja järjestää ja vieraatki pääsee helpommin osallistumaan...

Link to comment
Share on other sites

Guest keijuneiti

ensiksi ajattelin että totta kai kesällä. sitten tuumasin että syksyhän se on oikea aika, kun on ruskaakin. noo sitten päädyttiin talveen. nyt mietityttää että olisko kevät sittenkin oikea aika.. kaikki vuodenajat on ihan huippuja. jokaisessa on omat hienot puolensa. mutta meidät vihitään talvella.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...