Jump to content
Naimisiin.info

Häät 2016


treecko240

Recommended Posts

Meillä on nyt hääyöhotelli ja vihkiaika varattu, valokuvaamosta olen laittanut kyselyjä. Ravintolaan pitäisi vielä tehdä pöytävaraus, mutta sillä ei ole kiire. Mietin myös, kävisinkö kampaajalla - lähinnä valokuvia varten...

On se kampaajallakäynti vähän sellainen "fiiliksennostattaja" ja tosiaan kuvissa näyttää hyvältä (: mä luultavasti meikkaan itse mutta kampaaja oli varmaan ekana varattuna avioitumispäivän sopimisen jälkeen ;)

Link to comment
Share on other sites

Me saatiin vihkijä! :) Ystävällinen käräjänotaari järjesteli kalenteriaan ja pääsee vihkimään meidät. Te joilla on siviilivihkiminen, kuka teidät vihkii?

Ja ei niin mitään hajua. :( vasta maaliskuussa saa tietää kesälle. Näin siis Tampereella. Koska teillä häät ja missä päin suomea, jos saa kysyä noin vertailun vuoksi?
Link to comment
Share on other sites

Tervetuloa joukkoon, täällä on mukava olla :)

Mitä toivot omilta häiltäsi meer?

 

Kiitos paljon! :)

 

Hmm. Nyt olikin vaikea kysymys. Eniten ehkä odotan sitä, että meidän molempien suvut ovat viettämässä yhdessä suurta juhlaamme. Se tunne on silloin varmasti aivan huikea! Tavoitteemme on, että juhlat olisivat mahdollisimman rennot, jossa kaikilla olisi hauskaa. Rentous ja hauskuus ovat tosiaan asioita, joita haluamme tavoitella.  Hyviä ja hauskoja ideoita otetaan mielellään vastaan ;) Olipas virallinen vastaus :) Tätä viestiketjua kun lukee, niin huomaa, että tekemistä vielä riittää ja paljon... 

Muokattu: , käyttäjä: meer
Link to comment
Share on other sites

Meillä on kahdenkeskiset salahäät, mutta tuntuu, että ne vain paisuvat ja paisuvat... Ensin ajateltiin, että käydään vihkimisessä ja mennään sen jälkeen syömään. Sitten keksin varata morsiussviitin, jonka jälkeen mietin myös muuta päivän ohjelmaa: taidemuseota, leffaa, teatterielämystä, talvipiknikiä...? Päätin myös varata valokuvauksen, joten ainakin kampaajalle olen menossa myös (meikin teen todennäköisesti itse).

 

Meidän hääpäivän aikataulu näyttää tällä hetkellä tältä:

 

vihkiminen

valokuvaus

ruokailu

kävely/lasi viiniä

hotelliin

 

Valokuvausta en ole vielä varannut, joten se saattaa siirtyä vihkimistä ennen.

Link to comment
Share on other sites

Elansu, meidän piti karata naimisiin. Sit mietittiin et okei, meidän äidit voi tulla vihkimiseen. Nyt meillä on 20vierasta tulossa vihkimiseen ja iltajuhla kavereille. Vähän suunnitelmat paisunut täälläkin ja koitan nyt pitäytyä nykyisessä suunnitelmassa, ennenku meil on jättihäät kartanossa mihin ratsastan tiikerillä. :D

Link to comment
Share on other sites

Moikka!

Täällä kirjoittelee pian häitään viettävä morsian, jolla alkaa olemaan viimehetkien kriisit päällä. Tuntuu, että jätimme kaiken viimetippaan ja häästressi ottaa nyt vallan. Vielä vuosi sitten ajattelin, että kyllä sitä ehtii, no nyt häihimme on reilu kuukausi aikaa, ja monta asiaa hoitamatta!  :(

 

Hääpäivämme on siis 20.2.2016 ja meiltä uupuu edelleen kuvaaja, muusikko, hääauto, hääyön hotelli sekä minulta kengät! Häitä juhlimme pääkaupunkiseudulla, onko kellään suositella kohtuuhintaista valokuvaajaa? Budjetti ylitetty jo niin useasti, ettei todellakaan ole mahdollista laittaa 1000 euroa kuviin. Kuitenkin toivoisin kuvaajan olevan sekä kirkossa, että juhlapaikalla..

 

Muusikoista myös kaipaillaan vinkkejä, pianisti ehdottomasti, mieslaulaja ja jokin jousisoitin? Pidämme enemmän klassisesta musiikista ja sitten Frank Sinatra -tyyppisestä musiikista.. Toisaalta joku jazz triokin olisi kiva, mutta mistäs sellaisen nykypäivänä löytää? :huh: 
 

Hääkenkiäkään en ole löytänyt, sillä en yhtään pidä morsiusliikeiden tarjoamista malleista.. Kaipaan jotain stilettokorkokenkää, louboutinin pigalle 100 tyyppistä kenkää, muttei kyseisen merkin kengät sovi tämänhetkiseen budjettiin nekään. Mistään ei vaan tunnu löytyvän valkoisia, klassisen kauniita korkokenkiä. Onko kellään vinkkiä kenkien metsästykseen? :D

Link to comment
Share on other sites

Elansu, meidän piti karata naimisiin. Sit mietittiin et okei, meidän äidit voi tulla vihkimiseen. Nyt meillä on 20vierasta tulossa vihkimiseen ja iltajuhla kavereille. Vähän suunnitelmat paisunut täälläkin ja koitan nyt pitäytyä nykyisessä suunnitelmassa, ennenku meil on jättihäät kartanossa mihin ratsastan tiikerillä. :D

Hahahaa toi tiikerijuttu :'D mäkin pohdin et jos lähtis budjetti yhtään käsistä ni varmaan saavuttais paikalle tyyliin sukellusveneellä 8)

Ja mekin muuten pohdittiin karkaamista mutta koska mun isosisko ja sulhon pikkuveli tekivät niin ni päätettiin kutsua edes molempien vanhemmat. Niin ja sisarukset. Ja isovanhemmat. Ja tietty kaasot ja bestman. Ja pari lähintä ystävää. Ja mun kummit koska olen heidän kanssaan tiiviisti tekemisissä.

Sinne 20-25 vierasmäärään onneks jäi, tosin hirvittää että tuon lisäksi tulee KAHEKSAN alle 5-vuotiasta vierasta :D lähipiiri on melko sikiäväistä porukkaa, toki kaikki nuo lapset ovat meille tärkeitä mutta silti välillä hämmästelee kun itsellä ei aihe ole vielä ajankohtainen vaikka seuraava vuosikymmen kolkutteleekin jo parin vuoden päässä...

Muokattu: , käyttäjä: Niittipyssy
Link to comment
Share on other sites

Mies on kaverilleen viestiä laittanut, mitä lie kirjoitellut, mutta puhuimme siis, että kysyisi, jos kuvaisi juuri juhlan (potreteista ei ollut vielä mitään puhetta), mutta kohteliaasti siitä kieltäytyi. Tänään sitten löysin pitkän etsinnän jälkeen juuri tyyliin sopivan kuvaajan. Laitoin tarjouspyynnön ja oli varsin kohtuuhintainen siihen nähden, että tulisi vähän kauempaa. Uskon, että päädymme lopulta häneen :) On taas todella helpottunut olo, kun yksi iso asia on saatu päätettyä.

 

Onko täältä muita tulossa Oulun häämessuille 23.1.? En malttaisi millään odottaa paria viikkoa, että pääsisi sinne hypistelemään ja hykertelemään  :tender:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...