Jump to content
Naimisiin.info

Espoo


Guest Kuuraneiti

Recommended Posts

Olisiko jollain mielipiteitä paikasta nimeltä Lagstads Hembygdsgård? Varasimme sen ihan näkemättä, ja nyt tuli taas epäilymieli...!

Olimme viime toukokuussa soittamassa tuolla Lagstadissa.

Ihan kiva paikka juhlia. Yhdessä isossa huoneessa oli vieraat, toisessa ruokapöydät ja me olimme, siis bändi, kolmannessa huoneessa, jossa mahtui ihan hyvin tanssimaan.

Kiva paikka lähellä Espoon kirkkoa joenrannalla.

t. laulaja

edit: katso www.banditori.com ja sieltä keikkapaikat ja Espoon paikkoja, jonne olen kommentoinut ko.paikkaa

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 368
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Heips!

Olen aikaisemminkin kysellyt että onko kenelläkään kokemusta Kilossa olevasta

Lillklobbista? Meille on tulossa pienet häät (n. 30 vierasta) emmekä halua mitään jättisalia siis vuokrata huimaan hintaan  :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tuo Laaksolahden monitoimitalo kuulostaa kivalta paikalta. Itse asiassa olen siellä pihalla käynytkin viime kesänä, ja kaunis on ainakin ulkoa päin.

Minkähän hintainen se on? Ja osaisiko joku sanoa onko siellä lainattavaa/vuokrattavaa astiastoa, jos emme hanki pitopalvelua? Ja miten myöhään asti saisi juhlia?

Oliko jotain nettisivua jossa olisi tietoa tuosta paikasta tai Thorstorpista? Voisi käydä katselemassa.

Itseäni harmittaa kovasti kun siellä Luukin kesäsiirtolassa ei ole kunnollisia sisävessoja, muuten olisi minun ykkösvaihtoehto. Eikä ulkohuussikaan oikein innosta, koska meille tulee talvihäät.

Link to comment
Share on other sites

Tuo Laaksolahden monitoimitalo kuulostaa kivalta paikalta. Itse asiassa olen siellä pihalla käynytkin viime kesänä, ja kaunis on ainakin ulkoa päin.

Minkähän hintainen se on? Ja osaisiko joku sanoa onko siellä lainattavaa/vuokrattavaa astiastoa, jos emme hanki pitopalvelua? Ja miten myöhään asti saisi juhlia?

Oliko jotain nettisivua jossa olisi tietoa tuosta paikasta tai Thorstorpista? Voisi käydä katselemassa.

Täällä keskustellaan tarkemmin Laaksolahdesta:

http://www.naimisiin.info/cgi-bin/yabb/YaB...;num=1061454505

Astiastoa paikassa ei ole. Juhlia saa uusimman tiedon mukaan 02:een.

Kun käyt ilmoittautumassa täällä:

http://www.naimisiin.info/cgi-bin/yabb/YaB...;num=1048793849

ja Admin laittaa sinut naikkariksi,

niin pääset lukemaan lisää mm. mun päiväkirjastani (linkki alla)

(EDIT: siellähän sä olitkin jo ilmoittautunut  ;D)

Link to comment
Share on other sites

Me käytiin juuri eilen tutustumassa Villa Rulluddiin, ja varattiin paikka saman tien ensi kesälle. Todella kaunis rakennus, suuri piha ja ihan rannassa. Olin jo menettää toivoni tässä juhlapaikka asiassa  :P Ruoka pitää tilata pitopalvelun kautta (hoitavat myös samaan hintaan tarjoilijat, kukkakoristeet, liinat, servetit, siivouksen etc.), itse tarvitsee tuoda vain alkoholijuomat ja hääkarkit. Ollaan käyty Espoossa lähes kaikki paikat läpi, jostain syystä tämä oli ainoa joka oli jäänyt välistä. Päiväksikin saimme juuri sen haluamamme 7.8.04. Suosittelen todella lämpimästi kyseistä paikkaa  :-X

Hei Tiuku1!!

Kuinka paljon jouduitte pulittamaan paikan vuokrasta ja pitopalvelusta? Kiinnostaa kovasti!! Kuinka aikaisin varasitte paikan?? Kiitos vastauksesta jo etukäteen!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Hei! Onko kenelläkään tietoa millainen paikka on Kilon VPK talo? Meillä häät kesällä, ja näyttää siltä että kaikki paikat on jo varattu.

apua

Me käytiin katsomassa Kilon VPK talo kun etsimme juhlapaikkaa. Tämä jäi siis varapaikaksi ellemme olisi saaneet Matinkylän Pirttiä.  Kilo on ruma ulkoota mutta sisältä toimiva ja sinne mahtuu paljon porukkaa. Miinuksena ettei ole astianpesukonetta eikä muita astoita kun kahviastiat. Koristelulla siitä saa ihan kivan, paitsi takaseinällä olevat vihreät verhot olivat aika kauheat ja muovituolit...

Kannattaa kuitenkin mennä katsomaan jos epäröit, ei katsominen maksa mitään  :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Meidän juhlapaikka on Ravintola Keilaniemi :-X :-X  

Paikka ei ole varsinainen ravintola vaan funkkis-talo, jossa toimii catering-yritys. Paikka on aivan ihana ja ainakin tähän asti palvelu on ollut tosi tosi hyvää ja ystävällistä. Joustavuuttaa löytyy kaikkiin asioihin eikä kokonaihintakaan ole ihan mahdottoman kallis. Kuvia löytyy mun päikkäristä.

Link to comment
Share on other sites

Nipsuli: Voitko kertoa vähän tuosta ravintola keilaniemestä? Montakohan ihmistä sinne mahtuu yhteen tilaan? Viettekö omat juomat vai miten?

Tää hääpaikan etsiminen on kyllä yhtä tuskaa  ??? mutta eiköhän tämä tästä vielä iloksi muutu  ;D Joka paikassa vaan tuntuu olevan jotain pientä vikaa. Kumma juttu. Tää tavoittelee kai kuuta taivaalta :-/

Link to comment
Share on other sites

Karhusaaressa häitään viettäneet, miten ratkaisitte tanssimisen? Siihenhän on vain yksi huone varattu joka on about 6x6m, joten ei sinne kovin montaa mahdu eikä ainakaan mitään bändiä. Ideoita?

Mun kaveri onvarannut Lagstad hembygdsgårdin kesähäitään varten ja ihastunut siihen, joten jos joku etsii häidenviettopaikka kannattaa tutustua siihen ja karhusaareen.

Link to comment
Share on other sites

Hei,

Varasimme juhlapaikaksi Nuuksion ulkoilumajan. Tarkoituksena on järjestää tunnelmaltaa kodikkaat juhlat. Hiukkasen kuluneelta paikka vaikuttaa... Onko teillä kokemuksia paikasta, tarjoilusta tai ruuasta? Riittivätkö kaksi vessaa? (Meille vieraiksi kutsutaan noin 64 aikuista ja 20 lasta.)

Link to comment
Share on other sites

Ravintola Keilaniemestä:

Häissä en ole siellä ollut, mutta järjestänyt eräät muut juhlat, ja omat juomat sai viedä. Ruoka tulee paikan omasta cateringista ja on loistavaa!

Mulle kerrottiin sieltä, että tän kevään/alkukesän aikana on tarkoitus rakentaa laituri rantaan (vihkimisen voi järjestää siinä tai esim. tulla laivalla paikan päälle) ja kunnostaa rannassa oleva sauna. Kuulostaa ihanalta!!

Talon plussaa on ystävällinen ja joustava henkilökunta, seinäikkunat merelle ja kesän tullen iso "takapiha" rannan ja talon välissä. Mitään järjettömän isoa porukkaa sisälle ei mahdu, sata tekee jo varmaan tiukkaa, eli paikka soveltuu pienempiin ja intiimimpiin häihin. Paikkaa kannataa myös ehkä varautua koristelemaan ja "pehmentämään", kun se toimii lounasravintolana, niin fiilis on myös vähän asiallinen.

Link to comment
Share on other sites

Moose ja Nannax: Keilaniemessä on kaksi erillistä tilaa (ne on siis eri taloissa) joista ainakin toiseen mahtuu istumaan 150 vierasta ja tilaa jää tanssilattiallekin. Varmaan tällä määrällä saataa olla jo melkeen vähän ahdasta, mutta istumaan ja tanssimaan mahtuu.  

:D

Link to comment
Share on other sites

Nipsuli: Hyvä tietää. Meillä varmaan tanssitaan aamuyöhön saakka  ;D Soitin muuten Keilarantaan ja siellä oltiin todella ystävällisiä. Kaikessa oltiin valmiita joustamaan ja sieltä luvattiin esitellä meille tiloja, milloin meille sattuu sopimaan. Ja juomatkin sai tuoda itse! Se oli kyllä ihan ehdoton vaatimus tällä vierasmärällä. Vaikka ei ne hinnat niin kalliita olleet, mutta aika paljon siinä säästää.

Link to comment
Share on other sites

Heissan

Tietääkö kukaan jos Espoonkartanossa saa tanssia? Olen kuullut ristiriitaista tietoa enkä saa yhteyttä paikan omistajiin... Montako henkeä siellä mahtuu yhteen huoneeseen istumaan? Hintoja?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...