kalenteri1

Kauneuspalvelut - Lappeenranta

28 posts in this topic

Charlotta on hyvä. Tosin en oo käynyt siellä kampauksessa ja pikkusisko väittää, että kampaaja pilasi hänen ylioppilaskampauksensa. Eli en sitten tiedä  :-? Ainakin leikkaukset on mulla kuitenkin aina onnistunut hyvin ja kampaaja on ottanut mun toiveet ja tyylin huomioon.

Voin suositella parikin kampaamoa Kampaamo Leila Raastuvankadulla siellä kampaaja Riitta, joka nyt pitää kampaamoa ja Kampaamokauppa Sitruura siellä kampaaja Sari. Ovat todella hyviä kampaajia molemmat ja tekevät just toiveiden mukaan. Ainakin itse olen ollut todella tyytyväinen.

Ystävälläni oli kimppu Tolvaselta ja se oli erittäin kaunis sekä pöytä kukatkin. Sieltä kannattaa ainakin kysyä. :)

Suosittelen lämpimästi Salon Leena Kolaria, Raatimiehenkadulla! Asuin vajaan vuoden Lappeenrannassa, ja ainakin itse petyin Sariannassa lopputulokseen ja asiakaspalveluun. Salon Leena Kolari:ssa oli oikein mukavat kampaajat, ja olin aina tyytyväinen lopputulokseen. Älä anna kampaamon nimen hämätä - ei ole mikään mummo-paikka ollenkaan! ;) Meikkejä eivät kyllä taida valitettavasti siellä tehdä.

Uutena kaupunkilaisena kaipaisin vinkkejä, minne mennä teettämään hääkampaus? Ei mitään nutturahökötyksiä, vaan haussa olis sellainen tekijä, jolla olis ehdottaa ideoita, persoonallisia ja ehkä tavallista räväkämpiäkin. Hiukset on lyhyet, vähän korvan päälle.

Samoin häämeikkipaikka olis hakusessa, siis hyvä ja kestävä lopputulos tavoitteena. Kiitos asiallisista vastauksista!

Suosittelen Kampaamo kauppa Sitruunaa Isossa Kristiinassa ja siellä kampaaja Sari. Käypä hänen kanssa juttelmassa ja suunnittelemassa kampaus. Hän loihtii todella hyvän näköisiä kampauksia lyhyempiikin hiuksiin. :)

Tietääkö kukaan, missä saisi otettua ruiskurusketuksen Lappeenrannassa?

Nyt kaikki kesän 2009 morsiamet suositelkaahan tulevan kesän morsiammelle kampaajaa ja meikkaajaa Lappeenrannasta. Kiitos jo etukäteen :)

tekeekö joku lappeenrannassa xtreme-lashes kestoripsiä (tai muita kestoripsiä)??

Vinkkejä ja suosituksia kaipailisin Lappeenrannan kampaamo- ja meikkipalveluista! Etsin mielellään sellaista paikkaa, jossa saa molemmat (meikin ja kampauksen), ja vieläpä olis tilaa kaksi kaasoakin samanaikaisesti laittaa ?

Kysyppä <ansku> Beautycenteristä. Sinne aion itse mennä rakennekynnet laitattamaan enne häitä ja oon tykännyt niiden palveluista tähänkin asti. Siellä toimii useampi henkilö yksityisinä yrittäjinä vaikkakin samoissa tiloissa ja heillä on myös kampaajia

Juu, tuota oli katellukin aiemmin ja varmasti kysynkin :) Ottaakohan ne varauksia jo vastaan ens kesälle...?

Hoi! Olen vähän kahden vaiheilla meikkaanko itse vai käynkö jossain meikattavana. En asu enää vakkaristi Lappeenrannassa, joten en tunne enää palvelutarjontaa niin hyvin... Osaisiko joku vinkata hyviä ja edullisia meikkaajia, pretty please? ^_^

Täällä mietitään kanssa sopivaa kampaajaa. Oma "luottokampaajani" sattuu olemaan hieman liian kaukana, enkä tunne Lappeenrannan kampaamoita. Olen tykännyt Pääasian leikkauksista, mutta en tunne heidän kampaustyylejään.

Itse haluaisin mieluummin mukavan ja keskustelevan kampaajan kuin älykallista design hiustaiteilijaa, joten myös kotikampaamot vinkit otetaan vastaan :)

Onko kukaan käynyt viime aikoina Sariannassa hääkampauksessa? Saako sieltä myös meikin?

Missäs kaikissa paikoissa Lappeenrannassa on mahdollista saada meikki ja kampaus saman katon alta? Myös hintataso kiinnostaisi.

Ensi kesäksi pitäisi kampaaja ja meikkaaja löytää Lappeenrannasta, mutta omaa kokemusta ei ole, kun en ole vuosiin enää asunut siellä.

Nettisivujen perusteella ainakin nämä paikat tekevät sekä kampauksia että meikkejä (osalla myös hinnat näkyvissä):

m. Laita Curia yksäriä, jos haluat jutella häiden järjestämisestä Leprassa :) Kaikenlaista tietoa kasaantunut ihan vain käyttöä odottelemaan :grin:

Edited by Tipzilla

Valitsin itse nyt lopulta Hius- ja kynsistudio Satu L:n, josta hankin sekä kampauksen että meikin. Kampaamo on Koulukadulla, joten sinne oli helppo löytää.

Mulla kampauksen ja meikin hoiti Stefi ja täytyy myöntää, että se nainen osaa kampauksia vääntää! Kuulin kampaajalta itseltään, että ollut alalla vain hetken aikaa ja vasta nyt luin heidän nettisivuiltaan, että hän on valmistunut vasta 2011, ei uskoisi - ja hyvässä mielessä! Kampaus oli aivan mahtava ja hän osasi todella hyvin poimia ideat mun epämääräisestä sepostuksesta ja mallikuvista. Sen verran on kuitenkin vahvaotteinen, että herkimmän päänahan omistajien kannattaa varmaan mainita siitä etukäteen, mutta kaikki tukka on kyllä paikallaan, niin ronskeista otteista ei ole kyse :) Ja kampaus kesti hyvänä koko päivän ja fiilistelen sitä kuvista yhä!

Meikki ei ollut aivan yhtä mieleeni, mutta meikkaan niin harvoin, että kaikki meikki tuntuu mielestäni oudolta omassa naamassa.

Kampauskuvia kannattaa katsoa heidän fb-sivuiltaan. Hinnasta en voi sanoa, sillä itse sain kampaus+meikki paketin tarjoushintaan, kun varasin sen tarjouksen voimassaolon aikana. Koekampaus ja -meikki + hääpäivän kampaus ja meikki maksoivat yhteensä 120 euroa, eli tavallaanhan sitä oli vain 30 € per kerta.

Onko muilla kokemuksia Satu L:stä? :) olisin erittäin kiinnostunut kyseisestä paikasta ja kokemuksia kaipailisin.. :)

Poikkesin BodyShopissa ja siellä oli häämeikki 50 € (sis. koemeikin), "normi"meikki 35 €.

Hääkampauksen tekijä ja meikkaaja haussa Lappeenrannassa! Haluan, että kampaaja osaa myös avata suunsa ja sanoa suoraan, mikä ei käy esim. kasvojen malliin tai hiusten laatuun, ja hänellä itsellään olisi runsaasti ideoita. :) Etu tietysti olisi, jos meikki ja kampaus + kaason meikki ja kampaus onnistuisi samassa paikassa.

Melko hiljaista on, mutta kerron kuitenkin omat päätökseni. :) Meikin (ja ripsienpidennykset) tekee Kauneusunelman Heidi, ja tunnen olevani hyvissä käsissä. Kampaajien hinta-laatusuhde ei kuvagallerioiden perusteella vakuuttanut, joten kampaajaa ei tule ollenkaan. Hiukset siis laitellaan kotona. :)

Muokkaus: Olin meikkiin ja ripsiin enemmän kuin tyytyväinen, voin suositella!

Edited by ninam

Minulle (ja muulle hääseurueelle) tehdään meikki ja kampaus Sariannassa.

Työkaverini kävi vastikään Beauty Centerissa (Sokoksen yläpuolella) meikissä ja (ilmeisesti) "pikakampauksessa" ja oli tyytyväinen. Ja kyllä sietikin olla, kampaus+meikki vähän reilu tunti ja n. 70 € ja hyvältä näytti!

Löytyykö geelilakkauksista kokemuksia & hintoja?

Pikaisella googletuksella löytyi Illusiassa kaksivärinen 46 €, JadeBeautyssä 42 €. BeautyCenterissä kestolakkaus yksivärinen 40 €. Kaverille tekee kotona joku t:mi 40 € kaksiväriset. Sitten torissa oli t:mi:llä 25 €.

Onko kellään vähän tuoreempiä kokemuksia meikkaajista ja kampaajista Lappeenrannassa? Kävin tänään Sariannassa kyselemässä ja sanoivat, että ensi kesän aikoja saa varata vasta marraskuussa. Toki sekin olisi varmasti ihan riittävä aika mutta kova hinku olisi jo varailla aikoja, jotta voisi sitten tässä vuoden aikana käydä pari kertaa varaamassaan paikassa kampaajalla ja vähän testata kampaajien ammattitaitoa ja henkilökemioita :D ootteko mistä varanneet kampauksen ja meikin ja kuinka aikaisin varauksia otettiin vastaan? Kaverini varasi toisella paikkakunnalla jo vuotta aiemmin niin kaipa täälläkin jossain jo otettaisiin varauksia vastaan :) ?