moykky

Kauneuspalvelut - Kuopio

77 viestiä aiheessa

Alex T ilmoitti hinnaksi koe- ja varsinaiselle meikille + kampaukselle yht. 160 e.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Shinen Piiaa jaksan edelleen kehua maasta taivaisiin (nytkään en saanut sinne itse aikaa haluamalleni päivälle - suosittuja siis ovat). Ja kyllä huomasi eron kun jouduin pakon edessä ottamaan Alex T:ltä kampauksen ristijäisiin. En tiedä mitä tapahtui, mutta mun kampaukseen ei laitettu ollenkaan pesun jälkeen muotoilutuotteita, vaan suoraan vaan kiharrettiin ja tupeerattiin. Tietäähän sen miten kävi mun hennon hennoille hiuksille; kampaus oli jo kotiin saavuttuani ihan päätä myöten.

Huomenna edessä on soitto kampaajalle ja reklamointi mulle tehdystä kampauksesta :(. Kaasoni kävivät nääpäivänä Alex T:llä ja olivat kyllä tyytyväisiä.

Muokattu: , käyttäjä: Lua

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voisin minäkin pientä mainostusta tehdä, kun Alex T. ja Shinen lähettyvillä liikutaan..

Eli oma vakikampaamoni on Parturi-Kampaamo Heli (on siis näiden kahden edellä mainitun "välissä"), ja vuosia olen siellä käynyt.

Koskaan ei ole tarvinnut pettyä käyntiin, ja palvelu on ystävällistä ja asiantuntevaa.

muoks. Ja olen näemmä unohtanut laittaa tuosta Kauneuspilkusta tänne tietoa, josta utelin kokemuksia tuossa toukokuussa. Sinne ei ihan heti eksy, kun se on siinä keskustassa erään kampaamon "takahuoneessa". Kosmetologi Tanja oli erittäin ystävällinen ja tuli rentoutunut olo toimenpiteessä, vaikka tehtiin mm. mekaaninen ihonpuhdistus.. :grin:

Muokattu: , käyttäjä: iialiia

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kysyin sähköpostilla Helin nettisivujen kautta että tekevätkö meikkejä mutta ei ole tullut vastausta. Ilmeisesti ei?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Itse eivät tee, mutta heillä on muutama ns. luottameikkaajaa, jotka/joka sitten tulee kampaamoon meikkaamaan kampauksen yhteydessä. Eli meikkauskin onnistuu siellä. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jani Ilmeeltä moi!

Tiedotan sellaisesta asiasta että Ilmeellä on muuten tulossa lähiaikoina 2011-2012 500.s

juhlakampaus ja sen varaajalle tarjotaan hääyö sviitissä ilmaiseksi Ilmeeltä.

Olemme saaneet morsiamilta -lähes kaikilta- postitiivista palautetta ja vuosien kokemus on tuonut meille näkemystä.

On toki joskus ollut meilläkin joku bridezilla tai joku asia on mennyt pieleen.

Kuitenkin - noin 480 tehtyä juhlakampausta tällä hetkellä, negatiivisia palautteita on tullut vuodesta 2004 16kpl.

Eli lupaan tässä valossa että 96,7% kannattaa valita ilme.

Lisäksi olemme ottamassa palveluihimme myös sulhaselle palveluita, joiden jälkeen sulhokin on kuin pakasta vedetty.

eli

www.ilmeesi.com

Jos meille ei mahdu, suosittelen kysymään Alexin palveluita. Toki myös muita hyviä tekijöitä Kuopiossa on.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kampaamo Shine on ihan mahtava paikka! Sain täydellisen hääkampauksen ja meikin Katin käsittelyssä! :) Tosi ammattitaitoinen ja hauska. Meikki ja kampaus kesti seuraavaan aamuun asti, ei tarvinnut edes korjailla :girl_smile: Myös hinnat kohdallaan!

Piia Shinestä teki kaasolleni kampauksen ja meikin, jotka olivat myös todella onnistuneet!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos Ilme! Kampaus kesti todella hienosti, samoin meikki ja kynnet. Kaasokin hoidettiin ilmeessä. AlexT teki äidille hyvän kampauksen (Ilmeeseen ei enää mahtunut), eli tyytyväisiä olemme.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meikkaaja etsinnässä Kuopiosta eikä mitään kokemusta kenestäkään. Olisiko vinkkejä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Haluaisin vinkkejä, missä kannattaa käydä laitattamassa hääkynnet? Edullinen ja hyvä paikka.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Edullisesta en tiedä... :D

Mutta voisin peukuttaa jo mainitun Ilme Agencyn puolesta. Olen siellä nyt muutaman kerran käynyt vajaan vuoden sisään ja geelaus/geelirakennekynnet ovat aina olleet todella kestävät ja hyvännäköiset.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kampaamo Shine on ihan mahtava paikka! Sain täydellisen hääkampauksen ja meikin Katin käsittelyssä! smile.gif Tosi ammattitaitoinen ja hauska. Meikki ja kampaus kesti seuraavaan aamuun asti, ei tarvinnut edes korjailla :girl_smile: Myös hinnat kohdallaan!

Piia Shinestä teki kaasolleni kampauksen ja meikin, jotka olivat myös todella onnistuneet!

Minä voin myös kehua Shinea ja Katia! Kampaus ja meikki täydelliset, =) Ja myös hinnasta olen samaa mieltä: erittäin kohdillaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hieman pitää hehkuttaa hääkampaukseni tekijää.

Eli Miia Kampaamo-Helistä loihti minulle ja kahdelle kaasolleni todella hyvät ja upeat kampaukset!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hääkampaus ja meikki tehtiin Ilmeessä ja en ollut kyllä tyytyväinen. Kampaaja ei hoksannut yhtään, mitä tarkoitin, vaikka mukana oli useampikin kuva siitä, mitä halusin. Meikki oli ekalla kerralla melkoinen sotamaalaus. Meinasin perua koko meikin. Hääpäivänä meikki menetteli, kun kaasot oli vahtimassa lopputulosta. Siltikään meikki tai kampaus eivät vastanneet sitä, mitä toivoin. Kaasojen ja äidin meikit ja kampauset sen sijaan onnistuivat. En ole bridezilla, vaan hyvinkin leppoisa ihminen. Kampaus ja meikki silti harmittavat joka kerta, kun katson hääkuviani. :o/

Valittamaan en alkanut, koska en halunnut ryhtyä hysteeriseksi morsiammeksi. Hääaamuna ohjeistin kampaaja/meikkaajan uudestaan ihan nätisti. Silti lopputulos jäi aika kauaksi siitä, mitä hain. Lysti oli kaiken lisäksi todella kallista ihan Kuopiolaisittainkin. Pettynyt siis olen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Hääkampaus ja meikki tehtiin Ilmeessä ja en ollut kyllä tyytyväinen. Kampaaja ei hoksannut yhtään, mitä tarkoitin, vaikka mukana oli useampikin kuva siitä, mitä halusin. Meikki oli ekalla kerralla melkoinen sotamaalaus. Meinasin perua koko meikin. Hääpäivänä meikki menetteli, kun kaasot oli vahtimassa lopputulosta. Siltikään meikki tai kampaus eivät vastanneet sitä, mitä toivoin. Kaasojen ja äidin meikit ja kampauset sen sijaan onnistuivat. En ole bridezilla, vaan hyvinkin leppoisa ihminen. Kampaus ja meikki silti harmittavat joka kerta, kun katson hääkuviani. :o/

Valittamaan en alkanut, koska en halunnut ryhtyä hysteeriseksi morsiammeksi. Hääaamuna ohjeistin kampaaja/meikkaajan uudestaan ihan nätisti. Silti lopputulos jäi aika kauaksi siitä, mitä hain. Lysti oli kaiken lisäksi todella kallista ihan Kuopiolaisittainkin. Pettynyt siis olen.

Olen kuullut useammalta tuosta Ilmeestä ettei meikki ja kampaus ainakaan eka kerralla siellä onnistu..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuulisin mielelläni lisää varsinkin positiivisia kokemuksia Ilmeestä, koska varasin (jo) sinne ajan meikkiin ja kampaukseen kesälle 2014! Itsellä kyllä joka tapauksessa on tarkoitus ottaa koekampaukseen mukaan kuvia ja ohjeistaa kunnolla meikin suhteen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä kävin ensin rauhanlahdessa, mutta siellä ei oikein tullut hyvää koekampausta. Varasin sitten Alex T:hen, ja siellä tuli loistava ja hyvä fiilus. Kuitenkin kaasonikin oli teatteria vasta päätä caritaksesta saanut huikean kampauksen. Huimasin et kannattaa tosiaan itsekin miettiä kampausta ensin tyyliin kiharaa vai suoraa, nutturaa vai mitä. Omalta kampaajalta lainatut kirjat auttoi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse ajattelin varata hääkampauksen Caritalta Capillagosta, meikin ja kynnet puolestaan tekee kosmetologi-anoppi :)

Kaverin häissä morsiamella oli Caritan tekemä kampaus ja meikki ja ei voi kyllä kuin kehua! Kampaus pysyi tosi hyvänä koko päivän ja meikki sopi muuten melko vähän meikkiä käyttävälle, vaalealle morsiolle kauniisti. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mäpäs listaan tänne pitkän linjan kuopiolaisena pari omaa kokemustani eri kampaamoista. Erilaisiin kissanristijäisiin on tullut tarvetta kampauksille jo ennen omia häitä. Valitettavasti oon kerta toisensa jälkeen pettynyt kampaajien rohkeuteen tehdä jotain erilaista ja räväkkää (oon kokenut tyylini aina enemmän rock-henkiseksi):

 

Ilmettä on kehuttu täällä, mutta juuri kyseeseen paikkaan liittyy suurin pettymykseni. Tilaus oli kampaukselle ja meikille. Näytin kuvaa haluamastani kampauksesta, kampaaja kommentoi "en voi tehdä tuollaista, kun se näyttää, että sitä ei oo laitettu ollenkaan". Ööö, jos se rennompi kampaus oli vaan enemmän mun tyylinen? On tietenkin kampaajan asia sanoa asiakkaalle, jos joku juttu ei vaan toimi. Tämä taas ei pätenyt meikin suhteen, esim. huulimeikki oli niin järkyttävän kylmän sävynen mun ihovärille, että jouduin luikkimaan nolona kämpille putsaamaan huulet ennen juhlia. Ja kampauksesta tuli todella tylsä ja klassinen.

 

Hiuskulmalle oon jo antanut pariin kertaan mahdollisuuden. Jälleen molemmilla kerroilla mukana oli kuva, eikä kummallakaan kerralla päästy mielestäni edes lähelle esimerkkikuvaa. Tiedostan jälleen, että mun hiukset ei oo yhtä runsaat/pitkät/paksut tmv kuin kuvien malleilla, mutta esim. toisesta kuvasta toinen kampaaja on saanu eräässä pk-seudun kampaamossa kehitettyä mun päähän paljon enemmän kuvan hengen mukaisen viritelmän. Ekaa kertaa Hiuskulmalla kampaus oli tylsä ja klassinen samaan tyyliin kuin Ilmeellä, ja toisella kertaa kampaus ei ollu yhtään mun (eikä esimerkkikuvan) näköinen.

 

Edellisessä viestissä mainittu Caritalla tuntuisi olevan rohkeutta ja kykyä tehdä jotain erilaista, päätellen kampauksista, joita olen nähnyt hänen tehneen ystävilleni. Hääpäivänä olen siis päättänyt antaa pääni hänen käsiinsä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miusta on vähän hassua että kampaamoita haukutaan sillä perusteella ettei itse osata ilmaista itseään selkeästi, toivotaan sellaisia kampauksia joita omasta tukasta ei voi tehdä, meikin värimaailmaan petytään jne. Käykää naiset ottamassa koekampaukset ja koemeikit, etukäteen. Uskaltakaa sanoa omat ajatuksenne ja toiveet selkeästi esille. Varmistakaa että molemmat osapuolet ymmärtävät toisiaan. Sanokaa suunnitteluvaiheessa jos ette ole tyytyväisiä lopputulokseen. Ottakaa kuvat koekampauksesta ja koemeikistä ja kirjatkaa muistiinpanoja niistä. Turha sitten jälkikäteen urputtaa, jos ei ole aukaissut suutaan silloin kun ollut sen aika.

 

 

Niin ja en ole itse kampaamoyrittäjä. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pakko vastata vielä malluaisen viestiin, koska koin sen kritiikkinä omaa kampaamokritiikkiäni kohtaan.

 

Miusta on vähän hassua että kampaamoita haukutaan sillä perusteella ettei itse osata ilmaista itseään selkeästi, toivotaan sellaisia kampauksia joita omasta tukasta ei voi tehdä, meikin värimaailmaan petytään jne.

 

Jos on mukana esimerkkikuva, niin eikö se ole aika selkeä ilmaisu siitä, millaisen haluaa? Plus sanoo ääneen lisämääreet: Tykkään tässä kampauksessa rockhenkisyydestä, tykkään siitä, että tässä on hiusten päät vapaina, tykkään tämän nutturan tyylistä, tiedän, että omat hiukset eivät ole samanlaiset kuin kuvan mallilla että jos vähän samantyylisen ees sais, ja vielä, että en tykkää perinteisistä nuudelikampauksista, ja silti saa just sellasen perinteisen tanssiaskampauksen. Nii että en sit tiedä, onko kritiikkini aiheellista vai ei, koska en ole tästä huolimatta ilmaissut selkeästi toiveitani. Plus asiakkaan iholle sopimaton värisävy meikissä on jo ammattitaidottomuutta. Vaikka sanoo värin, niin sävy voi silti olla väärä, riippuen oman ihon ja hiusten väristä. Sillon ammatilaisen pitää pystyä sanomaan, että tämä ei sulle sovi.
 

 

Käykää naiset ottamassa koekampaukset ja koemeikit, etukäteen. Uskaltakaa sanoa omat ajatuksenne ja toiveet selkeästi esille. Varmistakaa että molemmat osapuolet ymmärtävät toisiaan. Sanokaa suunnitteluvaiheessa jos ette ole tyytyväisiä lopputulokseen. Ottakaa kuvat koekampauksesta ja koemeikistä ja kirjatkaa muistiinpanoja niistä.

 

 

Koekampauksen meinaan itsekin ottaa hääkampaukseen juuri em. syistä. Omat kampaamokokemukseni ovat random kissanristiäisten kampauksia, jolloin ei halua sijoittaa koekampaukseen. Mutta jos yksittäisessä juhlakampauksessa ei löyty rohkeutta toteuttaa mun visiota, niin en myöskään aio tilata hääkampausta paikoista, joihin olen aiemmin pettynyt.

Koska nyt pääsin avautumisen makuun, niin tässähän oli kyse kauneuspalveluista, ja laitan vielä kokemukseni ainoasta kosmetologista, jossa olen Kuopiossa käynyt:

Beautyzone mainostaa melko aggressiivisesti somessa. Tilat ovat tyylikkäät ja tänne on tullutkin palattua jo pariin kertaan. Hinnat ehkä vähän korkeammat kuin muissa hoitoloissa. Olen ottanut kerran mekaanisen ihonpuhdistuksen ja pariin kertaan HydraFacialin. Viimeksi tosin alkoi ärsyttämään tuossa HydraFacial -laitehoidossa sen kalliimman vaihtoehdon pakkomyynti, kun sillä saa _niin_ paljon paremmat tulokset. Olin menossa kaason edustustehtävään ja kysyin, että miten paljon ennen tollasta tilaisuutta ko. laitehoidon voi ottaa. Vastaus oli tyyliin että vaikka edeltävänä päivänä. No, tällä kertaa onnistuivat jotenkin hoitopäällä repimään mun akneruvet niin, että naama näytti vielä kaverin hääpäivän aamuna hivenen raastinrautakohtelun kokeneelta. Eikä iho tuntunut puhdistuvankaan yhtä hyvin kuin ekalla kerralla. Ei siis enää HydraFacialia mulle kiitos.Onneksi on meikki, jolla saa kasvohoidon jäljet piiloon... Tästä huolimatta en ole erityisen harmistunut BeatyZoneen, joten ajattelin käydä vielä laitattamassa tekoripset siellä häihin, koska heiltä ainakin nettisivujen perusteella tuntuisi löytyvän riittävästi osaamista siihen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisikohan kellään tuoreampaa tietoa Kuopion hääkampauksen ja -meikin tekijöistä? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun häät tanssittiin elokuussa -15 ja päädyin kuitenkin meikkiin ja kampaukseen Alex T:lle. Meikkaaja olinilmiömäisen taitava ja kampaajalla oli näkemystä ja rohkeutta toteuttaa mun visio (ja parantaa sitä). Olin 100% tyytyväinen. Myös morsiusneitojen (aikuisia) kampauksetvtehtiin siellä enkä kuullut valituksia. Kenties Kuopion paras paikka.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään