Noora

Turun kukkakaupat

286 viestiä aiheessa

Olen tilannut omani kauppilan puutarhasta. Heillä on hääkimpun hinta 84 euroa ja vieheet maksaa 10 e kpl. katsotaan mikä lopputulos kun haen kukat 14.8 hääpäivän aamuna...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen AnsKukkaa hautausmaan vieressä (Vasaramäen portilla). Ylipäätänsä pienet kukkakioskit on halvimpia ja silti niissä työskentelee ihan koulut käynyttä ja kokenutta väkeä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Florasta tuli meidän kaikki kukat.

Olivat U.P.E.A.T.!

Suosittelen lämpimästi!

Hankin sieltä kaikki meidän kukat ja näin tuntui luonnolliselta tilata omat hääkukatkin sieltä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille hääkukat tulevat Nicolesta...Erittäin hyvää ja ystävällistä palvelua...Mun hääkimpun hinta-arvio on 70€. enkä osaa pitää sitä kalliina...ja vieheet 6.5€

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän kukat ja kukkalaitteet otettiin Tuorlan floristipuolelta, olimme niihin äärimmäisen tyytyväiset. Hinta-laatusuhde kohdallaan, etenkin kimpustani tuli kauniimpi kuin olisin uskaltanut toivoa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tammisillan puutarhaltapa hyvinkin. :) Ystävällinen palvelu, kestävät kukat. Mistään en ole saanut niin kestäviä kukkia kuin sieltä. Ruusut kestää 2 viikkoa vaasissa ja lopuksi kuivuvat pystyyn nuupahtamatta!

Morsiuskimppuni oli yliveto, valtikkamallinen ja hinta kohtuullinen 65 euroa.

Kimppu ylitti kaikki salaisimmatkin odotukset!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Osaisitko kertoa hintoja?

Florasta tuli meidän kaikki kukat.

Olivat U.P.E.A.T.!

Suosittelen lämpimästi!

Hankin sieltä kaikki meidän kukat ja näin tuntui luonnolliselta tilata omat hääkukatkin sieltä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Otin kimppuni ja koristeet kukkakauppa Reginasta tosta Linnankadulta. Sain toivomani vähän erikoisemman kimpun ja kohtuu hintaan. Kannattaa käydä tutustumassa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee kukat Florasta. :D

Suosittelen todellakin lämpimästi, hinnat kohdallaan ja palvelu loistavaa. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei,

Mun morsiuskimppuni tilataan Paraisilta kukkakauppa Liatriksesta. Omistajapariskunnan rouva osaa sitoa aivan mielettömän upeita kimppuja!!! Ja mikä parasta, hinnat ovat todellakin kohdallaan!

Liatrikseen kannattaa ajella Turusta "asti"!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oma kimppuni, sulhasen viehe, vanhempien vieheet, morsiuslasten kimput, heittokimppu sekä kaksi isoa kukka-asetelmaa tulivat kaikki Pasadenasta. Aivan loistava palvelu, ja osaavat ammattilaiset! Laadusta ja kauniista tuloksesta sai vähän maksaa, mutta olimme kaikki todella tyytyväisiä.

Loput kukat vieraiden pöytiin yms. tehtiin itse, haettiin torilta älytön määrä kukkia ja perjantaipäivä ennen häitä leikimme kukkakauppaa. Anopit tekivät loistavaa työtä, ja asetelmista tuli tosi nättejä. Ulos veimme asetelmat, joissa oli valkoisia krysanteemeja sekä pihalta napsittuja punaisen viinimarjapensaan oksia -marjoja täynnä tietenkin. Tosi kaunis yhdistelmä sekin...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei Rosso!

Minkälainen kimppu sinulle tuli Pasadenasta? Mitä maksoi kimppu ja vieheet? Olen myös tykästynyt heidän tyyliin ja taidan ottaa kukat heiltä  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän kukat tulee kukkakauppa Nicolesta Eerikinkadulta.

Palvelu tähän saakka on ollut aivan loistavaa!

Ja mitä olen nähnyt hänen töitään niin jälki on myöskin kertakaikkiaan loistavaa!!!

Ja, hintakaan ei mielestäni ole todellakaan kalliimmasta päästä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Haen hyvää kukkakauppaa, josta voisin saada harvinaisempaa oridealajiketta tai tilattua tällaista? Mahtaakohan tuolta Nicolesta saada tilattua? :-/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän kukat tulee Pasadenasta, jossa oli loistava palvelu ja hyviä ideoita kun kävin kyselemässä. Luotan ko. kukkakauppaan muutenkin, ja kuvat aikaisemmista morsiuskimpuista olivat upeita. Hintaa on kyllä, sitä ei käy kieltäminen...

zartan: Pasadenasta saa harvinaisempiakin orkidealajikkeita. Mulle tulee vihreää cymbidium-orkideaa pitkään valuvaan kimppuun, suunnitelma ainakin on upea!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Darci, saanko kysyä mitä maksaa tuo orkideakimppusi? :) Kuullostaa kyllä hyvältä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä päädyin myös Pasadenaan! Tosi miellyttävää, hyvää palvelua ja kaikki asiat otettiin huomioon (minun pituus, hääpuvun tyyli, jopa sormusten väri, jotta vieheessä on oikean väristä nauhaa). Liljakimpulleni hinta-arvio 100-130 euroa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Myöskin mulla on nyt kimppu tulossa Pasadenasta. :) Hinnat ovat kyllä tosi kalliit, kun katsoin tuolta yhdeltä foorumilta muiden kimppujen hintoja. Mahtaakohan sana hää tuoda oman lisänsä kimppuun? Jokatapauksessa palvelu oli hyvää ja ammattitaitoista! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Meille tulee kukat Florasta. :D

Suosittelen todellakin lämpimästi, hinnat kohdallaan ja palvelu loistavaa. :D

Totta! Olemme äitini kanssa jo pitkän aikaa käyttäneet heidän palvelujaan. :) Flora löytyy Kiitoradan vierestä Yliopistonkadulta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

zartan: olen vähän myöhässä tämän vastaamisen kanssa kun olen ollut jonkin aikaa poissa palstalta, mutta olit näköjään jo päätynytkin hyvään kukkakauppaan. :) Mun orkideakimppu maksaa muistaakseni 130 euroa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisikohan jollain enemmän kokemuksia tuosta Linnankadun kukkakauppa Reginasta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

KUKKAFIORISTA (stockan pohjakerros) saa maailman kauneimmat kimput. Siellä on vaihtunut omistaja ja nykyään sitä pitää tyttö(muistaakseni Janni) jolta tuli tuhansia aivan fantastisia ideoita häihimme. Hintavertailun jälkeen ei edes kallein.

Minua palveltiin todella ystävällisesti ja henkilökohtaisesti, kaikki toiveeni otettiin huomioon.

Häät 23.7 ja sieltä floristi lupasi tulla koristelemaan jopa juhlapaikan.

He ovat tehneet lehtiin ym. myös paljon morsiuskimppuja ja tämä Janni ainakin osasi asiansa ja tiedän että kukistamme tulee ikimuistoisen ihanat.

Suosittelen lämpimästi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelenpa minäkin Kukkafioria. :) Palvelu oli ystävällistä ja hinnat kohdallaan. Kalloista tehty hääkimppuni oli aivan mahtava ja tyylikkään ja kauniin hääpaikan koristelun Janni kävi tekemässä hääpäivänä paikan päällä.

Varoitan puolestani muita naikkareita Kaarinassa sijaitsevasta Kukkakauppa Katariinasta. Omistaja oli todella töykeä ja tyrmäsi kaikki omat ehdotukseni niin hääkimpusta kuin hääpaikan koristelustakin. Hinnatkin ovat kyseisessä liikkeessä todella korkeat. >:(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moi Tinkuliini!

Mitä tuo kallakimppusi maksoi Kukkafioriassa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään