Pearlfish

Minkä nimisiä teistä tulee?

461 posts in this topic

Minusta tuli lauantaina rouva Vuori  :)

Minusta tulee ensi kesänä rouva Keronen.   :-X

musta tulee salmi. eli aikasta yleinen, mutta niin on se mun nykynen sukunimiki yleinen. :P

Minusta tulee Prittinen. Tämä nimi on nimipalvelun mukaan 248 ihmisellä. Tiedän jo nyt että joudun vielä monesti selittämään miten tämä nimi kirjoitetaan, yleensä ihmiset kysyvät vähintään että kirjoitetaanki kovalla vaiko pehmeällä peellä...

No, jos sitä uskaltaisi kirjoittaa, vaikka vain 140 henkilöä tämän nimen omistaa. Mutta minusta tulee siis rouva Korkatti ;D  

Minusta tulee Huttunen :)

Pidän myös oman sukunimen jolloin litania on Juuti-Lahtinen

Vielä Mäkinen, helmikuun jälkeen Tynjälä  :-X

Minusta tulee Harju, todella yleinen sukunimi täällä pohjanmaalla.

Saan ihanan ranskalaisen sukunimen; Vitasse. Olen koko ikäni saanut olla taistelemassa ä:n pisteiden kanssa lentokentillä ja kouluissa, virastoissa jne. Olen iloinen suomalaisesta nimestäni mutta ihanaa saada "helppo" ja kaunis nimi!  :)

Aion pitää oman sukunimeni joka on Tietäväinen.

Oma nimeni on kuitenkin aika harvinainen vaikkakin mieheni nimi vieläkin harvinaisempi...Säynäjoki.

...me ei kumpikaan tykätä toistemme sukunimistä ja päädyttiin pitämään omat nimemme.

... ja minustahan tulisi tyhmä jos en olisi enää "Tietäväinen"! ::)

Mun tyttönimi oli suht harvinainen, 83 kpl tällä hetkellä. Tyttönimi oli Maaskola.

Nykyistä sukunimeä on 7051 kpl. Nykyinen sukunimi on Niskanen.

Päätin joskus kauan aikaa sitten, että jos naimisiin menen niin otan miehen sukunimen. Mun ajatusmaailmassa se on loukkaus miestä kohtaan, jollei sen sukunimi kelpaa.

Itselläni ei ole mitään erityistä suhdetta sukunimeeni koskaan ollut ja olemme aika lailla päättäneet, että epäsointuvaa sanahirviötä emme tekaise. Minä siis ottaisin armaani sukunimen. Alunperin Etelä-Suomesta pohjoisempaan kivunneena tyttönä on vaan aika hassua ajatella sukunimenään

Lappalaista :D. Naureskelinkin yhden kaverin kanssa pari päivää sitten, että miten olisi ihan uusi: Hämäläinen- Lappalainen:).

Aina on ollut itsestäänselvyys että tulevan mieheni sukunimi tulee myös minulle. Joten tulen olemaan rouva Sihvonen  :-X :-X :-X

Harjun kanssa menen naimisiin ja sen sukunimen myös otan. Tykkään tuosta, selvä ja yksinkertainen. Tällä hetkellä omistan suhteellisen harvinaisen sukunimen, mutten tykkää yhtään.

//Nojoo, ei tää nykyinen mitenkään erikoisen harvinainen ole ;D Suomesta löytyy 2490 samannimistä. Harjuja onkin sitten 12059. No, on siinä sellanen 10000 ihmisen ero.

Leipakka miusta tulee. ei mikään ihan yleinen :D

Mäkinen tulee olemaan uusi sukunimeni  :)

Mutkin tunnistaa ne jotka on tunnistaakseen, joten mikäs tässä enää... Musta tulee Teern. Etunimi on niin kansainvälinen, että menen ihan täydestä virolaisesta, kunhan oppisin vähän enemmän puhumaan...;) Siis kun tuo mies on virolainen, niin siellä tulee käytyä suhteellisen usein. Harmitti vähän, kun miehen äidin nykyinen sukunimi on tosi kaunis, tarkottaa joutsenta suomeksi, mutta miehellä on äitinsä vanha sukunimi, joka ei tarkota yhtikäs mitään...

14.2.2009 tulee minusta Savolainen, vaikka paljas jalkainen stadilainen olen viidennessä polvessa  ;D

Minusta tulee joskus hamassa tulevaisuudessa Kortelainen. Onneksi oma sukunimeni on melko samanlainen, nimikirjaimetkin pysyy samana (A.K).

Minusta tulee Danell ja samalla muutamme myös tyttäremme sukunimen!  :-X

Minusta tulee Peltonen. Vähän ärsyttää tuo sukunimen yleisyys, mutta omani on lähes yhtä yleinen, joten vaihdan ihan mielelläni.