Jump to content
Naimisiin.info

Minkä Häävalssin olette valinneet ?


Guest Pipsa22

Recommended Posts

  • Replies 746
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
Guest miss elokuu

Meidän häävalssiksi mitä luultavimmin tulee elokuvasta kaksipäisen kotkan varjossa  :-XJotain jää :-X, jonka elokuvassa esittävät Nina Tapio ja Mikko Leppilampi. Valsissa on todella koskettavat sanat.... TOSIN häihimme on vielä vuosi aikaa, joten voipi olla että mieli muuttuu vielä moneen otteeseen.

Link to comment
Share on other sites

Guest ipana(Guest)

Meillä oli Saarenmaan valssi vähän omin sanointuksin; että Saarenmaa vaihdettiin kertosäkeeseen omaksi kotikyläksemme =) sekä loppuun tuli että "pellavapään sinä omaksi saat" kun taas alkup. versiossa oli että omaksi et saa... Sanat ovat muuten kauniit, kesäistä luontoa kuvaavat ja kerrotaan kuinka "siellä me niityllä vietämme juhlaa kun hämärä aamulle kättä jo lyö"!

Link to comment
Share on other sites

Miten ois "rock-hitaita" akustisena...?

Ja ainuttakaan esimerkkiä ei tule nyt mieleen...  :-/

Olen onneton tässä musiikkiasiassa, joten onko ideaa, mistä kaikkia valsseja ym voisi lähteä metsästämään, jotta tietäisi edes mistä puhutaan??

Kirjastoon CD:tä lainailemaan vai kuinka...? Laittomuuksiin en mielelläni nyt lähtisi..  ;)

Link to comment
Share on other sites

Meillä on tän asian kanssa vielä vähän miettimistä  ::), ku sulho haluu suvivalssin ja mun suosikki jo pikkutyttönä on ollut kultainen nuoruus :-X ja tää on ollu jo pitkään semmoinen asia minkä haluan ehdottomasti häihini. Varmasti molemmat soitetaan, mut kumpi on se meidän kappale, niin en tiedä... onhan toi suvivalssi erittäin koskettava, mut onneks on aikaa vielä miettiä asiaa

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sulho haluaa ehdottomasti Matin ja Tepon Minä rakastan sua. Itse olisin alunperin valinnut jonkun ihan muun, mutta koska se on ainoita asioita häiden suhteen joista sulho on sanonut noinkin ehdottoman mielipteen, niin se valittiin  :). Tosin itsestäkin se on jo alkanut kuulostaa ihan hyvältä. Ja pientä vitsiäkin siihen sisältyy koska häitä vietetään Turussa  ;D

Link to comment
Share on other sites

Guest Vilmuska 2(Guest)

:-XSuvivalssin valkkasin kanssa ehdottomasti ensikesän häihini ja vaikka mies ei ehkä jalalla koreksi laitakkaan niin luultavasti laulettuna jossain vaihees se tullaan joka tapauksessa kuulemaan tai koko hääpäivä on pilalla. :-X

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...