Guest jeminaz

Amoroso

11 viestiä aiheessa

onko kokemuksia tuosta bändistä? kellään ollut häissä soittamassa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moi!

Olin kaasona häissä joissa oli soittamassa Amoroso bändi. Oli ihan hyvää musiikkia jos tykkää valssista ja jenkasta  :) Loppuillasta alkoi soittamaan rokkia, mikä enemmän minun makuun. Mutta hyvä bändi oli...  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille on tulossa 9.2 kyseinen bändi soittamaan häihimme. voin sit ilmotella millanen oli:) todella asialliselta vaikuttaa ja cd: sain kuulla ennen päätöksen tekoa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuinkas kitin häissä toimi Amoroso? Meille ovat tulossa ensi kesänä, ja yhtään en tiedä etukäteen muuta kuin että biisilistaa näin ennen varausta. Innolla siis odottelen kommentteja ja kokemuksia... :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hiiiop ylös!

Kokemuksia kaivataan, s-postitse yhteydenpito tuntuu olevan erittäin mallikasta, kokemuksia yhteestä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillekin tulee sama bändi, kun on tutun kautta saatu tietää. On kuulemma ihan hyviä ja tosi pitkä kokemus taustalla. Laaja biisilista. Toisaalta vähän vanhempia kavereita, mutta soittavat hyvin ja kokemuksella.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No kerrotaanpas tänne että loistavasti hoitui asiat Amoroson kanssa: etukäteen kun sovittiin aloitusaika, häävalssi ja seuraava valssi ja pari muuta biisitoivetta ja muutama käytännön asia, ei ainakaan mun tietoon ole mitään ongelmia tullut. Hienosti soittivat paikan päälläkin pyydettyjä kappaleita, joita tosin ei ollut montaa. Bestman sai jopa käyttää heidän rumpujaan puheensa tehostuksena. :D En voi kuin kehua. Loppuillasta rokattiin anoppien kanssa niin että jopa mun äidin ikikipeät lonkat unohtuivat täysin. :lol:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

hiiop! nostetaanpas. eli lisää kokemuksia kaipaan! meille tulossa tämä ensi kesänä ja olen ollut tähän asti (sähköposti yhteydenpito, puhelinkeskustelu, biisinäytteet ja biisilista) todella tyytyväinen!! kertokaahan siis te, joilla kyseinen bändi on ollut jotain tarkemmin :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli ko. bändi soittamassa ja sai kaikilta vaan kehuja! Todella kaikenikäiset viihtyivät tanssimassa ja jokainen tuntui löytävän itselleen jotain kivaa musiikista. Yhdeydenpitokin sujui loistavasti, ei minkäänlaista ongelmaa. Omia toiveitakin sai esittää heidän biisilistan lisäksi. Ajoitukset pitivät hyvin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Amoroso testattu, koettu ja väen kiittelemä. Sai lattialle myös niitäkin, joiden ei koskaan kuvittelisi tulevan tanssahtamaan. Hyvä yhteydenpito ja halu opetella pari uutta kipaletta pyynnöstämme selkeää plussaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aiwan mahtava bändi, ammattitaitoinen, ystävällinen ja valmis toteuttamaan kaikki mitä keksimme pyytää! Lämpimästi suosittelen, täysin kohtuuhintainen 3 hengen porukka.

Eivät selvästikään tee tätä rahasta vaan sydämestään!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään