Sign in to follow this  
Followers 0
katjamaaria

Onko kellään ollut äiti polttareissa mukana?

83 posts in this topic

Okei, kuulostaa kyllä ihanalta! :) Ja todella saman tyyliseltä, jota itsellekkin tahtoisin: hemmottelua, yhdessäoloa ja tekemistä, perinteitä ja lopuksi bilettämistä ;)

Ja uskoisin että meidänkin mammat pysyisi juuri tuon tyylisessä mukana ^_^:girl_haha:

Mä olen ilmoittanut myös että äitini saa kutsua mukaan :) Uskoisin äitini olevankin alkuillan mukana mutta jättävän baareilut väliin. Anoppia en halua johtuen anopin uskonnollisuudesta, en usko että hyväksyisi meidän menoa :)

Mun äiti ei todellakaan saa kutsua polttareihin.. ja vielä vähemmän anoppi! 

Äitini oli polttareissa (aika luonnollisesti, koska oli myös minun kaaso). Polttareissa oli myös isäni uusi vaimo. :D

Itse olin joitain vuosia sitten äitini polttariseurueessa ja ihan yllätyin kuinka vaihdikkaisiin juttuihin äitini oli päätä pahkaa menossa. :D Oli hyvin luonnollista lisätä hänet omaankin polttarilistaan. Äitini on nuorekas (ja nuorikin koska meillä on vain 20v ikäeroa) ja rento ihminen joka lähtee herkästi mukaan meidän nuorempien hullutuksiin ja mulla ainakin on aina ollut aidosti hauskaa äitini kanssa. Luulen että hän viihtyy päivän mukana porukassa ja lähtee kotiin aikaisemmin illalla.

Juu ei äitiä tai anoppia mukaan. Molemmat sen verran vanhojakin, ettei siksikään.

En voisi kuvitellakaan äitiäni polttareihini. Toki ei äiti varmaan tulisikaan, kun ei ole siskojenkaan polttareissa ollut

Suunnitteilla oleviin kaverin polttareihin on äiti tulossa mukaan. Minusta vähän omituista, mutta jos se on morsiammen toive ja hänelle tärkeää niin tottakai on sitten mukana. Mutta mielestäni yleisempää on, että äiti EI ole mukana