katjamaaria

Onko kellään ollut äiti polttareissa mukana?

83 viestiä aiheessa

Eli siis niinkuin otsikossa lukee, onko kenelläkään ollut äiti mukava polttareissa??

Minulla kävi niinkin hullu tapaus, että äitini oli loukkaantunut kun ei ollut kutsuttu polttareihin... Itsellänikin käsitys, ettei vanhemmat yleensä niissä ole!!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En ole kyllä ikinä kuullut, että kellään olisi ollut äiti mukana polttareissa... Yleensä polttarit kuitenkin ovat sellainen kaveriporukan juttu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Riippuu paljon äidistä ja polttareista. Äidillä saattaa olla todella läheiset välit tyttäreensä ja jos polttareiden luonnekin sopii myös vanhemmalle sukupolvelle, miksipä ei. Minulla on parikin ystävää, jotka ovat melkein äitini ikäisiä ja saattaisin hyvinkin pyytää heitä polttareihin mukaan jos tarkoituksena on istua mukavasti iltaa mökillä ruokaa laittaen ja saunoen jne. Mutta jos tarkoituksena on aamusta iltaan tehdä erilaisia juttuja useassa eri paikassa ja sen jälkeen pitäisi vielä lähteä baariin...

Sinulla on kuitenkin mielestäni enemmän sananvaltaa. Kaikkiin polttareihin ei todellakaan sovi äidit mukaan ja jos kaverisi on suunnitelleet sinulle sopivat polttarit, eivät ne välttämättä sovellu äidillesi.  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juujuu! Oli tietenkin!  :D

Meillä on sen verran nuorekas mamma ja niin hyvä ystävä etten ikimaailmassa olisi jättänyt kutsumatta. Mukana oli siihen asti että lähettiin loppuyöstä baariin. Itse olin myös mamman polttareissa kun alkuvuodesta meni naimisiin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle olisi ollut oikeesti ihan saman josko äitini olisi ollut sielä, mutta kaasoilleni ja minulle ei tullut mieleenkään, että hänet pitäisi kutsua, kun kuitenkin YLEENSÄ on kaveriporukka touhua!!

Siis olihan munki polttareissa lähes 50 vuotias työkaveri, että ei sillä iällä mitää!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä annoin kaasolleni listan, missä luki kaikki keitä tahdoin polttareihini osallistuvan.

Äitini oli myös listalla. Hän ei valitettavasti päässyt tulemaan, kun veljeni joutui sairaalaan ed. päivänä..

Mut kuiteskin, olisin hänet mukaan halunnut. Mulla on äitini kanssa niin hyvät ja "rennot" välit ja kaikki mun kaverit tulee hänen kanssa toimeen. Mutta hyvin moni ei varmaankaan voisi edes kuvitella omaa äitiään polttareihin. Ymmärrettävää!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hyvä ystäväni polttareissa oli mukana äiti ja 3 tätiäkin. Hyvin olivat menossa mukana ja hauskaa oli kaikilla  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos minun äitini eläisi vielä, olisi hän kutsuttujen joukossa ehdottomasti ensinmäinen. Ikävä kyllä en voi äitiäini kutsua, ehkä hän on hengessä mukana ja onnellinen siitä, että olen löytänyt itselleni vihdoin ja viimein sopivan kumppanin.

Anopin aion sen sijaan kutsua, hän on mukava, nuorekas, eikä puutu meidän asioihin, vaan antaa poikansa elää omaa elämää. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eräällä tutulla oli äiti polttariseurueessaan. Itse ei tullut mieleenkään kutsua! Hyvissä väleissä ollaan ja mamma rento tyyppi, joskus on kyllä käyty juhlimassa tyttäjen kesken sen kanssa ja kivaa on ollut, mutta ei ei, ei polttareihin.. Mulla on kaverit sen tyyppisiä juttuja varten!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
En ole kyllä ikinä kuullut, että kellään olisi ollut äiti mukana polttareissa...

No mutta nyt kuulet! 8-)

Mun polttareissa oli mun ihana äitini mukana. :-X Mutta meillä onkin hyvin läheinen ja pitkälti kaveripohjainen suhde joten oli aivan luonnollista pyytää äiti mukaan bilettämään. :)

:-X Päívís

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kaverini polttareissa oli niin hänen äitinsä kuin anoppinsakin mukana, eikä ketään haitannut  :D

itse en vielä tiedä haluanko äitiä mukaan omiin polttareihini, anoppia tuskin... mutta taas, jos toisen kutsuu niin pitääkö se toinenkin kutsua...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun polttareissa oli äiti sekä tuleva anoppi osittain mukana ja hauskaa oli ja homma toimi. Mun polttarit alkoivat perjantaina ja loppuivat sunnuntaina. Perjantai-illaksi oli järjestetty ohjelmaa vanhempieni kotona, jossa äiti ja tulevat anoppi mm. laittoivat ruuan koko seurueelle ja naurujoogasivat kanssamme.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voisin kyllä epäillä että minun polttareihin kyllä tuo äitipuoli osallistuu (ainakin sanoi tuossa että "ootas vaan kun sun polttareita päästään järjestämään" vaikka ei edes tiedä vielä että häät on tulossa ) :D ja eipähän se minua haittaa ollenkaan =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli äiti polttareissa mukana.. Mun sisko oli kaasona ja se oli äitin kanssa junaillut koko polttaripäivän.. Oli aivan mahtavaa, vaikka päivän päätteeksi olinkin ihan poikki:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Järjestin kaasona heinäkuussa siskolleni polttarit, muun porukan lisäks menoon osallistui meijän äiskä  :D ja siskon anoppi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli ainakin oma äippä mukana ja Anoppi, joka järjesti mulle polttarit ;D

Eli miks ei ? Jos tulee hyvin toimeen, niin miks jättää kutsumatta?

Meillä ainakin oli ihan todella hauskaa ja ystävätkin viihtyi äippien kanssa ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä minäkin tiedän kaveripiiristä pari joilla on äitinsä olleet polttareissa...

itse en kyllä meinaa äitiäni kutsulistalle laittaa.. enkä varsinkaan anoppiani ;D ;D ;D  

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun polttareihin tulee ehdottomasti äiti mukaan, hän on erittäin nuorekas ja lukeutuu kyllä parhaimpiin ystäviini..  :-X Anoppia sen sijaan en kutsuisi mistään hinnasta.  >:(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niin... Yleensä kai se on niin, että äitiä ei polttareihin kutsuta. Minä sen sijaan haluan ehdottomasti äitini noin suureen minun juhlaani mukaan, olemme sen verran läheiset.

Aikaisemmin olen ollut yksissä polttareissa, joissa on morsiamen äiti ollut paikalla ja ne olivat siskoni polttarit.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minusta olisi mukava jos äitini olisi polttareissa. Hän on vähän sellainen en koskaan kasva aikuiseksi tyyppiä. En kuitenkaan haluaisi absolutisti anoppia mukaan. Pelkäänkin, että jos pyydän äitiä anoppi loukkaantuu pahasti. Meillä on ihan hyvät välit, enkä tahtoisi loukata anoppia, mutta on vähän tiukkis tyyppinen. Meni vähän asian vierestä mutta menkööt.  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä olen antanut kaasolleni listan ihmisistä joita polttareihini tahdon pyydettävän... ja siellä on mukana niin oma äitini kuin tulevan anoppikin.. Ovat tervetulleita polttareihin, jää sitten heidän itsensä mietittäväksi, että haluavatko tulla :) En tiedä miten kiinnostunut esimerkiksi oma äitini on josko päivä on pitkä ja tapahtumarikas.. voi olla että jättää tulematta.. mutta olen ainakin pyytänyt, ja olisi enemmän kuin mukavaa josko tulee :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä kutsun oman äitini (huippu tyyppi, olemme hyvin samanlaisia) ja ihanan anoppini kutsun myös. Olen jo sanonut heille, et jos jossain vaiheessa on jutut (seksi, exät, ym..) sellaisia et menee yli hilseen tai ei tahdo kuulla, niin aina voi käydä happi hyppelyllä siinä vaiheessa. Mut eipä taida olla ainakaan mitään sellaista mitä oma äitini ei tietäisi ja hyvin avoimia keskustelu anopin kanssa myös käyty. Minusta ne kruunaavat päivän, varsinkin äitini (tuntee minut parhaiten ja osaa varmasti vaikuttaa ohjelmaan niin että saan ikimuistoiset polttarit!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ehdottomasti äiti oli kutsulistalla polttareihini!  :D Myöhemmin myös selvisi että hänen vastuulle oli annettu "pukeutumiseni" vaikka olinkin vihjaillut että en mitään typerää pukua päälleni halua. Puku olikin loistava valinta ja kukas muu sen olisikaan paremmin osannut valita kuin oma äitini joka tuntee minut parhaiten. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Äidilleni sanoin, että tietenkään äidin ei kuulu tulla polttareihin... yllätys olikin iso ja mieluinen kun hän näyttävästi tulla tupsahti vähäksi aikaa kesken illan mukaan menoon.  ;

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oma äitini luultavasti haluaisi mukaan polttareihini kuten myös äitipuoleni,mutta kun eivät keskenään tule toimeen niin joutuvat kumpikin jäämään varmaankin pois :-?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään