Mirmeli79 Kirjoitettu July 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2007 Edelliseen viestiini jatkoksi... :Kyllä näkee, mennään kuitenkin yhtä matkaa maistraattiin ja siis laittaudutaan yhdessä kotona. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-norppa- Kirjoitettu July 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2007 muoks. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puikula Kirjoitettu July 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2007 Meillä mies varmasti tulee näkemään puvun ennen h-hetkeä. Valokuvassakin aiotaan käydä ennen vihkimistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miirukka Kirjoitettu July 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2007 Mies näkee puvun ainakin valokuvassa ennen kirkkoa. Tai oikeastaan siis valokuvaan lähdettäessä. Toivottavasti siihen saakka pystyn salaamaan. Alusvaatteet olisi tarkoitus salata ihan iltaan asti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockmydress Kirjoitettu July 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2007 Otan miehen mukaan pukuostoksille ihan varmasti ;D. Haluan varmistua, että hommaan puvun, joka on hänestäkin kaunis. Ja tiedän, että mies tulee mielellään makutuomariksi . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sin Kirjoitettu July 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2007 Ainakin kuvissa on jo pukuni nähnyt, jos nyt kyseisen unelman itselleni saan ja se näyttää yhtä hyvältä päällä kun kuvissa Edit: Mies ihan kauhistui ajatusta että näkisi puvun livenä ennen kuin kirkossa... Eli ei tule mukaan ostamaan pukua eikä myöskään nähdä hääpäivänä ennen kuin kirkon ovet avautuvat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
June Kirjoitettu July 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2007 Ajattelin ommella puvun itse, joten luultavasti mies tulee näkemään sen jo etukäteen jos ompelen kotona...tai sitten menen ehkä äidin luo ompelemaan/tekemään viimeistelyt niin sitten osan siitä voisi ainakin pitää salassa Luin jostain myös että jos ompelee puvun itse, niin se tietää huonoa onnea...mutta ihan kaikkea ei pitäisi ehkä kuitenkaan uskoa Tai eihän sitä tiedä MUTTA toivottavasti ei!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SandeL Kirjoitettu July 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2007 ei näe. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
katkat_ Kirjoitettu July 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2007 Mies näkee puvun sitten valokuvauksessa ennen vihkimistä.. Sitä ennen hän ei halua sitä nähdä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pixieg Kirjoitettu July 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2007 Olisi ollut kivaa, jos mies olisi nähnyt minut vasta alttarille astellessa, mutta kun kuvaus on ennen vihkimistä (joka on klo 16) niin näkeehän tuo. Ei voi mitään. Pidän sen kuitenkin salassa siihen asti. värin olen kertonut, kun se on viininpunainen.. ajattelin että paras varoittaa ettei sulkki saa slaagia jos olisi odottanut kainoa neitsyttä valkoisissaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sque_ Kirjoitettu July 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2007 Näkee kun haluaa tulla mukaan ostoksille ja itseasiassa puku on jo valittu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
naatiainen Kirjoitettu July 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2007 Kaaso tekee puvun ja me ollaan mieheni kanssa paita ja peppu että ihan varmasti näkee. Eipä se ole niin tärkeä asia meille. Pukuja tärkeämpi on tilaisuus yleisesti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
talvi-07 Kirjoitettu July 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2007 Kyllä on jo nähnyt. Oli mukana ostoksilla ja onhan meillä valokuvaus ennen vihkimistä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minc Kirjoitettu July 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2007 kyllä vaan tulee näkemään jo käytännön syistä, koska kuvaan menemme ennen vihkimistä (jos on vaikka kurakeli, en halua, että hääkuvissa näkyy pitkässä laahuksessani yhtään mitään sotkua) ja sitä paitsi, kun löysin unelmieni puvun kuvan netistä, hilluin ympäri taloa ja kutsuin heti ukkokullan katsomaan sitä ;D en osaa pitää häneltä salassa mitään! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ayven Kirjoitettu July 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2007 Minä haluaisin myös, että mieheni näkisi puvun vasta alttarilla... mutta kun se kuva on luultavasti pakko käydä ottamassa vihkimistä ennen...Vai mitä te morsiamet olette keksineet vieraille ohjelmaksi, jotka käytte kuvassa vasta vihkimisen jälkeen...? Hyvät ideat olisivat todella tervetulleita! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lumiruusu Kirjoitettu August 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 1, 2007 meillä mies eilen ilmoitti kun selasin hääpukusivustoja (taas kerran... ) että haluaa nähdä puvun vasta alttarilla. olin itse asiassa todella yllättynyt, luulin ettei olisi sellaisista perinteistä kuullutkaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
minerva-75 Kirjoitettu August 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2007 Meillä käytännön syistä mies näkee puvun ennen alttaria. Käydään kuvassa ennen vihkimistä. Olishan se ihanaa, että hän näkisi sen vasta kirkossa, mutta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annimarika Kirjoitettu August 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2007 Tämän hetkistä pukua sulho ei ole nähnyt (ainakaan vielä, koska minä en halua näyttää sitä hänelle ennen "alttarilleasteluhetkeä" (meidät siis vihitään ulkona)), mutta saa nähdä miten käy häiden lähestyessä.. Kysyin kyllä häneltä tuossa äsken haluaisiko hän nähdä sen, mutta hän kieltäytyi.. OK - asia selvä!Niin siis puku on ostettu, mutta saa nähdä onko tuo sitten ihan "final" juttu. Ihana se kyllä on, mutta kun häihin on aikaa vielä yli vuosi.. Mieleni voi vielä muuttua.. vaaka kun olen.Eli vastaus tällä hetkellä: EI Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annimarika Kirjoitettu August 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2007 morsmaikkuJ0708: Meillä kuvat otetaan luultavasti vasta vihkimisen jälkeen, juhlapaikalla, luonnon helmassa. Kuvat tulee ottamaan toivon mukaan sulhon siskon mies, joka on ammattivalokuvaajaa vikaa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
summer-08 Kirjoitettu August 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2007 Me mennään valokuvaan hyvin todennäköisesti jo koemeikillä ja -kampauksella, eli sulho näkee vasten tahtoaan pukuni jo hyvissä ajoin päiviä ennen vihkimistä. Tämä kaikki sen takia, koska aiomme antaa kiitoskortit vieraille jo hääjuhlasta lähtiessä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sannanen84 Kirjoitettu August 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 6, 2007 Haluaisin, että mies ei näkisi etukäteen pukua, mutta olen jo nyt netissä selaillessani pyytänyt miehen kaikkia hienoja pukuja katsomaan eli kyllä se jo tietää minkälaisen halua. Ostoksille mukaan mies ei tule, mutta se on liian utelias ihminen, että pysyis salassa ja mä taas en pysty olemaan kertomatta ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ayven Kirjoitettu August 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2007 Teillä on Annimarika onnea, kun on suvussa sellainen, joka osaa oikeasti ottaa kuvia Meiltä ei sellaista ikävä kyllä löydy, ja juhlapaikka ei tarjoa sellaisia mahdollisuuksia kuvaamiselle, kun sulhon kanssa halutaan...Ei kai muu auta, kun käydä ennen vihkimistä... :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Essi- Kirjoitettu August 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2007 Kyllä näkee. On nähnyt sen nyt vasta kuvassa mun päällä, mutta tulee ihan varmasti näkemään myös livenäkin ennen vihkimistä. Niin ja kuvauskin on ennen kirkkoa. Yritän olla tässä asiassa vähemmän taikauskoinen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mischa Kirjoitettu August 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2007 Ei näe! Toisaalta olen niin huono pitämään salaisuuksia mieheltäni, että vaatii kovasti tahdonvoimaa kun löydän unelmapukuni etten sen yksityiskohtia alkaisi miehelleni hehkuttamaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emma Kirjoitettu August 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2007 On nähnyt puvun, mutta ei minun päälläni.Itseasiassa kuitenkin täytyy toivoa, että taikausko ei pidä paikkaansa, koska tulee kyllä ennen vihkimistä näkemään pukuni, koska kuvaus ennen kirkkoa. :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts