Jump to content
Naimisiin.info

Häätarvikkeiden tilaaminen-suomalaiset nettikaupat


Recommended Posts

Moikka, olen yrittänyt samaa kysellä ihmisiltä että onko kokemuksia!!! En vaan mistään löydä arvosteluja että niipä menin sitten ihan sokkona tuolta tilaamaan, tähän asti on palvelu s.postitse toiminu ttodella ripeästi ja vaivatta kun aluksi kyselin eripukujen materiaaleista ja muistakin yksityiskohdista, puhtaalla suomen kielellä vastaukset sain nopeasti.Niipä tilasin puvun jonka odotan nyt saapuvan elokuun2011 puoliväliin mennessä, näin arvioi tuo asiakaspalvelu kun asiaa teidustelin, sitten nähdään onko puku lainkaan se mitä pitäisi :) jännittää vietävästi että menikö laittamaan rahansa suohon, mutta mittatilauspuku on ja mitat kävin otattamassa liikkeessä ettei ne ainakaan voi olla pielessä....

Ilmoittelehan ihmeessä täällä kun saat pukusi :)että millainen oli ja vastasiko odotuksiasi. Itsekkin olen kiinnostunut kyseisen sivuston puvuista, mutta

jokseenkin olen tullut araksi näissä netti tilauksissa...Tuntuu että näissä pukuasioissa ei ole sitä kultaista keskitietä, toisilla on onnistunut mainiosti ja kaikki on sujunut, toisilla tilaukset ovat olleet täys fiasko..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hei

Nyt on puku tullut tuolta hääpuku.fi /fabela yritykseltä :) Puku oli laadultaan todella hyvin tehty.Saapui ilmottettua aiemmin. Tietysti puku oli ryppyinen kun pienessä kuljetuspussissa saapui, mutta kun suoristi niin aivan taivaallinen.

Palvelu on ollut alusta asti nopeaa ja asiallista.Seurata voi sivuston kautta puvun vaiheita milloin tilaus on otettu vastaan ja milloin sitä tehdään ja milloin se on lähetetty ja saipa vielä seurantakoodinkin.Erittäin tyytyväinen olen palveluun. Laadullisesti hintaan nähden siis aivan priimaa!! Ihan ei kuvaa vastannut kirjoilun kohdalta mutta niin likelle osui että en valita yhtään :)Puvussa oli kuvassa olkaimet jotka poistatin sitten kun ne eivät minulle sittenkään sopineet. Otatin mitat ihan puku liikkeessä joten puku oli kaikin osin ihan juuri sopiva, vyötäröstä menin ja laihduin aika monta senttiä joten kävin sitten korjauttamassa laihtumani sentit puvusta, mutta jos en olisi laihtunut puku olisi ollut juuri mittojeni vastainen.Olkaa siis tarkkoja mittojen kanssa. Suosittelen lämpimästi firmaa.Kuvia voi kysellä 1.10.11 jälkeen s.postista [email protected].

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tilasin oman hääpukuni haapuku.fi:stä ja olen todella tyytyväinen. Kaikki muutokset tehtiin mitä pyysin ja puku näyttää ja tuntuu just siltä kuin pitääkin! Kirjailut todella hyvin tehty ja puvun mukana tuli vielä pieni laukku samaa sarjaa. Suosittelen lämpimästi. Ja puku tuli noin kuukaudessa eli todella nopeasti!

Otin mitat itse (tarkistin moneen kertaan). Pieni yllätys tuli vain kun raskaustesti näytti kahta viivaa. Maha näkyy jo ja häihin pari kuukautta. Mutta ei hätää koska otin puvun nyörityksellä niin jos tässä ei muuten liho niin vatsan kyllä saa pukuun mahtumaan nätisti kun on sellainen a-mallinen puku.

Muokattu: , käyttäjä: Tikka
Link to comment
Share on other sites

Unelmapuvut... juu ei ikinä kannata valita tätä firmaa ainakaan asiakaspalvelun puolesta. Törkeämpää käytöstä saa hakea! Enkä muutenkaan suosittele, että joutuu ostamaan sikaa säkissä jos ei kangasnäytteitä firma siis toimita.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Täällä Haapuku.fi erittäin tyytyväinen asiakas :) Puku tuli nopeasti ja oli aivan täydellinen! Juuri sellainen kuin halusin! :) Muutoksenkin pukuun tein alkuperäisestä kuvasta ja lähettivät muutoksesta kuvan ja varmistivat että on sellainen kuin haluan :) Puku istuu aivan täydellisesti ja mittatilaus mitat on millilleen tehty juuri minulle sopivaksi! Parempaa pukua en olisi voinut saada ja hintakin oli halpa :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest harhaanjohtavaa

Haluaisin kuulla lisää kokemuksia tuota Unelmapuvuista eli morsiuspuvut.net nettikaupasta. :girl_smile:

Sen tiedän ainakin, että sivustolla kovasti mainostetaan ettei puvut tule aasiasta, tämä teksti suoraan kopioitu heidän sivuiltaan: "Lisää pukujemme laadusta sekä muista puvun ompeluun liittyvistä tärkeistä asioista voit lukea sivulta “Laatua taidolla”. Ethän sekoita näitä erittäin laadukkaita pukujamme Aasiasta tuotuihin halpapukuihin."

Mutta tosi asia on se, että aasiastahan heidän puvut tulevat, eli johtavat näin harhaan asiakkaitaan. Laadusta en tiedä, mutta suurin osa hää- ja juhlapuvuista tehdään tällä hetkellä aasiassa, joten se missä puku tehdään ei kerro laadusta mitään. Mutta ihmetyttää miksi heidän pitää sivuillaan suoranaisesti valehdella.. Siksi luottamusta tuohon myyjään on vähissä.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kiertäkää verkkokauppa diiva.net kaukaa. Asiakkailta käytännössä viedään rahat ja tilausta ei tule. Kuluttajaneuvoja sanoi, että monet asiakkaat ovat ottaneet yhteyttä samanlaisella asialla. Yritykseen ei saa mitään yhteyttä, tilaus veloitettu, mutta tilattuja tuotteita ei koskaan tule. Nyt on sitten hirveä show saada rahat takaisin.

Link to comment
Share on other sites

Joku tuolla aiemmin kritisoi sitä, että pukuja teetetään Kiinassa. Kiinaa jonkin verran kiertäneenä voin sanoa, että samoista tehtaista sieltä Kiinasta tulee ne kalliit merkkipuvut ja nämä edullisemmat puvut. Tottakai hyvän ja huonon välillä on eroa ja kannattaa kiinnittää huomiota siihen mistä tilaa jne. Samalla tavalla siellä on hyviä ja huonoja tuottajia. Mielestäni suomalaisten nettikauppojen ammattitaito on juuri siinä ostamisessa. On aika erikoista, että sitä pitäisi jotenkin peitellä ja salailla, että puvut tulevat kiinasta. Sieltä tulevat ihan kaikki muutkin, jopa isot brändit.

Suomalaista voi suosia ja kotimainen ompelija tekee todella mielellään hääpuvun alkaen työkulut noin 1000€, jos on yhtään kirjailuja ja käsityötä tulee rutkasti lisää. Siihen materiaalit päälle, jotka niin ikään on erittäin 'edukkaita' täällä Suomessa. Jos on muutama tonni heittää pukuun, niin mikä ettei - monella ei ole.

Kokemuksesta voin sanoa, ettei se suomalaisuus sitä ammattitaitoakaan takaa sen enempää. Taas paikan päällä nähneenä tiedän, että siellä Kiinassa on ihan tosissaan se ammattitaito kohdallaan - siksi isotkin brändit siellä pukunsa teettää.

Tulipa vuodatus.. Toivottavasti tämä nyt ei loukannut ketään, otti vain korvaan tuo Kiina-vastaisuus tuolla aiemmin. Toivottavasti löydätte hyviä tuottajia, niitä on kyllä kotimaassakin.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Oman tilasin puolivuotta sitten www.hääpuvut.fi. Ensin tilasin testinä vannehameen ja se tuli nopeasti, tilasin hääpuvun ja hunnun. Puku oli ihana ja sain sen omanvärisellä vyöllä ( sopi siten teemaan paremmin ) Palvelu oli tosi ystävällistä ja kaikki sujui niinkun pitikin. Yrittäjä lähetti värikartan hääpuvun vyön värin valitsemista varten lainaan, ei tarvinnut noista arpoa mitä näkyy koneella. Suosittelen kyllä :)

Link to comment
Share on other sites

^ Kokemuksia ei ole, mutta ehdoista pisti silmään kaksi tällaista ns. kivaa pientä yksityiskohtaa.: asiakas joutuu yli 100 euron ostoksia palauttaessaan maksamaan itse palautuskulunsa ja aletuotteilla ei ole palautusoikeutta.

HUOM!!! Jos yli 100 € postikuluttomasta tilauksesta asiakas tekee palautuksen vastaa asiakas palautuskuluista itse.

HUOM!!! Tarjoustuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Muokattu: , käyttäjä: Lainie
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Guest Meerukka

Onko kenelläkään kokemuksia Neosirius-kenkäkaupasta? Onko toimitukset tulleet ja ennenkaikkea, onko kengät olleet hyviä?

http://www.neosirius...ublishedService

En tunne tuota mainitsemaasi kauppaa, mutta huomasin, että Brandoksen outletista saa nyt hääkengiksi sopivia kenkiä jopa 9 eurolla. Hajakokoja tietenkin, mutta mahdollisuus säästää pitkä penni. Tässä yksi esimerkki: http://outlet.brando...ysat-sk13/a4668

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Minäkin tässä www.jenjenhouse.com sivuja tässä kattelin ja mietiskelin että uskaltaisiko tilata. hunnut ainakin ois edullisia ja ne tällä hetkellä kiinnostaisi..oisko kellään vinkkiä mistä sais edullisesti (20-30e) hunnun? tarkotus on pitää vaan kirkossa niin ei huvita kauheasti laittaa :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Minä tilasin Jenjen housesta 3 morsiusneidon pukua 27.6. Eilen kujetus toi laatikon kotiin tullista suoraan.

Jännitin todella, mitä sieltä löytyy. Mutta... toimitus oli TÄYDELLINEN. Puvut tulivat runsaasti etuajassa,

kaikki olivat oikean kokoisia, oikean värisiä, kankaat erittäin korkealaatuisia, enkä usko, että kukaan

suomalainen ompelija olisi kyennyt parempaan ompelujälkeen, eräässä puvussa oli jopa tyllialushame

alla kiinni, eikä tuotetiedoissa mainittu sitä lainkaan. Lisäksi puvut oli erittäin huolella pakattu, jokainen

nurinpäin omaan pussiin. Taivas, miten ne oli kauniita! Helpotus oli suunnaton. To-del-la-kin suosittelen

täydestä sydämestä!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest Pukua etsivä

Itse huomasin ainakin, että hääpuvut.fi:ssä oli myynnissä ihan sama puku kuin jenjnhousessa, hieman tyyriimpään hintan vain. http://www.haapuvut.fi/fp-julia-a47-p-398.html?osCsid=apdmiktobdjbn76gmfh559s313

http://www.jenjenhouse.com/fi/A-linjainen-Prinsessa-Olkaimeton-Pitkae-Laahus-Sifonki--Polyesteri-Morsiuspuvut-Jossa-Rypytys--Helmikuvoinnit-002004113-g4113

Kummastakaan en ole itse tilannut, mutta puku tulee varmastikin samalta tehtaalta. Toki Suomesta ostettuna puvulla on kulutrajasuojalain vaatima palautusoikeus, mutta ulkomailta ostettuna ei. Toki puku on yli 400€ kalliimpi Suomesta tilattuna..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...