pippileena

Teemana fuksia/hot pink

83 posts in this topic

Meidän häiden värinä on fuksianpunainen (fuksia, pinkki, magenta, kirsikka, vadelmanpunainen, aniliininpunainen, hot pink..

tai miksi sitä sitten haluaakaan kutsua) enkä löydä mistään oikean väristä kartonkia ja paperia! Onko kellään tietoa mistä sellaisia saisi? Tiimari, Sinelli ja Taitaville on käyty jo läpi eikä niissä ole mieleistä...Alan olemaan jo aika epätoivoinen koska itsellä on niin vahva visio siitä miltä kaiken tulisi näyttää eikä siihen sovi YHTÄÄN vaaleanpunainen/vanha roosa/marjapuuronväri tai mikään muukaan tarjolla olevista värivaihtoehdoista! Kirkkaus- tai tummuusasteella ei ole niinkään suurta merkitystä kuhan edes löytyisi oikea väri!

Olisin todella kiitollinen kaikesta avusta!

Minä löysin juuri sen "oikean värisen"  ;D kartongin kutsukortteja varten Tiimarista. Sokoksella olen myös nähnyt valmiita korttipohjia, kirjekuoroa, ja tulostepaperia, jotka ovat oikeasti fuksian värisiä. Meillä tämä väri tulee yhdistettynä mustaan ja valkeaan (+ mahdollisesti vielä joku väri...). Minäkin olen aika tarkka siitä sävystä... Ideana on, että samat värit jatkuva kutsuissa, juhlissa eri tavoin ja myös kiitoskorteissa. Onnea oikean sävyn metsästykseen  ;D

Tilasin juuri Sinellin kirsikan väristä kartonkia ja on väärän värinen, liian vaalea ja pliisu, se on vain tumma/syvä vaaleanpunainen...Siksi tämä paniikki iskikin kun luulin sen olevan sitä oikeaa väriä!Omasta mielestäni kirsikka ei kyllä ole tuon värinen, mutta tästäkin on varmaan monta mielipidettä.

Tuli mieleen, että myös kuohuviinistä saa pinkkiä, kun tekee sen naikkareiden boolioppaan mukaan, eli olikos se nyt 10 plo kuohuviiniä ja 3 litraa hyvää vadelmamehua = 100 hengen skoolausjuoma :)

Meillä fuksia/vadelmanpunainen yhdistyy kultaan ja valkoiseen. Alunperin halusin oliivinvihreän, joten suivaannuin kun ei mistään löytynyt sopivaa, ja nappasin kullan tilalle. Nyt onkin jo vieraskirja ja photoalbumi valmiina, muutama kutsukortti tehty jne jne. sulkille olisi tullut sellainen tummanfuksia liivi ja kraka mutta vaihdettiin kultaan, kun se alkoi kammoksua punaista :) niin ja sitten mulla on semmosia pinkkejä perhosiakin (ebay). Kynttilöitä ostin myös, mutta ne on hajustettuja, joten en uskalla laittaa, joten meille tulee kultaiset hajuttomat kynttilät. Itse löysin sopivan väristä paprua Rovaniemen Hyväriseltä. Ja vadelman väristä kartonkia Irkuista, jossa asustan. Tuota vadelmaa käytän korttien koristeluun sekä istumakartan tekoon ja paikkakortteihin.. Laittelen tässä kuvia näytille, kunhan saan otettua..

Ihania juttuja ihanalla värillä.. meillä kanssa teemana fuksia sekä kulta. Olisiko kenelläkään laittaa kuvia toteutuneista somistuksistaan? Mä haaveilen löytäväni jostain fuksianväriset kaitaliinat valkoisten pöytäliinojen päälle..

Mä haaveilen löytäväni jostain fuksianväriset kaitaliinat valkoisten pöytäliinojen päälle..

Meillä on samat suunnitelmat. En ole vielä oikeastaan edes etsinyt kaitaliinoja, mutta toivon mukaan jostain löydän. :)

Meillä fuksian kanssa tulee kaveriksi luonnonvalkoinen ja ruskea, jota tosin on vähemmän kuin fuksiaa ja luonnonvalkoista. Mulle tulee fuksian väriset kengät ja laukku. Ne on ihanat. :girl_wink: Tuo miesten liivi ja kraka ois mun mielestä ihanat, mutta mies ei oikein lämmennyt ajatukselle...

Edited by Chena

Meillä teemaväreinä fuksia ja suklaanruskea. Omasta mielestäni parhaimmat värit ikinä. Häät viikon kuluttua, saa nähdä onko lopputulos samanlainen kuin omissa kuvitelmissani!

Meillä teemaväreinä fuksia ja suklaanruskea. Omasta mielestäni parhaimmat värit ikinä. Häät viikon kuluttua, saa nähdä onko lopputulos samanlainen kuin omissa kuvitelmissani!

Samaa mieltä - ainakin tällä hetkellä! :girl_haha:

Mikäli viitsit, laitahan pari kuvaa häiden jälkeen tännekin. :girl_smile: