Guest kultaruusu

Kaiverrukset sormuksissa

993 viestiä aiheessa

Löysimme vihdoin pitkällisen haeskelun jälkeen minulle ihanan sormuksen  :) ja nyt mietinnän alla on kaiverrus. Ideoiden saamiseksi kyselenkin nyt teiltä kanssasisaret mitä sormuksiinne kaiverrutitte.

Muokattu: , käyttäjä: -Tiitu-
Saman aiheen ketjuja yhdistetty

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

:-X1 Kor. 13:4-8 :-X

Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä... Koko se litania, mun mielestä se kuvaa avioliittoa paremmin kun mikään muu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle tulee yhteen juotettuna kihlasormukseni, varsinainen vihkisormus ja kihlasomuksen kopio.

Kihlasormuksessa lukee Sulhon oikea nimi ja päivämäärä, varsinaisessa vihkisormuksessa lukee Aarteeni ja kopiosormuksessa lukee Sulhosta käyttämäni nimi ja päivämäärä.

Perinteiseen tyyliin siis.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee Onnelliset yhdessä 27.7.2002 (ei nimiä)  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun sormuksssa T :-X H 8.6.2002 ja sulholla H :-X T 8.6.2002

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun sormuksessa on kaiverruksena miehen nimi ja päivämäärä, kun taas miehen sormuksessa (johon olis mahtunut vaikka mitä) on kaiverruksena meidän molempien nimet ja päivämäärä  :).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

5.7.2003 1.Kor.13:8

"Rakkaus ei koskaan katoa."Eli ilmeisesti tämä, ei ihan varmaa vielä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle ei mahdu kuin päiväys muodossa 31.8.02, joten on parempi olla unohtamatta sulhon nimeä, kun ei voi tarkistaa mistään  ;D Sulholle tulee molempien nimet ja päiväys kokonaisuudessaan. Ei siihenkään paljon enempiä mahtuisi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee oma nimi & sulhon nimi ja päiväys 5.10.02. Vielä ei kyllä ole ihan varmaa, saadaanko kaikkia mahtumaan, jos ei, niin sitten laitetaan vaan nimiemme ensimmäiset kirjaimet ja päiväys.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla lukee:

15.6.2002 Mk. 10:7-9 Tahdon!

Kihloissa meillä on Elovena  :-X Mies 22.10.2000 (miehellä) ja Mies  :-X Elovena 22.10.2000 (minulla)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun sormuksessa kaiverruuksena on miehen nimi  :-X minun nimeni 8.6.2002. Miehelle kaiverrutetaan N  :-X M 8.6.02. Miehelle eri kaiverrus koska kihlaan ei mahdu enempää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on "Nemo nisi mors (eli kunnes kuolema erottaa) ja miehen nimi sydän mun nimi sekä päivämäärä"

Miehellä sitten vastaava mutta mä sydän se.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

...4LIFE 13.7.2002... :-X

Kihloissa perinteisesti toistemme nimet ja päivämäärä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on sitaateissa pätkä `häävalssistamme`ja nimet ja päivämäärä. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on sulhon sormuksessa

minä :-X sulho 27.7.2002 ikuisesti

ja minulla

sulho :-X minä 27.7.2002 ikuisesti

Aika tiukkaa teki saada mahtumaan sormukseeni tuo koko litanja mutta hyvin se sitten loppujen lopuksi oli siihen saatu kaiverrettua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mulla on kai sillä kaikkein perinteisimmällä tavalla, eli mun nimi & miehen nimi 29.6.2002. :)

Meillä myös tuolla perinteisellä(?)tavalla, eli ensin oma nimi ja sitten puolison nimi ja perässä päivämäärä ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on Per omne fas ac nefas 11.4.2003 (Kaikessa hyvässä ja pahassa, vapaasti suomennettuna  ::))  :-*

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on seuraavalla tavalla:

3.7.04 Ikuisesti sinun, John (minun sormus)

3.7.04 Ikuisesti sinun, Nella (miehen sormus)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on

minä :-Xsulho 2.8.2003 (mun)

sulho :-X minä 2.8.2003 (sulhon)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä ei lue kihlasormuksissa vielä mitään, mutta minun vihkisormukseen ja miehen kihlaan tulee "nemo nisi mors", eli "ei mikään muu kuin kuolema saa meitä erottaa". Ei laiteta päivämääriä eikä nimiä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisin halunnut sinne vaikka mitä, mutta kun sormus on niin pieni niin sinne ei mahtunut kuin C&M 2.8.03 :-/ No säästyin tältäkin vaivalta, että mitä sinne oisi voinut kaiverruttaa.... ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kihloissa on perinteisesti mulla T:n nimi ja Tllä mun nimi ja päivämäärä 16.1.2003. Vihkisormuksessani lukee 1.Joh.4:7-16 16.8.2003 ja sekin meinasi tehdä tiukkaa saada siihen, kun täti oli niin kovasti sitä mieltä, että nimet ja päivämäärä siihen kaiverretaan. Päästin rähäkänpoikasen ja johan täti tokeni. (Itse asiassa oli kyllä eri täti siinä vaiheessa, eli rähjäsin eri tätille jo ennen kuin täti ehti sanoa mitään. Ei sillä tätillä olisi ehkä ollut mitään sitä meidän haluamaamme kaiverrusta vastaan, mutta rähjäsin nyt vähän varmuuden vuoksi.

Mutta tuossa tuo nyt on kaiverrettuna.

Sitten joskus, vaikka viiden avioliittovuoden jälkeen tai ensimmäisen lapsen syntymän aikoihin tai joskus, jos tuntuu siltä, että sormeen mahtuisi vielä yksi sormus, niin siihen tulee sitten meidän toinen yhteinen raamatunkohtamme Ruut 1:16-17. Mutta kattoo sitä nys sitte.

Jen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miun vihkisormuksessa lukee Ruut 1:16-17 A :-X S 6.6.2003

Kihlassa lukee sulhon nimi ja pvm.

Sulhon kihlassa lukee miun nimi ja pvm :-X 6.6.2003

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään