Jump to content
Naimisiin.info

Julkkisten kihla- ja vihkisormuksia


Guest Ruby

Recommended Posts

Miten tästä ketjusta onkaan jäänyt pois Richard Burtonin Elisabeth Taylorille ostama sormus The Krupp. Vaivaiset 33 ct ja rapiat päälle  ;D

kruppdiamond.jpg

kruppdiamond4.jpg

kruppdiamond3.jpg

muoks: kirjoitusvirhe

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 265
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mielestäni "möhkäleen roikkuminen" vain korostaa kantajansa (sormen) hoikkuutta.  

Itseasiassa minun mielestäni möhkäleen kuuluukin roikkua.

Minäkin tykkään noista möhkäleistä ja nimenomaan ohuessa sormuksessa. Näyttää mielestäni niin kauniilta  :) Arkikäytössä en kyllä tuollaisia osaisi käyttää, mutta juhlissa olisi tyylikäs. Ehkä jonain päivänä..  ;)

Link to comment
Share on other sites

Camilla Parker-Bowlessilla oli kyllä kertakaikisesti kaunein ja elegantein, uih! (ja mikä ylläri siltä koirannaamalta;)

Link to comment
Share on other sites

Moni murikkasormusten haukkujista hankkisi varmasti komean mollukan tutustuttuaan ulkomaiden korutarjontaan :D Suomen koruliikkeissä myytävät sormukset tuppaavat olemaan äärimmäisen vaatimattomia varmasti kalliin hintatasonkin takia, joten on ymmärrettävää, että silmä tottuu siihen mitä on tarjolla.

Link to comment
Share on other sites

Tuosta rungon leveydesta ja timanttien koosta sen verran, etta mielestani isokivisesta sormuksesta tulee paljon siromman nakoinen juuri silla, etta se runko on siro ja kapea - en haluaisi karaatin kivea yhta leveaan runkoon! Itse ottaisin paljon mieluummin kapearunkoisen sormuksen hieman suuremmalla kivella kuin levean sormuksen, johon on istutettu kokonaan runkoon upotettu timantti. Osa naista julkkisten koruista on mauttoman suuria mohkaleita, mutta kylla sita blingia olla pitaa ;D, kohtuudella kuitenkin.

Tykkasin tassa ketjussa Sienna Millerin, Debra Messingin, Pinkin ja Marcia Crossin sormuksista.

Link to comment
Share on other sites

Sienna Millerin sormus oli ihana  :-X, vaikken itse mikään dimangi-tyyppi olekaan...  ;)

Samaa mieltä. :) Tuosta kuvasta ei muuten oikein näe, mutta Siennan sormuksessahan ei ollut yhtä suurta timanttia, vaan paljon pikkutimantteja upotettuna platinaan. Itse sormusosa oli keltakultaa. Silloin kun hän oli vielä kihloissa Jude Law'n kanssa, oli pari kertaa juttua miten hänellä oli timantteja tippunut sormuksesta (takertunut lapaseen)....

Link to comment
Share on other sites

ChristinaA01.jpg

Nicollette Sheridan:

NicoletteCushion0.jpg

Kim Stewartin 5 karaatin möhkäle (ilmeisesti joskus ollut kihloissa):

KimRing000.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kate Beckinsale:

Kate%20Bekinsale.jpg

Sarah Michelle Gellar:

SarahMGellarRing00.jpg

Reese Witherspoon:

reeseasschercu.jpg

Melania Trump (12ct)

MelaniaTrumpEC12.jpg

Victoria Beckham:

VictoriaPear82.jpg

Jennifer Lopez, 8ct (järkky!)

JLO8ctChopard255.jpg

Link to comment
Share on other sites

Toi Paris Hiltonin sormus on aika karmee, samoin Jennifer Lopezin.. :P  Ja kaikkein hirvein Brandyn 11,5 ct:n sormus, näyttää auton etuvalolta!  Timantit on ok, mutta vähän pienemmässä mittakaavassa mun mielestä.

Link to comment
Share on other sites

Mä tykkään tuosta Camilla Bowlesin (siis prinssi Charlesin tytsy ;) ) sormuksesta, samoin Eva Longorian on ihana! Mä tykkään kyllä noista möhkäleistä, mutta en ehkä vihki/kihla sormukseksi ottaisi. Muuten voisi kyllä pitää!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Tuolla jossain ihan alku metreillä ihmeteltiin, että julkkiksilla on vain yksi sormus. Se johtuu siitä, että Suomi ja Ruotsi on ainoat maat missä käytetään kahta sormusta. Muissa maissa se on leskenmerkki...

Link to comment
Share on other sites

Tuolla jossain ihan alku metreillä ihmeteltiin, että julkkiksilla on vain yksi sormus. Se johtuu siitä, että Suomi ja Ruotsi on ainoat maat missä käytetään kahta sormusta. Muissa maissa se on leskenmerkki...

pipa ei se ihan noin mee.

Niinkuin Madden kysymykseen

Huomaatteko, että kukaan ei käytä kihlaa, vaan ainoastaan vihkisormusta.

jo vastattiin

Käsittääkseni nuo ovat kihlasormuksia (ainakin osa). Monissa maissahan on tapana, että kihla on tuommoinen jötikkä ja vihkisormus on usein pelkkä rinkula eli vastaa meidän kihlaa.
Nuo yhden ison kiven sormukset muuten ovat kaikki KIHLAsormuksia. Vihkisormukset ainakin Yhdysvalloissa ja Britanniassa ovat yleensä ne vaatimattomamman näköiset rinkulat.

niin monessa maassa kihla on se hienompi, ja näin ollen se kihla saa enemmän huomiota myös julkkiskuvissa. Kyllä se kahden sormuksen käytäntö on ihan standardia muuallakin, ei siis vain Suomessa ja Ruotsissa. Voi toki olla, että 2 sormusta on jossain kulttuurissa merkki leskeydestä, mutta sanoisin kuitenkin, että useimmiten ne 2 sormusta ovat kihla ja vihki.

Monessa kuvassa onkin 2 sormusta mutta suurien timanttien takia niitä vaatimattomampia vihkisormuksia ei ehkä huomaa. Sitäpaitsi monet ketjun julkkiksista ovat (olivat) "vasta" kihloissa, eikä siksi kuvissa näy kuin yksi sormus.

Link to comment
Share on other sites

Kyllä on laitettu PALJON rahaa hemmetin rumiin sormuksiin!!!  :o

Liian isoja kiviä minun makuun noin esteettisesti ja sitten näyttää monella olevan vielä sen verran iso sormus, että se killuu jotenkuten sormessa.

Osalla on ison mollukkasormuksen kanssa vielä peruspyöreä rinkula, eikä ne kovinkaan monella asetu kauniisti vierekkäin, kun iso kivi puskee väliin. Itse tykkään, että jos on kaksi sormusta, niin ne menisi kauniisti yhteen, eikä väliin jäisi rumaa rakoa.

Osassa sormuksista tuo timantin muoto myös yököttää - en voi sietää tuollaisia "pisara-malleja"!

Suurin osa kaikkiaan YÖK!

Pinkillä on ihan suht kaunis sormus!  :)

Isommista sormuksista Danica Patrickilla on ihan kiva, kun on oikean kokoinen sormeenkin, ettei roiku miten sattuu.

Fiksua myös ettei siihen ole yritetty yhdistää toista sormusta kaveriksi.

Makunsa kullakin!  :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...